Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames
    Het is nu echt doorgebroken deze ronde is het weer mislukt. Volgende maand mag ik een cryo terug laten plaatsen in mijn eigen cyclus gelukkig geen hormonen enzo hopen dat het dan wel goed gaat

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin: oooh nee, wat erg voor je meid! Echt zo balen! Ik hoopte het echt voor je. Maar blijf positief! Het gaat een keer lukken.

Catharina: ben je zwanger?:)

Lab: ooh okay, naja als je soms ook maar even tijden hebt dat het goed gaat. Dat is ook weleens fijn. Maar het is wel uitputtend zeg die misselijkheid.

Tweety: wat fijn dat je werk meevalt. Gelukkig is er ook niets gebroken, dat zal wel vervelend zijn zeg!

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ah karin dat meen je niet.... Wat ontzettend balen zeg. Hopelijk gaat volgende ronde goed, houd moet

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super super super shit Karin!

Hoe gaat het met mij? Mwah, gaat wel. Al dagen hoofdpijn. Van de stress.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    gfh: stress van zwanger worden? of andere dingen? Of wil je er niet over praten?

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @karin, oh wat ontzettend balen. Hoe werkt dat dan terug plaatsen in je eigen cyclus? en waarom kan dat dan soms wel en soms niet?

@monique, hahaha daar heb ik zelf ook even aan gedacht, maar dat is (bijna) onmogelijk

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin oooh nee meis :( knuffel!!

Leo, gefeliciteerd meis!!! Fijn dat t werken goed bevalt! Het valt mij ook wel mee moet ik zeggen!

Nik haar eerste papfles is een feit.. Ze vond t heerlijk!!
    Gister heeft ze op een koude komkommer gebabbeld, vond ze ook erg lekker!! De schat! Zal wel lekker aan haar tandvlees voelen!

Cath, ik dacht ook gelijk: zwanger?

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Stress van zwanger worden gedoe ja. Soms wordt het me gewoon ff te veel. En laatste dagen beetje ruzie met vriendje. Gaat helemaal nergens over maar als ik al niet lekker in mn vel zit dan kan ik weinig hebben. Vind het soms gewoon zo oneerlijk dat het niet lukt. Vooral als ik dan vandaag weer hoor dat iemand zwanger is en het een ongelukje was.

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @gfh, ik kan me dat heel goed voorstellen hoor, het duurt al zo'n lange tijd, ik snap helemaal dat je er af en toe even doorheen zit.

@meid, nik is er vroeg bij met bijvoeding! Wel fijn dat ze het lekker vond. Ik moest hier helaas tot 6 maanden wachten ivm de koemelkallergie. Gelukkig gaat al het eten tot nu toe goed.

Pffff ik zou wel echt even moeten slikken hoor als ik weer zwanger zou zijn. Maar zoals ik al zei is dat bijna onmogelijk, dus ik ga er niet van uit.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wendy heb t zo met je te doen meis! Ik gun het jullie ook heel erg!! Hopelijk mag t lukken!

Cath, nik is er idd vroeg bij! Maar dat is der met alles! Merk gewoon aan haar dat ze eraan toe is! Heb dr maar 20 ml pap gegeven hoor,, :)

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, gefeliciteerd met het krijgen van de sleutel van je huis.

@Karin, wat K******T dat het nu mogelijk alweer is misgegaan. Heb je nog wel iets aan verschijnselen die je had of zijn die nu ook weer weg.

@GFH, snap dat er nu wat spanning is, maar houdt moed.

@Meid, jij ben zeker snel met het bijvoeden. doe wel rustig aan want haar darmpjes zijn er nog niet helemaal klaar voor.
    Ga jij rapley doen of gewoon gepureerd.

@Leonie, zal wel wennen zijn die drukte met de nieuwe haring en er zo lang uit te zijn geweest.

@Angela, wat is je verlof dan snel vergeten he als je weer gaat werken. Fijn dat Lucas het zo goed doet.

Ik heb een nieuwe dochter, ze is namelijk regelmatig motorbootje aan het spelen heel lief, ze is ook een chameur aan het worden. Als ze contact wil doet ze haar hoofdje op zij en blijft je aankijken tot ze contact heeft en dan heel erg lief lachen. Ook als ze in de box aan het spelen is kijk je haar aan is het goed. Kijk je weg dan is het mekkeren. Het is een echte dramaqueen. Verder heeft ze het heel erg naar haar zin op het kvd.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Bo.

GFH: Dat is ook helemaal niet leuk om te horen dat een ander zwanger is en dan ook nog een ongelukje is.

