Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador wij hebben die van goh... hoe heet ze. in idergeval is daar ook een 9 maanden boek van. een opppas en creche boek. een boek voor de kraamvisite en voor de opas en omas. ik ben er super blij mee. je kunt er veel in kwijt. en ht scheelt ook dat er al wat vragen instaan. en je kunt het boek open maken om er zelf nog extra dingen in toe te voegen zoals fotos tekeningen extra tekst wat je zelf hebt geschreven. kort om een super boek.

gfh tuurlijk is het niet gek dat je bewust afwacht. het is ook niet niets waar jullie in stappen. nu kunnen jullie er samen naar toe leven. en weet je van elkaar dat jullie er samen klaar voor zijn. en dus ook op elkaat terug kunt vallen.

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames
    Ik begin een beetje zenuwachtig te worden vorige keer verloor ik donderdag voor het eerst bloed nu zit ik met alles op dezelfde dagen dus als het hetzelfde zou zijn zou ik ovenmorgen bloed gaan kunnen verliezen ik hoop zo van niet

3. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Karin dat gaat niet gebeuren hoor:mad: ;) we hebben er hier allemaal een goed gevoel over. dus gewoon positief denken. dikke knuff.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Idd Karin deze ronde is t gewoon raak!

Lab ik heb een boek voor de eerste 5 jaren, van Anne geddis ofzo?! Echt een super leuk boek!!

Leo, haha heerlijk zon meisje he met een eigen wil!! Aah die bijnaam.. :)

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Karin is gewoon hartstikke zwanger :D
    Wendy dat is natuurlijk heel logisch. Even geestelijk erop voorbereiden.

Nou ging van de week mijn laptop stuk en alsof het allemaal nog niet erg genoeg is ben ik gisteren mijn portemonnee verloren of is hij gejat :(
    Hij is inmiddels boven water. Via het donorcodicil kwam de vinden bij mijn ouders terecht. Heel toevallig want ik werk in Nijmegen en daar ben ik dus mijn portemonnee verloren (of is hij dus gejat) en de vinder woonde bij mij in de buurt (ik woon 20 km zuidelijker). Mijn pasjes heb ik allemaal terug, maar het geld was eruit. Normaal heb ik niet meer dan 20 euro cash, maar moest boodschappen doen en had net vorige week wat hooi verkocht dus had het geld voor de loonwerker er nog inzitten :( Het is dus in de school waar ik werk gebeurd. Hebben alle beveiligingsbeelden nagekeken maar niks te zien. Ik heb hem om half 3 nog gebruikt en om half 4 ben ik naar huis gegaan. Ben niet op kantoor weg geweest in de tussentijd. Heb op de derde etage voor ik naar huis ging met een collega staan praten en ben naar beneden gegaan met de lift en de school uitgelopen. Er zijn camerabeelden van mij van de lift tot aan mijn auto, maar helemaal niks. Het enige wat ik dus nog kan bedenken is dat iemand het gedaan heeft toen ik op de derde met mijn collega stond te praten. Baal er flink van ook al mag ik blij zijn dat ik hem terug heb. Loop ik trouwens vanmorgen door de school kom ik ineens de vinder tegen. Blijkt die jongen dus bij ons op school te zitten hoe toevallig. Overigens verdenk ik hem niet. Hij kwam echt keurig correct over en ik weet van mezelf als ik geld eruit gejat zou hebben (niet dat ik dat zou doen maar stel) ik dus echt niet meer zou gaan bellen dat ik een portemonnee gevonden had. Ik zou me de ogen uit de kop schamen. Kan zo niet liegen.

6. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Goede morgen.

jeetje ddb zit je ook niet mee. maar inderdaad ik zou ook niet zo erg kunnen liegen.

De nieuwe haring is er vanaf vandaag weer. dus ik kan weer druk aan de arbeid.:)

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik ben net iets bruin bloed veloren hoop natuurlijk dat het niet door zet maar zo begon het de vorige keer ook dus ik denk dat het weer niet gelukt is :( zou ik ooit zwanger mogen worden

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    deedee: jeetje meid, het zit je ook niet mee.

Karin: Bruin bloed hebben meerdere mensen, dus houd nog moed!

Mijn lieve ouders zijn samen al vanaf vanmorgen het hele huis grondig aan het schoonmaken, omdat ik het gewoon niet kan. Nu hoef ik de komende maanden alleen maar bij te houden. Zo fijn!

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    DDB, jeetje meis, wat vervelend zeg.. Gelukkig heeft de vinder je porto wel teruggegeven!! Had je erg veel geld in je porto?

Leo, bevalt het werken je weer?

Angela, jij bent ook weer begonnen toch? Hoe gaat het?

Karin, neeeeeeeeeeeeehh we houden de moed erin!!! ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard meis! Dikke knuf!

Lab, zo lief van je ouders!!! :)

Op fb staat een foto van ons oranje versierde huis hoor.. M'n vriendje heeft zich nog heel netjes ingehouden gelukkig.. Alleen wil hij de achtertuin wel helemaal oranje maken, maar dat vind ik niet erg! haha..

