Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, ik vergeet jou. Spannend allemaal. Wanneer wil je ook alweer gaan testen?

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Meid wat super zeg. Ik wilde dat Sebas dat kon. Hij kan sinds 4 maanden wel op zijn buik rollen, maar terug ho maar. Moet hem iedere keer omdraaien. Zo irritant :(

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: Ik heb 85E

Angela: fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad, alleen jammer van de enkel van Ruben.
    Succes vanmiddag in het zh.

Vanmiddag nog 1 keer naar het werk en dan gaat mijn verlof in. Eigenlijk best wel raar want ik zit natuurlijk al vanaf december in de ziektewet.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Leo, het is ook lastig allemaal!! Maar een opgerolde handdoek is miss wel een goed idee idd! Kan ze haat hoofdje al goed omhoog houden? Dan kan je haar in badje op haar buikje laten "zwemmen" n vind dit heerlijk.. Maar dan moet haar nekje wel sterk zijn hoor, anders plonst ze onder water.. (ik heb dan mijn duimen onder haar armen, en steun met wijs-en middelvinger kin/kaak.. Ik moet zeggen dat ik dit wel in t grote bad doe, weet niet of t in klein badje lukt..)

Prikjes zijn idd hardverscheurend! Maar n heeft gelukkig! De arts is ziek.. Dus nu mag ze volgende week..

DDB, dat is idd wel vervelend.. Gelukkig kon nik eerst van haar buik terug naar rug rollen.. Maar nu rolt ze het hele bedje door.. Met gevolg benen / armen tussen de spijlen, hoofdje tegen de randen.. Deken etc vertrouw ik niet meer.. Haha
    Ik hoop dat het hem snel gaat lukken! Wordt t voor jou een stuk makkelijker!

Vriendje heeft iets in zijn hoofd gehaald.. T huis oranje maken.. (buitenkant) zie je t voor je? Oranje huis tussen de Duitse vlaggen etc.. Hahaaa.. Gelukkig hebben de ruiters geen "hekel" aan de Nederlanders..

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hahah meid ik zie het voor me. maar ik persoonlijk zou het niet doen. ;) en n heeft inderdaad een weekje geluk.

inderdaad het handdoekje even proberen. in bad gaat niet werken. we hebben er namelijk geen 1. hahah wel vijver maar dat gaan we maar niet doen:p

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Whaha nee niet in de vijfer!! ;) miss een x zwemmen met z?! ;)

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Ja zwemmen zeker. ik wil na de drukte van de nieuwe haring. met z op zwemles gaan. daar kijk ik heel erg naar uit. ze vindt water nu al leuk en lekker. alleen afdrogen niet. we hebben laatst samen onder de douche gestaan. en toen papa haar afwou drogen zette ze op het huilen. dus papa had haar snel weer aan mij gegeven onder de douche en ze begon heel hard te glimlachen. ze heeft nu ook de bijnaam gekregen van papa: guppenkop. hihihih.

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    leonie: lijkt me leuk om babyzwemmen te gaan doen.

Meid: ik zie het al helemaal voor me een oranje huis in Duitsland

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, ik zie het al voor me...... Oranje huis tussen de duitsers....

leonie, ik zit er ook over te denken

10. tss stelletje kletskousen!

Meid N gaat hard hoor jeetje! nienke wil oko niet op haar buik ze kan het wel maar wil het niet wss doordat ze in het ziekenhuis veel op haar buik moest in de couvouse vanwege de longen ..

Leo indd handdoekje onder de oksels leggen dan hebben ze steun, of je voedingskussen is net zo goed ..en het is wel goed voor het nekje en rug

CAtherina daar zit indd veel tijd tussen dan nienke krijgt nog 5 voedingen, maar tegenwoordig wil madam er snachts nog 1 terwijl we al omhoog zijn gegaan met de 5 want ze mag 5x135 en we geven al 5x150 en dan de nacht nog een keer 100 haha, tussendoor pap en fruithapjes als het past en ze niet slaapt maar slapen? dat heeft nienke niet echt uitgevonden hoor ppff

Esther alles goed met boo?

Flora en emma al goed? gave foto;s vaak hoor!

Monique groot word Y al hoor!

Slaapzakjes hmm hier hebben we met het warme weer nienke alleen in een romper gehad en soms nachten alleen met luier gevolg? elke nacht de sonde eruit de drol ,toen weer puckababy gepakt ging goed en nu weer slaapzak in het begin van de nacht en na haar jank en driftbui van de nacht krijgt ze een hotpak luier en puckababy...

Voedings BH kan ik niet mee helpen sorry...

Oranje huis haha ja die van de reclame zoo leuk is die!!haha

Prikjes is nienke gelukkig ff vanaf..

Hoe het hier gaat nou nienke slaapt dus slecht zowel overdag als snachts ze is nog steeds of allweer erg verkouden en piept erover dus puffen nu extra , morgen weer naar harderwijk controle ben benieuwd laatste keer woog ze 5415 en was ze 59 cm ...
    uhm ff denken nou eten staat hierboven al das veel haha en jawel nienke krijgt 2 tandjes tegelijkertijd! pff zo zielig ook viior mij want heb nu iedere keer 6x per dag wel poepluiers zooo zuur en tot bovecn in de nek ielch !

