Hier alleen een bloemetje gekregen voor moederdag, dus ik koop wel een plant ofzo hahaha @meid, ik had het precies zoals jij zegt, niet echt pijn maar wel strak gevoel en niet echt lekker. Het werd bij mij elke keer een beetje minder, dus nog even doorzetten denk ik haha @esther, wat jammer van de avond. wij zijn ook gewoon thuis gebleven omdat ik het niet zag zitten om weer met s. te gaan slepen, ze wordt al zo vaak heen en weer gesleept. @monique, lekker dat het zo opgeschoten is. Behang van lief vind ik ook super leuk. Ga ik denk ik ook een wandje mee doen als we gaan verhuizen volgend jaar @labrador, hier geen pil meer, ik voel me zoveel lekkerder zonder pil, die komt er niet meer in. Hier lekker dagje gehad vandaag. Morgen ga ik met m'n moeder en 2 zusjes en lekker meidendagje houden. Hebben we kado gegeven voor moederdag aan m'n moeder. Eerst gaan we shoppen, daarna high tea, en daarna naar de bios, lekkere vrouwenfilm kijken. Ik heb er zin in.
meid: snap ik hoor, vorig jaar hadden we dat ook gedaan, op onze eerste vader en moederdag, maar toen afgesproken dat het klaar was, dat ze wat knutselt en als ze naar school gaat dat het dan leuk wordt. Catharina: ooh leuk, lekker middagje dus Hier is onze madam ineens echt groot geworden. Ze loopt nu de hele dag los, niets is meer veilig, ze wil geen flessen meer, maar haar eigen drinkbeker met rietjes pfff. Echt een madam. Ze zegt nu papa en bijna mama haha
SLEUTELHANGER - De mooiste gegraveerde SLEUTELHANGER met FOTO vind je zeker bij YourSurprise.nl! dit heeft JJ van mij gekregen voor vaderdag. Hij is er heel erg blij mee, alleen is de foto van Bo erin gegraveerd. @monique, wat wordt ze dan ineens echt groot. Wat leuk dat ze ook steeds meer begint te praten.
Cath je hebt gelijk! Gisteren weer geprobeerd en het gaat steeds beter Monique wat super dat ze al papa zegt! Mama volgt snel! Wat een mooi behangetje! Es, das ook een leuk idee!! Brr morgen krijgt nik haar prikken weer! (vorige werk was de arts ziek) Nja ik heb dagje vrij genomen! Ok wel lekker! Hoop dat ze er weer geen last van krijgt! Ik ga maar ff stofzuigen en dweilen, nu slapen vriendje en nik nog
monique: wat wordt ze groot dan he als ze ook geen fles meer wilt hebben. En erg leuk behangetje. Esther: ook een leuk idee die sleutelhanger. Catharina: Veel plezier vandaag!
meiden het word hier steeds stiller.... esther, leuke sleutelhanger. Balen van je avond zaterdag monique, mooi behang hoor. Je beny lekker druk geweest het weekend dus in het nieuwe huis labrador, hier geen pil meer. Heb spiraal laten plaatsen Vorige week ben ik weer begonnen met werken. Het is me heel goed bevallen en aan na 1 dag was het al weer alsof ik niet was weggeweest. Lucas moest weer naar het cb, prikjes gehad en hij was weer goed gegroeid. Hij krijgt nu 2 voedingen, meer water en voeding. Hij had niet meer genoeg aan de hoeveelheid die hij kreeg. Begon aan het einde van de middag eerder te mopperen dat hij eten wilde en 's morgens vroeg werd hij steeds eerder wakker, met als klap op de vuurpijl dat hij donderdagmorgen al om 4.00uur wakker was. 's middags moesten we naar het cb dus dat gelijk aangegeven. Bij het luisteren van zijn hartje hoorde ze een ruisje, wat dusdanig te horen was dat ze wil dat de kinderarts er naar kijkt dus nu van de week eerst naar de ha en dan doorverwijzing voor de kinderarts. Vandaag hebben we de uitslag gehad van de echo voor Lucas zijn heupjes en dat is gelukkig allemaal goed. Hij moest daarop gecontroleerd worden omdat hij en in stuit heeft gelegen en Ruben vroeger ook een spreidbroekje heeft gehad
@angela, dat moet best wel even schrikken zijn geweest bij het cb. Nu is bekend dat kinderen bijna altijd over een hartruisje heen groeien, maar zeker even naar laten kijken. Fijn dat de echo goed was. Vandaag een gezellig dagje gehad. Moest eerst even naar de ha voor een uitstrijkje, dus mijn vriendin paste even op Bo en daarna kwam mijn beste vriendin op de koffie. Echt heel erg gezellig. En we hebben vandaag onze zomervakantie geboekt. We blijven in Nederland maar gaan wel een weekje weg heerlijk. Wou dat het al zover was. Ik ga lekker slapen, mag morgen weer werken. Tot later
Oh Angela wat schrikken!! Ik hoop dat t niks ergs is! Wel fijn dat de echo goed was! Maar maken ze niet standaard zo'n echo van de heupjes? N heeft m ook gehad, maar dat krijgen al pasgeborenen baby's in dld. Het wordt hier idd steeds stiller Vind t ook erg jammer dat best veel meiden (bijna) helemaal niet meer komen!
