Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha ja meid ik zag het ook net :p Leuk al die eentjes haha :D Jaa de tijd vliegt..het gaat moeilijk ik heb nu ook last van mijn bekken en stuitje, dus kan niet veel. Maar goed probeer er maar zo veel mogelijk van te genieten zolang het goed gaat met de kleine daar binnen :) Met Luuk gaat het ook goed, nog steeds een makkelijk en vrolijk mannetje!

Tja ik wil de kittens wel houden :p maar ik heb ook een vriendjelief hahah...vanavond gaan we er even over praten, ik heb ze al wel op marktplaats misschien komt er iemand met een leuke plek voor ze :) Hoe gaat het met jou meisje?

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid hier was het een ellende met de prikjes. ze is er nog steeds van slag van. ook is haar ene beentje helemaal rood. we doen er straks mt het slapen een zetpil in. maar wel fijn dat het met n goed is gegaan.

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid en Leonie: Jullie kindjes hebben gelukkig de prikjes weer overleefd.

Lisa: Had je bij Luuk ook bi?

Pfff..ik heb me toch zere enkels/voeten. ze zitten vol met vocht. Zit al zoveel mogelijk met de voeten omhoog, maar het mag niet echt helpen.

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Lab: Wat vervelend ik kan ook niks bedenken wat zal helpen. Bij Luuk had ik daar geen last van.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een shit gevoel Karin! Maar blijf moed houden!

En of ik tegen het eind van de maand op kijk. Nee eigenlijk niet. Hoop alleen dat mn cyclus een beetje gunstig valt aangezien ik van 28 juni tm 2 juli op Rock Werchter zit. Dus hopelijk is cyclusdag 1 als ik daar ben en niet al daarvoor want ik weet niet meer precies op welke dag van de cyclus ik voor de eerste keer in het ziekenhuis moet zijn. Ergens in het begin maar ben vergeten welke dag precies.

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Trots-> e.mma kan los zitten!! Heerlijk als ze zo zelfstandig worden.

Karin; mijn gevoel voor jullie is nog steeds goed, t komt goed schatje!!

Lab; zo jij bent druk geweest! Vocht had ik ook niet dus geen tips helaas...

Joyce; ik zag mooie foto's op fb!! Jullie meisje doet het goed!

Meid; lekker happen dan die N! Em is dol op banaan en rauwe wortel!

Lisa; dat schiet alweer op bij jou!

Zo net thuis, even met em knuffelen en naar bed!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dames, gaat goed hier zie ik

Knappe Emma! Heerlijk he, als ze iets meer kunnen, gaat steeds beter:D

Karin: ooh meid, ik kan me voorstellen dat je dat denkt, maar echt ik denk niet dat je de moed moet laten zakken. Het komt goed.

Lab: geen idee, ik had dat ook niet, misschien naar ene homeopatische winkel dat ze daar iets voor hebben?

GFH: spannend voor jou dus ook, kost ook wel veel energie zo'n traject in zeg!

Lisa: leuk van je te horen! Zal wel zwaar voor je zijn nu zeg, met een steeds mobielere Luuk (loopt hij al los, of langs dingen?) En een buik, respect!:D ik moet er niet aan denken, echt knap van je!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@karin, misschien als je nu geen hormomen gebruikt gaat het goed. En anders jullie tijd komt zeker.

@gfh, anders even het ziekenhuis bellen dan weet je het zeker.

@lisa, respect. Zal zeker zwaar zijn met luuk en de baby.

@floor, knap van em. Zo fijn, want nu kunnen ze zich beter gaan vermaken. Geniet er ook zo van vanaf het moment dat Bo dat kon.

@monique, hoe staan de zaken qua verbouwing in jullie nieuwe huis. Al een idee wanneer jullie over gaan.

@meid, fijn dat n, weer is goed gekeurd. Ook fijn dat ze zo goed heeft gereageerd op de prikjes.

@leonie, op z haar beentje morgen als het nog zo rood is even koude doek op leggen wordt de zwelling en roodheid minder. Sterkte

Hier ook trots Bo heeft vandaag voor het eerst gedraaid van rug naar buik, wou ook meteen doordraaien maar ze lag op de bank, dus dat maar even tegen gehouden. Kijken hoe het morgen weer gaat.

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, als je lief vraagt mag je ze toch wel houden van vriendje?! :)
    Fijn dat Luuk t zo goed doet! :) lekker ventje! :) wel balen dat je zo'n last hebt!
    Doe maar zoveel mogelijk rustig aan! Met n gaat t super! Ze groeit als kool! Ze heeft al maatje 62.. Ze rolt al alle kanten op en ze lacht en kletst er ip los! Haha..