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @leonie, s. vond het ook niet fijn om op haar buik te liggen. Verder was haar nekje wel stevig dus ik heb het ook niet meer gedaan. Nu ze zelf kan rollen, speelt ze regelmatig op haar buik en vindt ze het leuk. Dus ik zou het niet forceren, komt vanzelf wel goed.

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, haha nou ja heb je wel in 1 keer 2 tanden te pakken!

@labrador, ik had hier voedingsbh's van mammae. Zijn niet alleen voedingsbh's maar is ook gewoon mooie lingerie. Ik wilde er wel gewoon normaal bijlopen. Ik vond die beugelloze dingen echt afschuwelijk. En als je een beetje een flinke cup hebt zoals jij lijkt het me helemaal niks zonder beugel.

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hihi meid ik vind het wel een statement! :)

Tweety wat een spookje dat ze niet afgedroogd wil worden :p

Lab raar idd dat je verlof nu in gaat.

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi meiden
    Heb wel gelezen weinig onthouden dacht vanmorge vrij te zijn dus lag wat laat in bed stond er vanmorge toch om 7 uur een ouder op de stoep mis comunicatie ben nu dus wel wat moe. Eerste week wachten zit er op nog 1 te gaan volgens mij hebben 2 weken nog nooit zo lang geduurt zondag eindelijk testen

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, Bo wou ook niet op haar buik liggen. We hebben het zo gelaten en nu doet ze het wel. Een tip van monique was om haar op je bovenbenen neer te leggen en haar zo te trainen en je benen dan steeds meer te laten zakken werkt goed. Maar als ze het niet wil komt het vanzelf. Lekker eigenwil heeft ze als ze niet afgedroogd wil worden.

@joyce, wat sneu voor je meisje dat ze zoveel last heeft van haar tandjes. Geef haar maar een dikke knuffel.

@lab, volgens mij is het ook heel vreemd om nu verlof te hebben terwijl je al zolang thuis bent. Maar geniet nog maar voor je het weet is de kleine er.

@karin spannend hoor zondag mogen testen. Hoe voel je je verder.

@catharine, is het gelukt om te schuiven met de voedingen.

Bo heeft vandaag voor het eerst macaroni gegeten met broccoli en een kaassaus. Uit het boek opperderpop. Ze vond het heel erg lekker. Verder zit ze midden in een sprongetje. Is als ze alleen in de kamer is heel lief aan het spelen in de box. Maar zodra ik binnen kom is het huilen met tuiten. Tot ik haar oppak, want dan is het meteen over met een grote glimlach en haar handjes mijn gezicht aan het strelen op haar manier. Kleine draak. Verder doet ze het echt heel erg goed. Gaat steeds lief slapen zonder drama. Voor vaderdag heb ik voor JJ een sleutelhanger laten maken met een foto van Bo erin gegraveerd echt heel erg gaaf. Hij heeft hem al gekregen, want ik kan dan toch niet mijn mond houden en hij is er heel erg blij mee. Morgen even een dagje werken en dan in de middag naar Hilversum mijn lenzen halen en even shoppen.

@meid. Knap hoor dat n al draait beide kanten op. Bo probeert het nu maar het wil of niet echt lukken.

@angela, spannend morgen weer je eerste dag werken.

@deedee. Met jullie ook alles oke

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi meiden.
    Ik heb uiteindelijk niet naar het ziekenhuis gebeld vandaag.
    Ik heb de halve nacht wakker gelegen van de stress en heb samen met vriend besloten om nog een maand te wachten. Voor mijn gevoel was het echt opeens juni, heb ik me niet mentaal niet goed genoeg kunnen voorbereiden op het hele ziekenhuis gevoel en ik word er totaal gestrest van. Dus vandaar nog een maand gewoon proberen. Nu heb ik tenminste voor mn gevoel (ongeveer) een datum om bewust naar toe te leven en dat werkt voor mij wat beter.
    Vinden jullie me raar?

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@wendy, nee, vindt ik eigenlijk helemaal niet raar. Als je de mmm ingaat moet je daar achterstaan en de dingen die gaan gebeuren kunnen handelen en zo plotseling werkt meestal tegen je en nu kan je je er rustig op voorbereiden mocht het nodig zijn. Ik denk dat het je toch een hoop rust gaat geven. Knap dat je deze beslissing hebt genomen.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, tuurlijk ben je niet raar. Het is een grote stap die moet je niet overhaast nemen. Nu kun je er langzaam naar toe leven

Morgen weer werken heb op zich wel zin in maar ga lucas onwijs missen

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Gfh natuurlijk is het niet raar wij stapte er in na een maand wachten omdat we niet eerder een afspraak konden maken maar toen ging het allemaal heel snel echt een achtbaan vol emoties daar moet je wel klaar voor zijn wij zijn daarom ook bewust daarna 6 maanden gestopt om even op adem te kunnen komen vooral niks overhaast doen

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Natuurlijk is dat niet raar! Als je er niet klaar voor bent moet je he nog echt even niet doen.

Karin: dat is een tegenvaller als er een oppas kindje al om 7 uur op de stoep staat.
    En nog een week wachten, probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken.
    Hoe voel je je?

Joyce: Beter 2 tandjes tegelijk dan allemaal stuk voor stuk, ik neem aan dat ze dan er meer last van hebben.

Ik ben op zoek naar een boek die ik in kan vullen voor het 1ste levensjaar van onze uk. Welke hebben jullie?

Deel Deze Pagina