Het. Is geen officiële app. Maar hij werkt wel goed. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/361163-de-zwangerschapspagina-android-app.html @monique, wat zielig. En wat word ze al groot. @lab, geniet van je verlof. Nog even en dan is de kleine er. Bo eet sinds vorige week pap en heeft nu nog maar 2 flessen op een dag met daarbij fruit en groente met aardappels. Morgen. Moet ik een halve dag werken en hebben we een trouwerij. Mijn kapster gaat trouwen maar is ook een goede vriendin. Bo is dan op het kvd maar gaat wel mee naar de receptie. Dus spreek jullie later
Nee labrador, hier was Emma ook onv ingedaald. Misschien dat ze dan een liggings echo maken, kan dat niet bij de vk en daarom naar de gyn??
Hoi Lab fijn dat het veder allemaal goed was nu de kleine nog een beetje naar benede duwen Monique hoop dat y vandaag wat beter slaapt zodat je zelf ook wat rust momentjes hebt Ester veel plezier dan vandaag Ik ga zo met mijn schoonzusje cupcakes bakken want mijn schoonvader is vandaag jarig daar gaan we vanmiddag heen
Hoi iedereen. Ben hier misschien iets minder, want heb een laptopcrash. Zit nu achter mijn oude heel erg trouwe maar ook erg langzame pc. (en nee heb geen hip mobieltje)
DDB: ooh balen van de crash, irritant dan he, zo'n traag werkend ding! Alles okay verder? Karin: ooh leuk, cupcakes bakken lekker! Hoe voel je je? Lab: bij ons kon de vk geen echo's maken, en zou je altijd doorgestuurd worden naar de gyn. Maar lijkt me wel een gerustgesteld idee, kijken er toch weer meer mensen naar? Esther: ooh leuk, ik heb vanmiddag ook een receptie, ik neem Y. mee. Ben heel benieuwd hoe dat gaat haha. Zal wat worden.
monique: Bij ons doen ze alle echo's zelf. Ik heb echt geen flauw idee waarom je dan door gestuurd wordt. Ach ik laat het wel over me heen komen. Deedee: Balen zeg dat jelaptop gecrached is. Alles verder wel goed? Karin: Leuk cupcakes maken. Esther en monique: Veel plezier vanmiddag!
labrador: naja volgens mij, als er iets gebeurt tijdens een zwangerschap wat anders is dan 'gepland' (stuit, niet ingedaald, weinig vrchtwater enz.) om het zo maar even te zeggen, word je doorgestuurd naar een gyn. omdat die meer verstand heeft van dat soort dingen geloof ik.
Ja hoor alles goed. Ook met Sebas. Hij groeit goed. Vandaag is hij wat sjaggie. Lag al vroeg op bed en sliep meteen. Gelukkig heb ik twee weken geleden nog een backup gemaakt van mijn laptop, dus ben iig niet al mijn foto's kwijt. De rest kan me niet echt wat schelen, is wel balen natuurlijk, maar het belangrijkste is gesaved.
fijn dat het goed gaat! Met jullie allemaal, en wat zal je blij ijn dat je alles gesaved hebt! Anders was je alles kwijt!
lab geen idee haha oer het indalen ect kan je niet helpen en ach gyn of vk maakt het uit heeft er allebei verstand van zou ik denken haha Esther veel plezier!! en hoop dat bo zich gedraagt! Monique jeutje arme Y. en al zo zwaar en groot hihi cool!! veel plezier bij de receptie! DDB gecrasht met laptoppie balen! maar goed dat je een oudje onder het stof vandaan kon sjorren Karin CupCakes lekker!! hoe voel je je verder??? als ik iemand vergeten ben sorry me broertje stalkt me via de telefoon haha mafkees
Ddb gelukkig dat je alles had gesaved maar toch balen kan die nog gered worden of moet er echt een nieuwe gekocht worden Ik voel me veder prima vandaag is als het goed is mijn hcg van de spuit uit mijn lichaam en nu maar hopen dat mijn lichaam het zelf ook heeft aangemaakt
Ik hoop het zo voor je Karin! Ik ga hem vanavond wegbrengen en dan zien we wel of lappie nog opgelapt kan worden (wat een woordspeling)
Ik hoop het ook heel erg karin! Even een vraagje aan jullie sinds 3 dagen wil s. haar avondfles niet meer drinken. Het lijkt erop dat ze gewoon geen trek meer heeft, (ze krijgt nu 's middags natuurlijk meer fruit/groente) maar het lijkt me niet goed als ze vanaf 4 uur 's middags tot de volgende ochten half 8 niets krijgt toch? Hebben mensen hier ervaring mee of tips?