De schrik viel wel mee eigenlijk.dacht het al ze was heel lang aan het luisteren het zit in de familie. Maar gelukkig gaan ze er serieus mee om. De arts zei het ook gelijk dat kinderen er vaak overheen groeien. Esther, lekker de vakantie geboekt. Waar gaan jullie heen? Meid, hier doen ze het alleen bij stuitligging of als het in de familie voorkomt. Lucas moest om beide redenen. Ik vind het idd ook erg jammer dat veel meiden niet meer komen kletsen...
Hi meiden! Hier niets bijzonders te melden. Druk met werk; supervermoeiend. Maar alles gaat verder goed.
Hi meiden, Ik lees vaak nog wel bij maar het is super druk op mijn werk, examenperiode. Dus als ik thuis ben moet ik echt mijn E.mma batterij opladen. X
Hoi ik ben er ook nog steeds heb op het moment niet zoveel te melden zit ook niet zo lekker in mijn vel ben de laatste week heel erg bang geworden dat ik misschien wel helemaal nooit zwanger zal worden iets waar ik mijn hele leven over gedroomt heb een eigen kindje vind het soms dus ook beetje moeilijk om langs te komen hier maar lees nog regelmatig mee
Meiden, ik bedoel jullie ook niet hoor. Vind het heel logisch dat jullie wat minder komen. Maar we begonnen met een veel grotere groep en het grootste gedeelte komt helemaal niet meer. Karin, kan me je angst voorstellen. Denk lekker aan jezelf en blijf als je wilt lekker meekletsen gfh, goed te horen dat het goed met je gaat. Zie je op tegen het eind van de maand? Flora, lekker druk dus.en ja met een kindje heb je al je energie nodig
Goede morgen. ook ik ben er nog wel. maar ben druk met de nieuwe haring. Niet met Z want die is makkelijk. vorige week was ik jarig. en dat kwam in eens heel snel. maar dat is nu ook weer achter de rug. net in het zkh geweest voor Z voor controle van het plekje. niets aan de hand gaat vanzelf weer wegtrekken. nu zo naar het cb voor de 2 keer prikjes. daarna door naar de intratuin koffie drinken met mn zus. want vandaag is het alweer 4 jaar geleden dat onze moeder is overleden. En morgen weer vol aan het werk tot zaterdag. kortom druk druk druk. maar lees nog altijd mee. karin snap dat je niet lekker in je vel zit. en het moeilijk is hier dan te komen. ik heb nog steeds goede moed dat we hier allemaal zwanger zijn. gfh dit geld dus ook voor jou(Y) angela pff das schrikken zeg. vaderdag hier doe ik een bierfles met een eigen bedrukt label. papa roept al vanaf dat ik zwanger ben: kan niet wachten tot ze loopt kan ze mooi voor mij bier halen meid jij ook sterkte vandaag met n. meiden ik moet weer rennen. iedereen een dikke knufff
Angela: Je zal wel geschrokken zijn. Maar idd veel kindjes groeien erover heen. Karin: Ik snap je angst heel goed en het zal ook wel moeilijk zijn om hier over zwangerschap en baby's te lezen terwijl jij zoveel ervoor moet doen (geld ook voor GFH) Esther: Oh lekker zomervakantie. Helaas gaan wij deze zomer niet op vakantie. We gaan de 2e week van december naar Center Parcs. Gisteren een dagje shoppen gehad bij de intratuin, Makro en Ikea. Heb tussendoor erg veel gezeten, maar wilde er heel graag een dagje erop uit. Lag dan ook al gisteravond om18:30 op bed met dan weer even slapen en dan weer tv kijken
Lieve meisjes, ik bedoel jullie ook niet!!! Haha volkomen begrijpelijk!!! N heeft haar prikjes weer gehad.. Volgende mnd mag ze alweer.. Arm kind.. We hebben toestemming om bijvoeding te teven! Ze zag er super goed uit volgens de kinderarts! *trots* Leo, fijn dat t allemaal goed was! Hoe deed z het met de prikken?
Heey meisjes, Ook ik lees nog mee, kan alleen de laatste tijd weinig puf vinden om te reageren, terwijl het zo gedaan is haha..maar ik kan me er niet toe zetten. Karin: Het lijkt me ook zo heftig als het niet wilt lukken! Ik heb nog goede hoop voor jullie (ook voor gfh). al is dat natuurlijk makkelijk gezegd van mij. Angela: Wat schrikken zeg! ik weet nog dat er op de kraamafdeling bij mij toen ook een moeder lag met een kindje met ruis, ze was niet meer te troosten de moeder. zo sneu! Lab: Jij hebt je verlof al he? bevalt het? Vorige week hebben wij 2 kittens gevonden van ongeveer 5 weken. echt heel sneu, ze zitten nu bij ons en het gaat heel goed met ze gelukkig!! Allemaal dreumesjes in huis dus
Jeej Lisa, alweer bijna 23 wkn zwanger!!! Hoe voel je je? Aah 2 poesjes, gaan jullie ze houden? Je zal t er wel druk mee hebben hoe gaat t met Luuk? Zag mooie foto's op je fb