Karin: Oh nee! Hopelijk slaat de volgende behandeling wel aan!

Ik ga nu naar de verjaardag van mijn moeder en vanavond gaan we lekker uit eten.

13. karin getsie derrrie wat kut! bah

Wnedy snappen we allemaal hier ooit komt je tijd!

meid zo jij bent indd vroeg en zoals es zei kijk uit voor de darmpjes..

Monique sleuteltje spannennd! en KNO arts jakkes

Catherina i kheb het boek opperdepop ook maar kan er niet in kijken me zus heeft hem ff ingepikt omdat nienke toch nog te klein is ervoor hhi

Lab fijn soms misselijk maar vaak niet

Leo oooo haring iik wil !! mja kan ff neit haha

Es hmmm het charmeur gedeelte hoe moooi daar hebben wij er hier ook 1 van haha

Zo 1 tandje al meer zichtbaar de tweede die doet nog moeilijk pff en de luiers mijn hemel stinken en het zijn er veel haha ach ja poppetje heeft er last van dus ze mag alles vol schijten van me:p
    verder gaat het goed alleen nog steeds schijt verkouden

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vandaag gaat het ook wel weer beter met me.

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Karin wat vreselijk zeg. Ik ga weer voor je duimen. Wanneer krijg je weer terugplaatsing? Ga ik een kaarsje voor je opsteken. Weet niet of het helpt, maar je weet het maar niet.

Vandaag Sebas' eerste tandje gespot :)

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es & Joyce, ik kijk wel uit hoor! Van de komkommer kan ze geen last krijgen, da's alleen water.. Ze likte er alleen aan.. En de papfles was maar 20 ml.. Maar volgende week is ze 4 mnden..

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Meid: zoveel kwaad kan het niet hoor. Als je het met mate doet. Y. wilde ook al sneller vaste dingen, en dat ging goed. Gewoon naar je kind kijken:)

DDB: ben je niet heel trots op zijn eerste tandje?:)

Joyce: hahaha ja die luiers he, echt enorm! Zielig voor ze. Maar wel trots ook denk ik!

Karin: hoe voel je je? Ik hoop echt voor jullie dat het de volgende keer raak is! Jeetje, wat een spanning steeds.

GFH: ik snap dat je er soms helemaal depri van wordt. Echt niet eerlijk, ik hoop ook echt voor je dat het allemaal opschiet en dat je snel zwanger bent.

Esther: haha, motorbootje, hihi. Echt leuk om te horen denk ik. Volgens mij heb jij ook best een pittige dame:p

Cath: haha, nee snap ik, ik zou er ook niet aan moeten denken zwanger te zijn, maja ik zou t ook niet laten weghalen. (kennis van mij is vandaag bevallen van 2e jongetje, en de eerste is nog jonger dan Y. Ja, ieder zijn ding)

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, ze is zeker best een pittige tante, maar dat ben ik ook, dus dat heeft ze echt van mij. En kletsen ook. Maar ze is ook heel erg knuffelig zo gezellig.

Waar gaat iedereen morgen voetbal kijken, wij gaan naar vrienden toe. Bo in haar oranje kleertjes mee.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique zo denk ik ook! Ik merk gewoon aan haar dat ze er behoefte aan heeft.. Ík denk dat een beetje rijstebloem dan niet veel kwaad kan.. En zouden haar darmpjes en buikje het deze week nog niet aan kunnen, en volgende week wel? Nja..

Es, wij gaan thuis kijken, met 20 pers ofzo.. Wordt vast gezellig!

Ik heb een vraag: hoelang was de sex na bevalling gevoelig bij jullie?

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Meid: nee hoor, die ene week maakt echt niets uit, en als zij er behoefte aan heeft, kan je best rustig aan beginnen met opbouwen. Goed naar je kind kijken en als ze ergens wel last van krijgt breng je het gewoon ietsje terug, dan pas je het weer aan. Rijstebloem kan ook echt niet veel kwaad. Ik was in het begin ook zo van: met zoveel maanden dit, en dan dat. Echt het is gewoon goed om naar je kind te kijken. Vanaf 12 maanden mogen ze alles, dus met 11,5e maand niet? Y. at alles al mee, zelfs nasi enzo:)

Voetbal? Dat kijk ik niet, ik ga samen met mijn moeder en een vriendin in ons nieuwe huis behand afstomen. Y. haar kamer gaan we helemaal doen en kozijnen schuren.

Seks heb ik heel lang mee gewacht, maand of 4 a 5 want ik lag echt helemaal open van de onderkant:) Maar toen ging het wel goed.

Deel Deze Pagina