Leo, arme z! Zielig om ze zo te zien he!! Hoop dat de nacht goed gaat!

Lab, klote meis!

Flora, wat goed!!!! :) heerlijk!

Nik heeft gister voor het eerst en paar hapjes wortel gehad, ze vond t helemaal niks!! Vanavond weer geprobeerd, en zevond t heerlijk!! Ze deed zelfs haar mond al open bij het zien van de lepel! Haha

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es wat goed van bo!! :)

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, ben ook best trots. Ze vond kletsen en los zitten namelijk belangrijker dan rollen vandaar en ook veel met haar geoefend maar ze wou het echt niet.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ze doen toch pas iets wanneer ze er zelf aan toe zijn! :)

13. oee en ook ik ben er nog maar ook hier druk druk met een druk druk meisje haha

Karin en GFH gaat goed komen !
    maar ik snap het gevoel ook zeer zeker..sterkte en als jullie tijd er is dan genieten jullie des te meer
    en wij genieten mee:p

Meid lekker bijvoeren heel slecht maar omdat ik zelf de wortelpap en sperziebonen goor vind ruiken lust nienke het ook niet haha pap met appel heerlijk en ach zelfgemaakte fruithapjes wil ze dan wel weer niet uit potje pff de Diva hoor

Bo lekker draaien nienke dus ook al haha echt cool alleen als het niet lukt mwah berg je dan maar want dan is ze het eerste half uur kwaad en het half uur daarna enorm bokkig haha lekker wief en wat een gave foto vanBO wanneer komen jullie nou es?

Monique wanneer gaan jullie defenitief over??

Lisa oooo poessies!! houden zeg tegen vriend lief gewoon ah het had zo moeten zijn schat twee stuks 1 voor luuk en 1 voor beeb haha dus...

Lab enkels uhm geen idee iig hoog houden ja en wat meer rustig aan doen denk ik want ocht vasthouden is niet grappig ook veel drinken want dan plas je meer..

Ehm..oh ja prikjes aahhh zielig he! nah nienke voelt ze niet die krijgt van tevoren emla zalf en pleisters en paracetamol ervoor en erna ..tja verschil moet er wezen toch ??

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, lekker dat je bijvoeging mag gaan geven.

esther, die bo goed hoor

Leonie, je zal het zeker druk hebben met de hollandse nieuwe en dan nog een meisje thuis dat aandacht wil

Morgenochtend ga ik met lucas naar de ha voor de doorverwijzing naar de kinderarts. Vind het wel omslachtig via cb-arts naar ha en die kan doorsturen naar kinderarts. Vind eigenlijk dat cb-arts niet kunnen doorverwijzen.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: ik vind het ook oomslachtig om eerst naar het cb te gaan en dan ook nog eens naar de ha.

Gisteren werd ik gebeld door het cb, as vrijdag komen ze thuis en heb ik een intake gesprek.

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Esther: ooh wat leuk dat ze dat kan! genieten maar

Lisa: knap hoor, buikje en Luuk rondlopen.
    Hoe staat het nu met je placenta? krijg je nog extra controles?

Angela: wat fijn dat je werk zo goed gaat!
    Wel balen dat het zo'n gedoe is om de kinderarts te regelen. Nu maar hopen dat het morgen allemaal meevalt!

Joyce: haha, mevrouw heeft een heel eetschema bij jou :p

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: wat goed dat N. het zo goed doet en dat je haar gaat bijvoeden. Heb je al een plannetje wat je haar wil gaan geven? fruit of groente of beide?

Labrador: jahaa intake, het komt dichterbij :)

Karin: hopelijk reageert je lijf straks beter, als je van te voren niet al die hormonen hebt gehad!

GFH: ooh dan heb je ook nog de stress van de timing erbij, dat maakt het helemaal niet fijn! :(

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat het goed gaat met alle kleintjes.

Hier juist iemand die al heel lang heen en weer rolt maar juist niet wil zitten, heeft ook met haar reflux te maken denk ik. Wel grappig dat het bij iedereen anders gaat.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    mamootje, we beginnen 's avonds met groente.. als dat allemaal lekker loopt dan willen we s middags fruithapje erbij gaan doen..

Ze krijgt 's ochtends en 's avonds (laatste fles) 3 scheppen rijstebloem door haar fles..

Hoe doen jullie dat met bijvoeden? Ze krijgt nu een paar hapjes groente, en dan daarna nog haar fles.. Als ze meer groente krijgt, dan vervalt deze fles toch?

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi
    Ik word helemaal chaggie van die voetbal wetstrijd we komen niet eens door de eerste ronde heen

Deel Deze Pagina