GFH: ooh wel fijn dat er wel mensen zijn die het weten. Dat lucht voor jullie ook wel op denk ik. Catharina: dank je
Deedee; ja ze is vlot hoor! Is volgensij ook de enigste december baby (ook van de in nov geboren) die dat al kan. Ze zit ook al los en staat aan een vinger redelijk stabiel
Goede morgen gfh fijn dat je er met mensen over kunt praten. geeft steun en begrip als je je niet lekker voelt. wauw wat kan e.mma al goed tijgeren. hier gaat alles zijn gangetje. weinig nieuws.
het is de laatste dagen wel weer rustig hier. Ook ik heb eigenlijk niet veel te melden. Ben alleen veel moe en had vanmorgen wat buik - en rugpijn.
Lekker rustig hier betekend druk in het dagelijks leven Emma lekker tijgeren wowie! Es gezellig maandag zie er naar uit! en wat gaat Bo dan hard joh! Lab dat is niet fijn dat je je zo voelt. DDB de 1 is sneller dan de ander en vaak zijn de meisjes eerder monique hoe bevalt het nieuwe huis? Catherina alles goed daar? GFH lekker fanatiek! Karin hoe is het bij jou ? Meid fijn dat alles lekker gaat! Leonie bij jou ook alles goed?? Angela bij jou ook alles ok ? Mamootje? jij ook ? hha zo ..dat waren de meest actieve toch ? ik had Sallie nog een bericht gestuurd over hoe het was gegaan maar niks terug gehad , denk ook dat ze het toch fout had en het gewoon een klontje was, dat gebeurt na een bevalling nu eenmaal wat vaker, en ze heeft de ondertekst erover weggehaald, dus tsja als men niet terug antwoord kunnen we alleen maar speculeren . Hier alles zijn gangetje nienke steeds meer van de zuurstof af, tis wel druk nu met haar met ziekenhuis bezoeken fysio logopediste ect ect. maar goed als we er maar wijzer van worden... Ze woog eergister 5990 en is 61 cm dus groeit mooi mee met de curve nu , eet redelijk en mag beginnen met koekjes en broodkorsten, alleen nadat ze van de week zat te kokken op een banaan die ze van me had gestolen heb ik besloten er mee te wachten haha veel te zuinig op die kleine meid. Ga nu ff wat in huis doen en dan naar de apotheek. dan naar stal dan koken
Joyce: wat een goed nieuws zeg! En vaak betekent veel kokhalzen nog dat ze er niet aan toe zijn. soms 2 weekjes later gaat het al een heel stuk beter! (maar een keertje kokhalzen hoort er wel bij) Wat goed ook dat ze steeds meer van de zuurstof afgaat! Maar het zal wel druk zijn idd met de fysio en alle andere dingen die erbij komen kijken. Lab: hoe is t met de misselijkheid? Hier al vanaf vanochtend 6 uur bezig. Ze is weer zooo ziek. Ze zit weer aan de AB. Gelukkig bijna naar d eKNO arts, maar zo zielig! Het huis gaat zn gangetje, elke keer ff klussen, we wonen er nog niet zal een foto plaatsen als t af is.
Wat heerlijk joyce dat nienke steeds beter gaat. Hier gaat alles ook lekker zijn gangetje @monique, beterschap voor yuna!
Fijn dat het met alle kids goed gaat. @joyce, heb er ook zin in. @ GFH, fijn dat je omgeving het wel weet. Hier hebben ze gisteren een foutje gemaakt op het kvd, zwaren vergeten Bo in te smeren en ze is de hele dag buiten geweest. Nu heeft ze een heel verbrand gezichtje. Ze heeft er geen last van maar charmant is het niet. @monique, balen dat Yuna weer ziek is. Hoop dat de ab snel helpt en als je bij de kno bent geweest je weer meer weet.
Monique: beterschap met Yuna! Met mijn misselijkheid gaat het redelijk. Ik kan nog steeds niet veel doen of ik word weer meer misselijk. Maar goed, ik ben er bijna! Esther: Gelukkig heeft ze geen last van haar verbrande gezichtje.
@esther, jeetje daar was ik echt wel heel boos over geweest. Is echt zonde van dat mooie baby huidje. @labrador, wat zal jij het lekker vinden weer vrij van misselijkheid door het leven te gaan als de baby er straks is....
Hoi Joyce wat fijn dat het zo goed gaat met nienke en wat is ze al gegroeit ze is nu al het dubbelen van wat ze was bij de geboorte! Monique wat vervelend dat yuna weer ziek is hopen dat de kno arts er straks iets aan kan doen Hier gaat het wel goed voel me wel goed ben alleen veel moe denk nog door al die hormonen mijn hele lichaam moet zich weer opnieuw instellen en veder is het gewoon afwachten tot ik weer ongi word en dan kunnen weer veder
Hoi hoi, Ik leef nog hoor. erg druk. Esther, slordig maar gelukkig heeft ze er geen last van. Het is ook zulk raar weer steeds. Joyce, wat doet nienke het super goed. Ze moet natuurlijk ff wennen aan vast voedsel maar begrijp volkomen dat jullie extra voorzichtig zijn. karin, hopelijk ben je snel ongi Labrador, het eind is in zicht Monique, wat sneu dat yuna zo ziek is, hopelijk knapt ze snel op. En het huis begint ook lekker op te schieten Hier gaat alles lekker. Druk geweest maar wel met leuke dingen. Lucas gaat ook hard, leker aan het brabbelen en oefent hard om naar zijn zij te rollen
Vergeet ik nog even te melden dat een uur na het zien van Emma's filmpje Sebas ineens terug rolde hahaha. Dat is inmiddels twee dagen geleden en sindsdien niet meer. Ach ja je kunt niet alles hebben
Catherina gelukkig daar ook alles goed houden zo he! haha Esther jeetje wat slordig! heb je er wel wat van gezegd?. pff Monique wat sneu voor Y. hopenlijk weet je snel meer van de KNO arts.. Karin ja daar kan je lichaam enorm moe van worden, maar ook van emoties heen en weer let goed op jezelf hoor meis! GFH aan de tennis zag ik op FB haha tja fanatiekeling! Angela hihi druk druk met omrollen dus leuk hoor!! DDB haha lachen! gekke Sebas Labrador nog ff en je gaat je misselijkheid missen haha, maar dan komt de moeheid Hier vandaag WKZ conrole gehad nou eigenlijk echt onzin, maar goed hebben we weer gehad
Ja aan de tennis! Zo de 3e wedstrijd en dan morgen nog 2 en zondag nog 2. En heb nu nog spierpijn van dinsdag en woensdag. Dat gaat wat worden zeg! Maar wel fijn die afleiding.
Joyce: Fijn dat alles weer goed was in het zh. En die misselijkheid ga ik echt niet missen! Karin: Je lichaam moet zich denk ik weer resetten naar al die hormonen. GFH: Succes met je wedstrijden. Vanmiddag is de trip trap stoel binnen gekomen. We hebben er ook zo'n new born set bij. Ben er helemaal blij mee
Goedemorgen allemaal, Vandaag vier ik mijn verjaardag (ben eigenlijk as maandag jarig). Maar ben tot nu toe goed misselijk. Gelukkig komt de visiste pas vanmiddag en avond.