Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meisjes,

Sorry ben al tijdje niet geweest.. Het leed van de tandjes heeft ons huis ook gevonden! 's avonds en 's nachts flinke huilbuien, niet willen eten en koorts..

Ik ben moe! Al paar nachten geen slaap gehad.. Er zijn 2 tandjes door, dus hoop dat de klachten nu toch wel weer gaan afnemen.. Arm kind! En wat voel je je machteloos zeg!

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador, gefeliciteerd. hopelijk neemt de misselijkheid nog af

Meid, al twee tandjes, dat is snel. Hoop dat ze snel opknapt en jullie ook mee kunnen slapen

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador, fijne verjaardag dan alvast hoop dat je je beter voelt vanmiddag en vanavond.

@meid, dat is zeker snel de tandjes. Hoop ook dat ze snel opknapt. Dit is niet leuk namelijk een kleintje zo over haar toeren en niet willen slapen. Sterkte

@catharine, we kwamen er pas achter dat ze was verbrand toen we thuis kwamen en de meiden voelen zich zo erg schuldig dat boos worden geen zin meer had. Maar ze hebben er wel van geleerd en zullen het ook nooit meer doen. Gebeurt het weer dan hebben ze wel een probleem.. Maar ze bleef het vrolijke meisje dat we kennen en dat scheelt.

@karin, ik hoop dat je lichaam weer snel op orde is en jullie de volgende poging kunnen starten.

@joyce, wat doet Nienke het toch ontzettend goed. Ik hoor dinsdag weer hoe Bo het heeft gedaan de afgelopen periode. Heb echt zin in maandag. Hebben nog wel contact over hoe laat.

@monique, lekker dat het al op schiet in je huisje.

@angela, fijn dat het werken zo goed bevalt. Op je vrije dagen geniet je dan nog meer van je mannetje.

Ik ben van de week verwend. Ik heb een weekend Antwerpen van JJ gekregen. Volgende week gaan we samen naar Antwerpen en Bo gaat naar opa en oma toe. Bo doet het echt heel erg goed in een week tijd gaat ze zo hard. Probeert zelf te staan te rollen en te kruipen met of ze ineens heeft bedacht dat ze dit allemaal moet kunnen voor dinsdag. Geeft soms best wat frustratie als het niet lukt maar ja dat hoort erbij. Vanavond hebben we een verjaardag maar ik ga alleen. We hebben geen zin om met Bo te gaan slepen. En morgen de verjaardag van mijn zwager (broer JJ) en dan maandag naar joyce en dinsdag training van mijn werk en daarna een vergadering. Drukke dagen tot woensdag. Wat mag dinsdagochtend ook nog naat het cb ben benieuwd hoe zwaar onze Boeddha nu is.

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Wat leuk dat je een weekendje Antwerpen hebt gekregen.
    En Bo gaat dus ook goed vooruit.

Meid: Hopelijk zijn de tandjes snel door zodat ze zich ook weer wat beter voelt.

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Gefeliciteerd lab!

Tandjes idd heel zielig :( maar volgens mij gaat t al iets beter.. Iig geen koorts meer!

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, vroeg hoor voor de tandjes, ik hoop dat de klachten nu afzakken, arm meisje. Hier nog geen tand te bekennen

@esther, dat klinkt erg druk! Weekendje antwerpen, wat een leuk kado, even lekker ertussen uit met z'n 2en.
    Ik ben ook benieuwd hoe zwaar en lang bo nu is. Ik moet volgens mij volgende week weer met S. heen.

@labrador, leuke dag gehad?

Hier ook weer hele drukke week gehad, veel bezig geweest met dingen uitzoeken voor ons nieuwe huis.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lab gefelciteerd!! Hoop dat je misselijkheid wel wat is afgenomen!

Esther: ooh wat leuk dat weekendje weg. Zie je er niet tegenop om Bo dan niet te zien? Ik ben ook wel benieuwd naar lengte en gewicht van Bo.

Meid: ooh ja zo zielig he die tandjes! En je kan niets doen, je hart breekt! (hier nu 4 kiezen, pfff ook echt ellende)

Catharina: wat zijn jullie nu aan t doen dan voor jullie huis?

Hier alles goed, ga vandaag weer schilderen, gisteren van 9 tot 9 geschilderd, pff spierpijn..:)

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: Dan zal je morgen nog wel meer spierpijn hebben.

