Goedemorgen dames! Ik heb de welbekende buikpijn weer sinds vanochtend dus ben bang dat ik vandaag wederom ongesteld ga worden.
Goede morgen dames nog net Ddb balen dat je toch nog het 1 en ander mist van bestanden maar gelukkig heb je wel al je foto`s Catherina lastig kun je de groentehap en fruithap niet omdraaien en dan dus sochtens al broodgeven en die groentehap een uur vroeger ofzoiets Ester was de receptie leuk Gfh ik hoop dat je het fout hebt Joyce waarom is je broertje je aan het stalken? Wil hij zien lieve nichtje vaker zien Ik heb sinds gister wel zeer gespanne borsten hoop dat het een goed teken is
Ik heb het niet fout ... ongesteldheid is gearriveerd ... grrrr. Maandag maar eens naar het ziekenhuis bellen of ik echt tot eind juni moet wachten of nu al terecht kan.
@monique, druk meisje heb je. @karin, spannend. De receptie was leuk. Kende alleen eigenlijk helemaal niemand. Maar we waren er voor het bruidspaar. @deedee, balen van je laptop. Wel goed dat je ee back up hebt gemaakt. @gfh, balen. Hoop dat ze je in het ziekenhuis nu al willen helpen. @catharina, ik kan je ook geen tip geven. Dit is Bo haar schema 7.00 pap 9.30 fruit 12.00 broodje 15.00 fles 180+6 18.00 groente + aardappels 20.00 fles 180 +6 Vandaag liet ze 80 staan dus misschien kan er een kleinere fles. Kijken hoelang ze slaapt vandaag. Hier vandaag een erg rustig dagje gehad. Morgen naar mijn moeder want die is weer thuis van vakantie. Ik ga lekker slapen tot morgen
Hai meiden! Sorry erg druk hier! Maar lees steeds mee hoor! Cath, sorry geen tip! N krijgt alleen fles.. Haha Monique waah spannend de sleutel! Wendy balen meis! Hoop dat je snel naar t ziekenhuis kunt! Karin spannend! Ik duim heeeeeel hard!!!! Wanneer ga je ook alweer testen?
@wendy, super balen weer! ik hoop dat je wat sneller mag komen! @karin, dat is een goed teken toch? ik heb een goed gevoel erbij! bedankt voor jullie tips. ik ga kijken of ik wat kan schuiven in het schema. Het is met die koemelkallergie ook allemaal wat lastiger omdat ze elke nieuwe groente of fruitsoort eerst 3 dagen moet "testen". Gisteren heeft ze de avondfles wat vroeger gekregen om half 8 en dronk toen wel wat meer, ze lag er om 8 uur al in. Op zich wel relaxed want dan hebben we wat meer avond. Nog een vraagje: liggen jullie kindjes nog in een slaapzak? Ik was er met die warmte vanaf gestapt en merkte toen dat S. allerlei verschillende houdingen aan nam en makkelijker in slaap viel. Maar nu vannacht kroop ze weer steeds onder de dekens vandaag en werd ze een paar keer wakker van de kou. Dus nu twijfel ik weer om toch maar weer een slaapzak aan te doen? En hebben jullie een tip voor een lekkere zomer slaapzak?
GFH: balen meid, hopelijk willen ze je snel helpen in het zh. Karin: Spannend!! deedee: gelukkig heb je een backup met de foto's
meid: lekker idd, dan hebben jullie ook wat aan jullie avond. Ik hoop dat het schuiven beter gaat. Catharina: Y. ligt ook nog in een slaapzak hoor. Ik vind het ideaal. Een romper, shirtje en slaapzak. Ze kan alle kanten op, de kan er ook in staan. Echt beter. Maar ik heb wel maatje 110. (Ze heeft nu maatje 80 aan) Dat vind ik heel fijn, en zij zelf ook. GFH: spannend meis, ik hoop dat ze jullie willen helpen.
