Hier gaan we ook geen voetbal kijken. Ik zal tussen door een keer zappen hoe de stand van zaken is, maar verder niet. Monique: Welke kleuren krijgt de kamer van Y?
Hoi ik heb wel alles bij gelezen maar niet zo veel onthouden. Er kwamen wat tandjes door las ik leuk hoor Wij gaan thuis voetbal kijken want ik heb 2 kinderen te slapen Veder gaat het wel goed hier we gaan vol goede moed naar de volgende behandeling over zo`n 6 weken word er weer 1 ontdooit en die teruggeplaatst
@meid, wij hebben na 6 wkn alweer gemeenschap gehad en dat ging eigenlijk meteen zonder pijn. Ik was ook niet ingescheurd of iets. Denk dat dat wel scheelde. Als ik zo bekijk hoe jij er in staat geef ik je ook gelijk een week moet niks uitmaken. Klinkt gezellig en druk met 20 man. Wij gaan dus bij vrienden kijken en zijn met z'n 14. Ook heel erg gezellig. 10 volwassen en 4 kinderen in de leeftijd van 5 tot bijna 6 maanden.
Meid ach bij nienke moeten we steeds rekekenen maar de enne keer vanaf 4 maand de andere keer 8 dus echt lastig maar ze doet het goed en indd naar de kleine kijken van de week had ze ineens een stuk banaan te pakken..dat vond ik nog net te eng hoor want ze kokt zoveel das eng en sex hmm volgens mij na ik weet niet meer maar als best snel weer ondanks de pijn aan de keizersnede toen nog hihi en gevoelig mwah niet zo niet meer als normaal , beleef het wel intenser dat dan weer wel Monique en Labrador geen voetbal???? stelletje ammateurs haha nee hoor ieder zijn meug ik ga kijken en wel met martijn en nienke martijn houd er dus niet van nienke krijgt het niet mee dus ik kijk alleen eigenlijk haha..ach ja.. Esther gezellig hoor zoveel! eerder ging ik altijd met de meiden in de kroeg of op stal kijken nu dus niet...
haha ja ik kijk nooit voetbal, moet ik dat nu wel gaan doen? haha ik vind t saai... (heb vroeger wel op voetbal gezeten...) Nee wij gaan lekker behang afstomen. Er moet natuurlijk ook iemand van ons thuis zijn voor Y. dus als mannetje voetbal kijkt kan ik net zo goed ff wat in t huis gaan doen Maar jullie allemaal wel veel leuke plannen met voetbal kijken hoor ik! Leuk hoor!
Uiteraard ga ik vanavond voetbal kijken. Ben er al helemaal klaar voor! Oh, en ik heb dan wel geen baby die ik oranje kleertjes aan kan doen maar wel een hond die ik aan kan trekken wat ik wil.
monique ik kijk alleen maar EK hoor haha verder intreseert het me geen reet weet ook niet of ik het dit jaar leuk ga vinden zonder bier groot sherm in de kroeg haha Wendy gheghe ja dat kan ook natuurlijk hier niks geen oranje voor nienke papa houd er absoluut niet van van voetbal ..jammer hoor!
@gfh, hahaha super leuke foto @esther, wat heerlijk dat het zo goed gaat met bo. Heb je een foto van haar oranje outfit? @monique, haha succes met behang afstomen! Al een idee hoe je de nieuwe kamer van yuna wilt hebben? Pfff dat is wel heel snel op elkaar die kennis van je. Ik zou het ook zeker niet weg laten halen hoor mocht het per ongeluk raak zijn, maar liever nog even (een jaar) wachten @meid, hier na 6 weken weer sex, maar het was de eerste paar keer wel wat gevoelig, het voelde een beetje "strak". Bij jou nog steeds gevoelig nu dan? @joyce, lekker dat de 1e tand er is. Hier nog geen tand te bespeuren. Allemaal veel plezier met voetbal kijken (voor degenen die kijken) Ik hoop dat de 2e helft beter wordt!