Ik heb gisteren overleefd. 'S morgens zei ik 'blaas de bloe maar af'. Maar goed, hebben we dus niet gedaan, extra medicatie genomen en mannetje en mijn moeder hebben me erg goed geholpen.
    Nu brak op de bank.

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @labrador, nou rust maar lekker uit dan! nog leuke dingen gehad?

@monique, ons huis is nu in aanbouw. dus we zijn nu bezig alles uit te zoeken (keuken/badkamer/vloer etc.)

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Catharina: Leuk een nieuw huis!

Ik heb van mijn mannetje een deur met 5 panelen waar glas in komt gekregen. Verder spulletjes voor de kleine uk en bloemen.

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Leuke cadeaus Lab.

Meid ah zielig is dat hè? Sebas heeft wel wat gehuild, maar niet heel erg gelukkig. Hij kreeg er ook ineens twee.

Esther wat een verwennerij. Lekker naar Antwerpen.

Monique is flink aan de klus geweest lees ik. Wordt het naar de zin?

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Pfff, ben kapot! 7 wedstrijden tennissen in 6 dagen is toch wel erg veel.

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat een sportiviteit :D

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, leuk een nieuw huis! Lukt het met uitzoeken? :) er is zoveel keus!!

Wendy, goed bezig zeg!! ;)

Tandjes, je hart breekt idd als ze zo krijst! Maar het gaat gelukkig al stukken beter! Ze eet sinds vandaag weer goed! En ze slaapt nu weer in haar eigen kamer! :) ze heeft een week bij ons in bed geslapen.. Prinsesje sliep dan heerlijk.. Whaha. Ach ik vind t niet erg!! :) en als ze zo ziekjes en verdrietig is helemaal niet..

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    DDB fijn dat Sebas niet heel erg heeft gehuild! N was er echt ziek van! Koorts, huilen, niet eten en niet alleen willen zijn (met name 's nachts) niet kunnen poepen.. Arm kind!! Ben blij dat ze nu weer vrolijk is :) al huilt ze 's avonds nog best veel.. (voor het slapen gaan)

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@deedee, fijn dat het met Sebas zo goed gaat.

@meid, wat sneu voor n. Dat ze er echt zo ziek van was. Wel fijn dat het nu een stuk beter gaat. Zit n nu ook niet in een sprongetje...

Vandaag gaan we gezellig naar joyce, eindelijk de kleine meid weer zien en joyce natuurlijk.

@gfh, je ben wel heel erg sportief.

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, sportief hoor.

Meid, wat sneu dat n er zo'n last van heeft gehad.

Esther, veel plezier vandaag bij joyce en nienke

Hier komen de tandjes ook denk ik.
    Lucas kwijlt enorm nu echt slierten inplaats van bellen die hij uittuft. Rode wangen, kauwen op handjes en vanochtend een flinke diarree luier. Ook heb ik witte vlekjes op zijn tandvlees gezien.Ben benieuwd.

Het weekend kregen we bericht dat mijn schoonzus was opgenomen in het ziekenhuis. Ze had een acute Longembolie had. Ze was er optijd bij, ze had als enigste klacht steken onder in de rechter long. Ze zouden die dag een vrijgezelledag hebben dus voor de zekerheid is ze naar de hap gegaan.... Dit was dus de diagnose. Het is veroorzaakt door pilgebruik na de keizersnede, 1 op de 1000 Krijgt dit.
    Inmiddels is ze weer thuis en gaat het gelukkig beter

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, dat moet schrikken zijn geweest. Fijn dat alles weer goed gaat. Nu mag ze alleen geen hormonen meer hebben. Hoe gaan ze dit dan nu doen? Wat sneu voor Lucas.
    Wat hebben wij dan een mazzel gehad want Bo heeft op het kwijlen na nergens last van gehad.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, denk ook dat het allemaal beetje samenvalt!

Angela, jeej heftig zeg!
    Ah ook al zo'n vlugge met tandjes ;) hoop dat de pijn meevalt!

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Zielig dat N er zoveel last van heeft.

GFH: Goed bezig!

Esther: Veel plezier bij Joyce.

Angela: Dat zal schrikken zijn.

Vandaag ben ik dan echt jarig. Mijn broer is blijven slapen en vanavond gaan we uit eten.

Deel Deze Pagina