Je had eerder bij de h en m van die slaapzakken die je eerst nog omslaat en vast zet met knoopjes dan was die 90 en later kon je de knoopjes los maken was die 110 maar ik weet niet of ze die nog hebben is misschien een idee als je twijfelt over de maat
ik heb eigenlijk altijd te grote slaapzakken gehad, vind ik fijn, en zij ook. En je hoeft niet steeds een nieuwe te kopen. Ik heb van de HEMA en van Terstal, die zijn ook erg fijn. Prenatal minder vind ik persoonlijk.
N sliep voor t mooie weer in de puckababy, wat een uitvinding! Met t mooie weer sliep ze zonder deken of slaapzak.. Nu heeft ze een romper pyjama shirtje aan en in de slaapzak. Gaat echt super.. Wij hebben geen lakens en deken in bed want n is onwijs druk in haar slaap.. Ze rolt en draait heel veel! Ik heb slaapzak van Hema en 1 van de ikea.. Sinds 2 wkn kan n alle kanten oprollen eerst kon ze alleen van haar buik naar rug nu dus ook andersom.. Lekkerding mijn sterke dame (volgens mij best vroeg met 3mnden toch?)
ik heb jullie ervaring nodig: ik ben op zoek naar een voedingsbh. Alleen via internet kan ik ze met beugel vinden gewoon in de winkel is het allemaal zonder beugel. De ene bh gaat open bij de schouderbandje en bij de andere kun je de cup (waar de borst in zit) open maken. Wat is nu handig?
Heey dames. long time no speak:#. sorry. Karin spannende tijd. ga ook voor je duimen. gfh meid wat k*t ik zou inderdaad ook gewoon even bellen. wat maken die paar weken nog uit. en nee heb je ja kun je krijgen. labrador. wauw jou verlof begint. super. en qua bh ik vondt die van de prenatal eigen lijn. het fijnst. en ook niet duur. maar denk dat je toch moet kijken wat jou het beste past. no boob is the same monique wauw wat een gewicht al. en prikjes zijn nooit leuk. zeker als ze het ook nog eens bewust mee maakt. Ddb mooi kl*te van je .schootcomputer. maar wel super dat je een back upje hebt gemaakt. hier gaat alles super. Z Doet het ook super goed. zit alleen zelf te twijfelen over het buik liggen. als ik haar op de buik in de box leg. wordt ze helemaal histerish en gaat ze heel erg huilen. kort om ze vindt het dus echt niet fijn. maar hoor dat dit voor het nekje en het bovenlichaam goed is. ze vindt de houding bij ons op de arm en hoofd in onze nek wel heel fijn. en heeft ook best al wat kracht in de beentjes. maar moet ik haar alsnog op de buik leggen voor het nekje en de rug?
Leo, persoonlijk zou ik zeggen, als z t zo erg vindt, zal ik het niet doen.. Miss af en toe op jullie bed, of op de bank.. N vind t heerlijk op haar buik liggen, ze slaapt er ook op.. (ook op haar zij) Maar goed zo gaat ze zelf liggen.. Morgen krijgt n weer prikjes arme schat!
Meid tnx. tis best lastig om als maar dingen te moeten aftasten. las net ergens ook al een tip om een handdoek opgerold onder de oksels te leggen zodat ze wat hoger ligt al. Kijken hoe ze dat vindt. maar n doet het super zeg. En morgen weer prikjes jakkes. hier moet Z over 2 weken ook weer. vindt het zo zielig. en dan die andere kinderen die ook al zo hard huilen. echt zo ontroost baar
Goede morgen, sorry heb jullie zwaar verwaarloosd. Mamootje, ik heb best zin om weer te beginnen morgen. Maar voel me dan ook weer super schuldig tegenover lucas. Maar ik weet dat hij in goede handen is. Gfh, balen meid, ik zou idd ook bellen. Catharina, kan je geen advies geven.hopelijk gaat het snel weer beter Leonie, misschien helpt de handdoek idd. Labrador, je moet ff kijken welke bij jou het fijnst zitten en en meeste steun bieden. Wij hebben van het weekend 2 familiedagen gehad, was erg gezellig. Ruben is alleen door zijn enkel gegaan en heeft nu zijn banden flink verrekt en zit nu dus ziek thuis. Vanmiddag moeten we foto's maken van lucas zijn heupjes ivm de stuitligging. Vind het wel spannend wat dar uitkomt.