karin wat goed!! en nu ff duimen twee weken en oooo spannend!! en ind sluit me aan bij DDB wendy en jij snel melden hier !! Labje lekker bolletje hoor!! ik denk meisje haha Esther dommie beetje vergeten dat je moet werken haha nee hoor je word al oud dus jij mag het haha grapje! nienke heeft ook een eigen badje in de tuin lachen Verder oh ja lisa die luuk warm warm hier ook hoor nienke heeft weer wat nieuws snachts huilen huilen blijkt wil ze gewoon een extra fles! haha ach ja vannacht om 03 de fles er maar ingedaan en om 07 sliep ze door die van 11 had ik er dus in rond 10 en die heeft ze net voor een groot deel weer uitgespuugd. pfff
Super dames dat jullie allemaal duimen dan moet het goed komen Lab wat een mooi buikje nog een paar weekjes zet hem op Hopen dat luuk weer helemaal is bij gekomen en het word de komende dagen weer wat koeler dus kunnen de kindjes weer goed slapen
karin, ik hoop het echt zo voor jullie, voel je je anders of dat niet ?(buiten gespannen om misschien) Lisa: ja arme kindjes, pff die warmte doet ze niet zo goed. Wel leuk in een badje ja, maar ze moeten wel genoeg slapen Lab: mooie buik hoor!
Met mij is het prima. Druk op het werk, druk met leuke dingen doen (bbq's, festivals, etc). Verder niet echt iets bijzonders te melden. Zit weer in het 2e deel van mn cyclus maar heb er weer een hard hoofd in deze ronde. Maar goed. Dan nog 1 ronde te gaan en als het dan niet raak is starten met de IUI.
GFH: spannende tijd dus! Lab: ik heb mijn buik ook geen seconde gemist, was zo blij dat die misselijkheid weg was! Dat was heerlijk! Dan maar geen buik, zo was mijn gedachte.
monique: Ik denk er precies hetzelfde over haha. Ik moet zo naar de TA want er zit een spalkje los. Ik zie er nu al tegenop dat er iemand in mijn mond zit en met oa water aan het werk gaat en dat ik dus nog misselijker word..bah.
lab: ja heftig, zou t niet kunnen idd dan bij de TA. Succes! Hoop dat het goed gaat, licht je hem van te voren wel in
ik heb haar ingelicht en snapte me. Het is gelukkig weer gefixt en kan nu alles weer eten. Vanmiddag de adressen geschreven voor de geboorte kaartjes. en nig even naar de drukker gewees, de proefdruk moest iets aangepast worden.
Labrador, mooie buik. Ik mis de mijne totaal niet. gelukkig dat het goed ging bij de tandarts. Esther, idd hoe heet die app? Karin, hoe is het met je? Gfh, hoop voor jou ook supernieuws te horen binnenkort
Vanmiddag mag ik weer naar de VK, heb er weer zin in om het hartje te luisteren. Einde vd ochtend ga ik even naar mijn werk en blijf een broodje eten op de woning. Dan maandag middag nog even op de koffie en dan gaat mijn verlof in.
lab: idd, fijn dat het goed ging! Karin: wat fijn dat het goed met je gaat. Wel spannend zeg! Net bij t cb geweest. 14 maanden prikken heeft ze gehad. 1 in arm en 1 in been, echt niet leuk! Ze weegt nu: 9 kg en is 78.5 cm lang.
monique: Dat is minder dat ze de hele dag niet heeft geslapen. Vanmiddag bij de vk geweest. alles was goed alleen ligt het kindje nog niet ingedaald. Als dat over 2 weken nog niet zo is wordt ik doorgestuurd naar de gync. Geen idee wat ze dan gaan doen, maar dat doen ze met die termijn bij alle kindjes die niet zijn ingedaald. Is dat bij iemand van jullie ook gebeurd?