catharina: nee dat lijkt me wel een beetje te lang Misschien kan je het fruit eerder geven? Of een ander tijdstip waardoor ze wel trek heeft in de fles? DDB: nou hopen dat je lappie gemaakt kan worden Op de receptie was het vanmiddag wel heftig. Ze wilde alleen maar lopen, en overal waren versierde tafels, ze wilde overal aanzitten wat constateerde in driftaanvallen. Dus na 10 driftaanvallen ben ik weer naar huis gegaan (Ze heeft ongeveer gemiddeld op een dag een driftbui of 25)
Ddb: wat goed da je net nog een back up had gemaakt van de laptop, zal ik ook weer eens moeten doen, moet er niet aan denken die foto's kwijt... Monique: dan is yuna goed gegroeid of niet? Hoe staat het met jullie huisje? Esther: beetje laat maar veel plezier Karin: ik hoop het ook voor je Flora: gefeliciteerd met de halve verjaardag van Emma! Wat een dametje al in haar stoel, fantastisch! Meid: hoe is het bij jou? Druk? Angela: nog even genieten van je verlof, heb je er weer zin in?
Catharina: dat lijkt me wel een beetje lang! Misschien wat schuiven met de tijden, wat Monique ook zegt... Monique: ooh wat een pittige tante heb jij
mamootje: haha ja de arts van t cb zei gisteren nog: "is ze altijd zo?" Ik: "ja altijd, erg ondernemend, zit nooit stil, erg driftig". "Zo, dan zal jij wel moe zijn" Haha JOH! Ik ben elke avond kapot! Ze is maar een halve kilo gegroeid in 3 maanden tijd, is niet zo heel veel. Ze gaat nu ook onder de onderste lijn zitten qua gewicht. We krijgen volgende week donderdag de sleutel!
@monique, hahaha, arme jij! Spannend bijna de sleutel! tsja ik weet niet zo goed hoe ik zou moeten schuiven. Ik doe het nu zo 7.30 papfles 210+7 11.30 groenten + fles 150/5 15.30 fruit + broodkorst + fles 90/3 en dan wil ze verder dus niets meer. Ik ben die fles van 15.30 nu aan het afbouwen. Maar vroeger fruit geven, dan heeft ze denk ik nog niet zoveel trek omdat ze hier haar hoofdmaaltijd tussen de middag krijgt. (dit omdat wij 's avonds vaak pas laat thuis zijn, dus dan krijgt ik er niet echt regelmaat in)
Dat is lastig idd Catharina. Wij doen momenteel zo 8.00 uur fles 180+6 9.30 uur fruithap 12.00 uur fles 210+7 16.00 uur fles 180+6 17.30 uur groentehap (sinds twee dagen ook een aardappeltje erbij om zo tot een maaltijd te komen 20.00 uur fles 210+7 + rijstebloem Hij doet het er goed op, maar we willen de maaltijden wel proberen langzaam iets groter te maken en er dan eigenlijk naar toe gaan dat hij om 18.00 uur met ons mee eet en dan om 19.00 uur naar bed gaat en dat we hem niet meer wakker hoeven te maken voor een laatste fles. Status laptop zo goed als dood helaas...de reparateur begon heel voorzichtig met...ik hoop dat je een backup hebt... Nou die heb ik wel, maar toch is ook weer 2,5 week geleden. Heb even gekeken, de foto's staan nog op de kaart dus die zijn sowieso gered, maar ik heb ook mijn financiele overzichten ed pas bijgewerkt en die zijn dus wel foetsie...goede nieuws is dan wel weer dat er een nieuwe harde schijf in kan en hij het dan weer doet, maar de oude harde schijf kan waarschijnlijk niet meer gered worden, dus dames backup je bestanden op tijd (en zeker foto's!) En nog een budgettip hier. Als je kortingscodes van Wehkamp in je mailbox krijgt (7,50 euro deze keer) kun je weer goedkoop luiers bestellen. Momenteel heeft Wehkamp gratis verzenden op alle luiers. Heb dus drie pakken simply dry voor 7,50 euro besteld. Wel in drie bestellingen, maar aangezien verzenden toch gratis is maakt dat niet uit. Officieel moet je een bestelling doen boven de 50 euro, maar de site pakt de korting toch gewoon op. Risico op nabetaling houd je natuurlijk wel, maar ik heb dit twee maanden geleden ook zo gedaan en niks meer op gehoord, dus ik durf het risico wel te nemen.