Wat een prut wedstrijd zeg!!!! Wat een lieve foto gfh! Meid: hier na 4 weken weer sex, ik vloeide toen al niet meer. Enkel de eerste 2/3 keer gevoelig, daarna niet meer. Wel net als Joyce, ik beleef het intenser Wat een leuke foto's op fb
nounou, ik ben thuis van t klussen. Alle behang is eraf, de kozijnen en de radiator is allemaal geschuurd in Y haar nieuwe kamer. Er komt op 1 muur behang van lief, die hebben we al gekocht, de rest wordt geschilderd. Voetbal was niet zo best geloof ik!?
Nou we hebben nu pas 2 x sex gehad, was er zoo bang voor.. Mede omdat ook totaal kapot was van onder.. Maar het voelt idd heel strak.. Niet dat t heel erg pijn doet, maar genieten lukt me niet! Ik zei tegen mijn vriend volgens mij heeft de arts me te strak gehecht! Haha.. Maar 2e x was minder "pijnlijk" dus miss volgende x wel weer volop genieten! Haha
monique; Behang van lief is altijd erg leuk. Meid: hopelijk kun je snel weer vd sex genieten. Zijn hier ook weer meiden aan de pil na de bevalling? Ik heb de Stederil 30 altijd gehad en volgens mij kan die niet met borstvoeding. Ik zal anders ff nar de ha moeten want heb echt geen idee en ook weet ik niet wanneer ik er weer mee moet beginnen.
@monique lekker geklust dus. Wij hebben echt een rotavond gehad. Voetbal was k..t en het was echt totaal niet gezellig, mis ook de kroeg en het grote scherm. Had het liefst voor Bo haar laatste fles weer naar huis gegaan, maar ja dat doe je ook niet zo snel. Volgende keer lekker samen thuis op de bank of een van ons in de kroeg. Nu lekker slapen en morgen naar een verjaardag. Mijn vriendin haar dochter is donderdag 1 geworden. Bo en zij schelen op 1 dag na 4 maanden. Zij is van 7-6 en Bo is dan van 6-10. Wel heel erg leuk om die ontwikkeling mee te maken. Wat betreft Bo haar oranje outfit, ik krijg foto's van mijn vriendin waar we vandaag zijn geweest. Zodra ik ze binnen heb zal ik er een plaatsen. Tot morgen
Hielkje, wat jammer van je avond! Het zou vele gescheeld hebben als ze wel gewonnen hadden Maarja, helaas... Lab: ik ben aan de microginon gegaan na de bevalling, die had ik ook altijd, maar ik begon pas toen ik gestopt was met vloeien en weer ongesteld werd, en toen gaf ik geen bv meer. Ik zou het idd even navragen. Hoewel de vk verplicht zijn om in het laatste gesprek bij jou thuis op controle vragen of je vragen hebben over antoconceptie, maar misschien wil je t nu wel weten.
Monique: Ik had altijd de microgynon, weet niet meer waarom maar ik kreeg toen ineens de stederil. Dus misschien dat ik dan toch eer terug kan naar de microgynon. Zal wel een x een afspraak bij de HA maken.
Lab, ik ben ook weer aan de pil.. II ben niet gelijk na de bevalling begonnen. Na mijn 2e ongi.. Es balen van je avond!!
Wij hebben mijn ouders (ze zijn allebei in juni jarig en voor vader- en moederdag) geld gegeven. En daarvan hebben ze nieuwe bloempotten voor buiten gekocht. Misschien wel leuk om een sleutelhanger met jullie kleine erin te doen? of een naambordje voor bij de deur of een mooie foto op canvas/schilderij?
vaderdag doen wij niet aan, ze maakt een knutsel op t kdv. Ga niets kopen of maken, hebben we afgesproken, we vinden t te commercieel. Lab: ik kreeg opeens een tijd geleden ridgevidon ofzo, ook een andere, dus andere bijwerkingen, gewoon die andere terugvragen hoor. Ze geven dat omdat het voor de apotheek voordelen heeft!
Lab, ik heb idd ook gedacht aan een canvas! Naambord is idd ook leuk idd! Thnx Monique ik vind dat ik er wel iets aan moet doen! T is zijn eerste vaderdag! Als n naar school gaat, dan koop ik ook niks, maar nu wel Hij heeft ook iets voor moederdag gekocht dus kan t niet maken om er niks aan te doen