Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, geen idee hoe ze dat wil gaan doen.
    ze is zelf bang dat de ha haar te vroeg de pil heeft voorgeschreven (drie weken na ks) het komende half jaar moet ze spuiten en geen alcohol
    jullie boffen dan zeker met bo haar tandjes.

Labrador, gefeliciteerd en geniet van het etentje vanavond

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, nogmaals gefeliciteerd! :) en wat een super gave foto op fb!!! :) echt leuk!

3. was super gezellig met de dames

Bijgevoegde bestanden:

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce! Wat een super leuke foto zeg!:D

Tandjes: aah ooh ja wat een ellende. De een zal er wel meer last van hebben, maar die wangetjes, dat kwijlen, en alles in de mond stoppen... Echt zielig. Hier is ze nu helemaal gek op ijsklontjes. We hebben hele kleintjes. En het helpt echt wel. Succes dames!

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce leuke foto

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Joyce; die foto is echt te lief!!

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Bo en Nienke zijn nu ook vriendinnetjes. Het was de eerste keer dat ze elkaar zagen. Het was ook ontzettend gezellig bij joyce.

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, wat een super schattige foto

@labrador: gefeliciteerd!

@meid, achoss, klinkt wel heel zielig, arme nik, hopen dat ze van de komende tandjes minder last heeft.

Het uitzoeken voor het huis is erg leuk maar lastig, er is inderdaad zoveel keus, maar gelukkig weten we wel ongeveer wat we willen.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lab: gefeliciteerd! Heb je het leuk gehad vandaag nog?

Catharina: nou er is zeker veel keus, maar als je weet wat je wilt, en je hebt een beetje dezelfde smaak valt er altijd al veel al:)

Esther: wat leuk dat ze vriendinnetjes zijn:) Het zag er ook wel echt schattig uit op de foto!

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catharine. Lijkt me ook wel heel erg leuk om te doen.

@monique, moeten jullie nog veel doen aan jullie huis?

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Esther: nee valt mee, schilderen van een paar kozijnen, 1 muurtje in Y haar kamer behangen, trap laten bekleden, roze vloerbedekking leggen bij Y en dan zijn de grote dingen wel al klaar. Dus het schiet op. Over 3 weken verhuizen, dat redden we wel.

12. Catherina waar gaan jullie heen verhuizen dan?

Thanx allen voor reactie op foto

Esther ik vond het ook weer super gezellig!

Monique nog lekker aan de klus,

Alle doorkomende tanden kids sterkte ik weet hoe het is wij zitten er ook nog steeds midden in haha nja nienke dan he:p

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce en es, super foto! En wat leuk dat ze nu ook vriendinnen zijn! :)

Monique jullie huis schiet lekker op dus :)

Cath lijkt me ook idd lastig! Hebben jullie wel dezelfde smaak? Anders wordt het helemaal moeilijk! Haha

Aah nik slaapt sinds een week met een knuffeltje, zoo schattig om te zien! Eerst sliep ze met spuugdoekjes.. Nu met paar doekjes & 2 knuffels in bed.. Haha net als papa en mama vroeger :) ze was vandaag weer zo vrolijk! Dus volgens mij zijn de tandjes nu zo goed als door.. :)

Ik ga nu ook lekker slapen! Morgen weer vroeg eruit! Blegh.. Gelukkig kort weekje! Ben vrijdag lekker vrij :) 3 dagen is te doen :)

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, dat is zeker goed te doen. Ben benieuwd naar de foto's.

@meid, leuk hoor slapen met knuffels, hier hebben we ze uit bed gehaald aangezien Mw. Aan de wandel gaat in bed en JJ bang dat ze met haar gezicht erop gaat liggen.

Mag straks naar het cb en dan vanmiddag training en vergadering. Tot later

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Het zou fijn zijn als ze er nu geen last meer van heeft.

Monique: schiet echt op bij jullie dan in het nieuwe huis.

Leonie: Hoe is het met jou? Heb je al een paar dagen niet gezien hier.

Esther en Joyce: Lieve foto.

Bedankt voor jullie felicitaties!
    Ik heb een gezellige dag gehad gisteren. We zijn gisteren naar de italiaan geweest en daarna bij Taminga een ijsje op. Het was een geslaagde dag.

Zometeen mag ik weer naar de VK en vanmiddag komt er iemand van het CB voor een kennismakings gesprek.

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    vanmorgen nog een foto gemaakt van de buik, helaas is het geen mooie foto geworden.

Bijgevoegde bestanden:

17. da komt omdat je je spiegel moet schoonmaken haha en anders heb je vlekken in je jurk gheghe...mooi buikkie!

Meid oh ja ik ken het nienke heeft eene fteling doekje met geit in bed een knuffeldoekje met nijn dan nog een nijn knuffel een berenlampje en heel veel kleedjes...en vanmorgen lag ze onder de kleedjes ipv onder de dekens raar kind..

Es ben benieuwd met die 9 kilo of tijn gelijk had hihi

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Idd ik moet de spiegel schoonmaken. De vlek op mijn jurk is water.

Vanmorgen naar de VK geweest. De kleine uk groeit goed, maar is nog niet ingedaald. Volgende week word er een echo gemaakt en misschien wordt ik doorgestuurd naar de gync.

Vrouw vh CB is geweest en wilde van alles en nog wat weten. Ach...hebben we dat ook weer gehad.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mooie buik lab !!!! Ik mis de mijne nog steeds ! whaha.. Fijn dat de kleine goed groeit! Hebben ze een schatting gemaakt van lengte en gewicht?Tijd zat voor indalen ;) komt goed !!!! :)Hoezo misschien naar de gyn? Omdat het nog niet is ingedaald?

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Ik moet dan misschien idd naar de gync omdat het niet ingedaald is. Ach ik zie het allemaal wel, zal vast goed komen.
    Ze hebben geen schatting van lengte ne gewicht gemaakt.

Deel Deze Pagina