@karin, welkom terug @mamootje, ik leg Sienna ook af en toe bij mij in bed, ik leg haar dan tussen het voedingskussen in zodat wij niet op haar kunnen rollen Hier ook weer een ellendige nacht. Ze sliep van 11.00 tot 1.00 en dat was het. Ze had enorme kramp en was erg onrustig, zometeen om 16.00 naar de huisarts! @monique, nou eigenlijk is Sienna niet wakker zonder dat ze huilt of wil gaan huilen als ik er zo over nadenk. Ze is eigenlijk nooit gewoon vrolijk wakker...
@ mamoo, ik moet zo om 16.40 weer bij de verloskundige zijn. Wat vreselijk dat je weer zo'n rot avond/nacht gehad heb. Oh ik zal daar ook echt super onzeker van worden. Verder reageer ik vanavond wat uitgebreider als ik er nog de energie voor heb! Liefs
GFH: Succes meid! Mamootje: Het kan inderdaad best zijn dat ze lekker bij je wilt zijn..Wij legde Luuk ook af en toe in de voedingskussen tussen ons in. Catharina: Misschien heb je dit allang geprobeerd, maar miss helpt het als je haar in een draagzak lekker tegen je aan draagt? Luuk had in het begin erg last van krampjes en reflux daar door huilde hij ook veel. In de draagzak was hij altijd rustig..met pinken trouwens ook!
Mamootje en Catharina ik heb met jullie te doen. Wat moet dat zwaar zijn. Ik vind het overdag al moeilijk. Dan wil Sebas namelijk niet slapen. Kun je nagaan als dat nachten zo doorgaat. Ik heb alleen helaas geen tips. Karin leuk dat je vakantie in Mexico geslaagd was. Hier ook update van mijn kant. Op 25-11 is Sebas geboren En Flora genoten van het rijden?
mamootje: Dat zijn wel hele lange nachten zo Catherina: Hoe was het bij de HA? FGH: Hoe is het bij jou gegaan in het ZH? Ik ben weer terug van de HA. Urine ingelerd en daar bleek oa uit dat mijn spieren aan het afbreken waren. Ook ben ik 4 kilo in een week kwijt en dat vond ze wel erg veel. Heb nu zetpillen gekregen en moet morgen weer urine inleveren en terugkomen.
Ik ga nog.... Eerst eten zo en Emma voeden maar die knort nog haha Ze rolt zich trouwens naar haar zij elke keer, ik was best verbaasd dat ze dat al kon!
Heej lieve meiden! Ik verwaarloos jullie schabdalig, sorry sorry! Lees wel iedere dag even hier, maar vind gewoon nog niet de rust om even lekker te reageren. Mamootje: weet niet of ik het nou al had gezegd, maar gefeliciteerd met Fenne, wat een mooie naam! Het slaapprobleem hadden we hier de eerste twee nachten, was toen al kapot.. bij ons was de tip op zijn zij slapen. Meteen heerlijk, kwam om de 3 uur voor eten en verder na goed boeren weer slapen.. als ik hem wel eens op zijn rug probeer nu slaapt hij weer niet, dus dat is het echt, hij ligt wel even maar kan gewokn zijn rust niet vinden...misschien helpt het?! Ddb: hoe gaat het met sebas?! Hielkje: bo gaat ook hard hoor, lijkt zovel groter dan Sammie . Catharina: wat vervelend voor Sienna en jullie zeg! Ik heb niet alles gelezen maar is het vele spugen geen reflux?! Meid: wat een druktemakert heb jij in je buik . Karin: lekker dat je weer terug bent, was het mooi weer?! Dday: hoe was het bij vk?! Je houdt het uit . Zie je op tegen de bevalling?! Hier gaat alles goed. Voeding bleef drama. Bv gegeven tot deze week. Sam bleef veel spugen, ook als im het afkolfde en in een fles met klein gaatje gaf.. het leek beter te gaan maar toen hij vorige week weer erg ziek was van de misselijkheid en ik door de stress daarvan bijna geen voeding meer had waar het normaal teveel is, zat ik jankend op de bank en heb ik besloten over te gaan op fles.. omdat ik niet zomaar kan stoppen met kolven ivm stuwing mengen we het nu. Geven 3/4 friso tegen spugen en krampjes en 1/4 bv, eerst was het half half om hem te laten wennen. Het spugen is niet over maar wel veel minder en, belangrijker, hij zit duidelijk lekkerder in zijn vel en kan overdag ook lekker slapen, eersr was hij daar te misselijk voor. Ook slaapt hij snachts langer, eerste deel van de naht 5 uur en tweede 4 uur, rust zelf dus ook veel meer uit. Vond het erg jammer van de bv, maar dit is een onwijze opluchting. Net lekker met een vriendin naar de primark geweest, sam was lekker mee in de wagen, dat vind ik soms nog wel wennen, maar ben goed geslaagd!
@Sal met Sebas gaat alles goed hoor. Hij wil alleen overdag echt niet slapen. Nou ja het is hem vergeven zo lang hij lekker 's avonds en 's nachts wat uurtjes maakt. Gewoon erg wakker overdag ga ik maar van uit. Jammer dat je hebt moeten stoppen met de BV, maar rust voor beiden is wel een stuk beter. Je moet doen waar je je goed bij voelt tenslotte.