Me meisje was gisteravond zo zielig! Huilen, brullen, gillen.. de hele avond door.. Ik vermoed dat ze al tandjes gaat krijgen.. Ze had 4 volle poepluiers (dunne) rode warme wangen de hele dag, en als we met onze vinger over haar tandvlees gingen werd ze helemaal rustig.. Arm kind! Wat voel je je machteloos zeg.. Jeej.. Ze viel om 23:30 uur eindelijk in slaap.. Ze was echt zo moe, maar van de pijn kon ze niet slapen.. Ze heeft wel geslapen tot vanmorgen 10:00 uur, de schat.. en ze werd lachend en vrolijk weer wakker.. Lekkerding!

Nou, ik ga zo de pc afsluiten, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag! Lekker naar huisje!!!! :)

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin: we houden moed, het wil idd nog niets zeggen!

DDB: jeetje, wat ene verhaal, maar idd, zo liegen is echt een vak denk ik, dat kan echt lang niet iedereen, dus snap dat je zo denkt.

Meid: ja echt die tandjes zijn vreselijk. (hier nu 4 kiezen en 2 tanden, echt drama)

Lab: ooh wat lief van je ouders! Scheelt echt wel weer een hoop!:)

Ik ben de laatste tijd echt weinig hier te vinden, ik lees vaak mee, maar reageer niet altijd, maar ik houd t wel bij met lezen. Dus ik weet hoe t met jullie gaat:)

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: je vriend heeft zich idd erg ingehouden.

Monique: we lezen wel weer een keer meer van je. Volgens mij kreeg je morgen ook de sleutel van jullie nieuwe huis. Daar zul je ook wel druk mee zijn.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lab: klopt! druk druk. Vandaag met Y. bij de dokter geweest, ze wordt doorverwezen naar de kno arts. Ze denken aan te grote (dikke?) neusamandelen, waardoor ze al 6 maanden zo hoest en verkouden is. Dus we gaan het zien:) Arm kind:(

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: een drukke tijd voor de boeg dus! Hopelijk kan de KNO arts iets voor Y betekenen.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja zeker drukke tijd:) hoe is het met jou, misselijkheid al iets minder? Nee zeker?:(

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
  16. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Karin ik ben hier ook super hard aan het duimen.

meid werken bevalt goed. nu een drukke week ivm de hollandse nieuwe. Dus morgen moet ik extra werken. heb er wel zin in. jullie huisje is leuk maar rustig versierd. ziet er goed uit.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    flora: ooh echt een schattig filmpje zeg!:D Haha, koek is ook zo lekker:p

Twijfel: ooh lekker druk dus op je werk. Wel een goed teken in deze tijd, werk ze!

Karin: hoe is het? Nog nieuws?

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, hoe gaat het nu?

Monique, jee de sleutel van jullie nieuwe huis

Meid, jullie versierde huis valt nog best Had meer verwacht

Gfh, hoe is het met jou?

Leonie, ook lekker druk dus op het werk

Deedee, zit je niet mee deze week

Ik ben al weer halverwege mijn werkweek. Het valt me niks tegen.lucas heeft het tot nu toe naar zijn zin gehad bij beide oppassers
    Vandaag ff hectische ochtend ruben moest vanochtend om 7.00 uur al bij de ha zijn:$. Aan hij last heeft van zijn enkel meesten lucas en ik mee
    Voor de zekerheid doorgestuurd om foto's te maken (hiervoor maar ff een vriendin gebeld zodat lucas weer ff kon slapen) is gelukkig niet gebroken dus mag hij zo
    weer terug naar de ha om te laten tapen, en in de tussentijd moet ik naar de fysio.daarna naar cb en dan rustige middag thuis...

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: Drukke ochtend al gehad dan!

Monique: Tot week 30 was ik meestal 4 dagen misselijk en 3 dagen ging het wat beter. Als ik nu rustig aan doe en veel lig, dan zijn het geen hele dagen meer dat ik misselijk ben maar meer momenten (een uur per keer ofzo) wel helaas meerdere momenten op een dag.

Flora: Wat schattig hoe ze haar koekje op eet. Kreeg ze voor het eerst een koekje?

Leonie: Je zal het idd wel erg druk hebben met de hollandse nieuwe.

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @flora, leuk filmpje!

@esther, ik heb de 16.00 fles nu helemaal laten vallen en ze krijgt nu de avondfles wat eerder om 19.00. dan lust ze hem wel en ligt ze nu ook wat vroeger in bed om 20.00.
    Dat boek opperdepop lees ik meer goede berichten over, staan er ook dingen in als kinderen koemelk allergie hebben? of heb ik er dan niet zoveel aan?

@karin, oh meid ik hoop het echt niet!!!!

@gfh, ik snap je goed hoor, het is gewoon een enge stap, als jij het fijn vindt om nog een maandje te wachten moet je dat zeker doen

@deedee, altijd naar dat soort dingen, wel fijn dat je je pasjes enzo terug hebt, want dat is helemaal een gedoe als je dat allemaal moet regelen!

@monique, ach arme yuna!

Hier gisteren enorme pijn gehad bij mn eierstokken en nu wat lichtroze slijm, heel apart!

Deel Deze Pagina