goedemorgen! Ik begreep dat voetbal niet helemaal goed is verlopen!? (ik sliep al) maar dat ze nog een kans hebben ergens?? Naja, hoe gaat het hier verder?
Nou een echte kans is het volgens mij niet we moeten met 2 punten verschil van portugal winnen en de afgelopen 20 jaar hebben we niet van portugal gewonnen en in de hele voetbal geschiedenis nog nooit met 2 punten verschil maar ze verdienen het ook niet om door te gaan Maar genoeg over voetbal hier gaat het verder wel goed ben weer wat positiever gestemd en we gaan vol goede moed naar de volgende ronde
Goede morgen, Net bij de ha geweest. Dokter vond dat de arts van cb goede oren heeft.... Wat dus positief kan zijn. Wel doorverwijzing gekregen gewoon voor de zekerheid.
karin: dat klinkt niet echt als een kans idd, haha maja voor sommige mensen nog een houvast misschien. Wat fijn dat je wel iets positiever gestemd bent! Tweety: wel fijn een doorverwijzing!
karin: Fijn dat je weer goed gestemt bent. Angela: Dan kun je het beter maar even laten controleren in het ziekenhuis. Dan ben je ook weer gerustgesteld. Ik mag einde van de ochtend weer naar de VK. Hopelijk is de kleine uk nu ingedaald, anders moet ik voor controle naar de gync en daar zit ik niet op te wachten.
lab: ik snap dat je daar echt niet op zit te wachten! Maarja, dan moet je wel natuurlijk. Ben wel benieuwd! Hoop dat de kleine gedraaid is voor je!
oooh, sorry dan heb ik verkeerd gelezen! Heb je zelf wel het gevoel dat het kindje ingedaald is, of voelt het nog zoals vorige keer toen je naar de vk ging?
karin goed zo !! keep up the good spirit hoe moeilijk het soms ook is meis Tweety fijn voor de doorverwijzing! hopenlijk niks ernstigs ennuh ze kunnen er over heen groeien he Monique ik wil het over voetbal niet hebben haha *zucht* Lab ach je hebt nog heel wat weekjes voor de boeg sommige dalen pas op week 37 in ...ik zeg tiet zat
Joyce, ik weet dat idd. Ben ook niet heel erg ongerust ofzo, zie het gewoon als extra controle.ha had ook geen haast met de afspraak in het ziekenhuis, zegt mij al genoeg eigenlijk
Hai meiden, pff voetbal,, idd erg jammer! Ik hoop nog steeds dat ze door gaan, maar als ze zondag niet winnen, dan ben ik er ook niet rouwig om, want dan hadden ze maar beter hun best moeten doen!!!! Lab, 1 troost, n. was met 39+5 weken nog niet ingedaald! 2 dagen voor de bevalling pas, en tijdens de bevalling hoorde ik dat ze nog niet helemaal vast lag.. En toch was het een onwijs snelle bevalling.. (2,5 uur totaal) Dus maak je geen zorgen meis! Angela, fijn dat je een doorverwijzing hebt, gewoon voor de zekerheid!!
Meid: Je hoort idd erg veel dat de kindjes nog niet ingedaald zijn. Ik maak me er ook geen zorgen over. Gisteren dus bij de VK geweest en het lag niet ingedaald. Maar van deze VK hoefde ik niet naar de gync voorlopig omdat ze het nog wel erg vroeg vond 35 weken. En ik doe vandaag de 35 weken wave, joehoe!
En Sebas was goed ingedaald maar kreeg het desondanks nog voor elkaar een halve slag te draaien (sterrenkijker) Kleine eigenwijsjes hebben we. Ik las iets over het rollen. Sebas wil nog steeds niet terugrollen. Oefenen vrolijk verder. Hoef hem maar heel weinig te helpen, maar hij neemt gewoon de moeite niet het eerste zetje te nemen. Hij ligt gewoon liever op zijn buik
DDB, hier ook een meisje die tussen perswee 1 en 2 even ging draaien van goede stand naar ook sterrenkijker! Ben blij dat ik t compleet scheuren niet eens gevoeld heb!! Haha en gelukkig was ze er bij perswee 3 er al uit!
Hier lag madam al met 34 weken ingedaald, dat heeft er ook mee te maken dat ze het kiss syndroom had, omdat haar nekje al zo lang vast lag. Dus voor alles is wat te zeggen
monique: Kiss is ook geen pretje! Meid: Ik hoop idd over 2 weken onze kleine uk in mijn armen te hebben, maar ik hou rekening dat dat pas over 7 weken is.