Nou. Vandaag dus weer in het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest. Deze was negatief. Mn baarmoederhalsslijm was niet zuur genoeg. Moest 7 zijn en was 5. En er was alleen dood zaad te vinden en het was heel weinig zaad. Hoeft allemaal (nog) niks te betekenen. Kan zijn dat ze de test net iets te vroeg hebben gedaan. Daarom moet ik morgenvroeg weer terug en doen ze de test nog eens. Ze wilde niet wachten tot mn afspraak van woensdag omdat ze dan bang was dat ze mn eisprong net zou gaan missen. Maar voel me een beetje bluuuuuhhhhhhhh nu.
Balen dat je nog eens moet gfh ik vond die samenlevings test het meest vervelend en niet eens zo zeer het onderzoek zelf maar vooral die verplichte seks bij mij was uiteindelijk niet 1 zaadcel aangetroffen
GFH Knuffel voor jou!! hopelijk is het morgen wel beter! Sallie fijn om weer wat van je te horen meis! Gelukkig doet Sam het nu een stuk beter met het slapen op zn zij en door de flesvoeding. Ja ja mijn kleine deugniet houd het nog wel uit idd Ja ik moet zeggen dat ik best op zie tegen de bevalling gewoon omdat ik niet weet hoe het zal verlopen! En natuurlijk hoe ik reageer op de pijn. Flora heerlijk zo'n knorrende baby hahahaha Lab hopelijk werken de medicijnen want 4 kilo afgevallen in zo'n korte tijd is idd best veel! Ook een dikke knuf voor jou! Uhmm ik ben net weer bij de vk geweest en alles was weer prima! Me bloeddruk was nu weer een heel stuk gedaald naar 120/75 Terwijl het vorige week dinsdag nog 140/90 was! Nu heb ik voor volgende week maandag weer een afspraak dus als hij er dan nog niet is gaan ze me strippen maandag. Nou ik hoop stiekem dat dat niet nodig is Nu heeft zoonlief weer de hik hahaha Meer ben ik effies vergeten girls! Misschien tot vanavond en anders tot morgen!! Hier nog een buikfoto!
@GFH, balen van je test. Ik hoop dat hij morgen beter is. Dikke knuf voor jou. @flora. Veel plezier straks @Sallie, Bo slaapt ook graag op haar zij, alleen 's nachts slaapt ze gewoon op haar rug. En overdag, durf ik haar alleen op haar zij neer te leggen als ik in de buurt ben. Dit omdat me gewoon al draait soms en dan toch op haar buik terecht komt. @Dday, ik hoop ook dat ze je niet hoeven te strippen maar dat je voor die tijd je mannetje al in je armen hebt. Bruine kleur valt wel mee. Ben niet onder de zonnebank geweest. JJ zijn peettante kwam best laat en bleef lang, bi wou daarna meteen de fles en toen kwam plotseling de volgende tante, dus toen ben ik maar naar huis gegaan. @Sallie, hoe lang en zwaar is Sam nu dan.
Ik moet dit echt even met jullie delen, en denk dan vanuit een baby van 2 maanden. Ik ben Bo en zit heerlijk in mijn wipstoel boulevard te kijken en ben heerlijk stil. Papa en mama beide blij, nu wil het zo gebeuren dat de tv eerst vastloopt (digitaal) en daarna helemaal uitvalt. Is niet zo heel erg. Dus papa druk aan het proberen de tv weer aan te krijgen, alleen dit duurt me echt te lang, dus ga ik heel hard huilen. Nu moeten papa en mama lekker een dvd van Sesamstraat kijken en ben ik weer blij, want er zijn kleurtjes op de tv en geluid. Is erg toch, ben je 2 maanden en dan nu dit al......
Wendy dat verplichte gedoe lijkt me idd ook helemaal niks. Toch maar proberen te denken dat het voor een goed doel is. Ik hoop dat je morgen een betere uitslag hebt. Dday fijn van je bloeddruk joh! Ik hoop ook dat strippen niet nodig is. Ik snap je gevoelens voor de bevalling wel. Ik stond er heel nuchter in omdat ik idd ook niet wist wat te verwachten, verder heb ik een hoge pijngrens. Maar in de praktijk viel het me toch een klein beetje tegen helaas. Maar daar ga ik maar niet te ver op in want ik wil je niet bang maken en bij iedereen is het toch anders.
Hahah Esther die kleintjes weten al donders goed wat ze willen Heerlijk! GFH: Hopelijk is de uitslag morgen beter! Ik heb eigenlijk geen idee wat die testen inhouden. Maar het lijkt mij ook niks om verplicht seks te moeten hebben! Aan de andere kant het is voor een goed doel Succes morgen!
hielkje, hahaha en dat gaat alleen maar erger worden. Moet je er voor de grap over een tijdje eens voor gaan staan
Trouwens ik zie echt heeel erg tegen vrijdag op, Luuk gaat voor het eerst uit logeren bij Oma..Ja ik weet het 7 maanden en dan voor het eerst uit logeren, best laat Maar ik kan hem zo moeilijk missen!!! Voor de gene al met beeb..zijn jullie kindjes al uit logeren geweest? zo,ja ging dat een beetje? Ohhh ik ben daar echt moeilijk in hoor