Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Ik leef nog.

Esther en joyce knappe meiden hebben jullie.

labrador mooi buikje.

meid ai tandjes zijn geen pretje. maar het gaat wel weer over. ooit;)

Z en ik hebben ontstoken ogen. en allebei verkouden. zo zielig om mijn meisje zo zielig te zien. gelukkig is ze wel gewoon vrolijk.

ik probeer morgen wel wat beter te reageren. ga nog ff wat doen hier. en dan door na bed.

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een dag ...
    Vanochtend crematie van mn tante. Die is vorige week overleden.
    's Middags ongesteld geworden (tja ... waarom ook niet hè). Direct het ziekenhuis gebeld. Moet op dag 3 of 4 voor een echo komen voor die IUI. Ze konden een afspraak voor vrijdag maken. Dan ben ik er dus niet ... Vertrek donderdagochtend naar Rock Werchter. Gevraagd of het niet ook maandag nog kon of morgen al. Maar dat kan dus niet. Moeten dus wéér een maand wachten. Ik BAAL!

3. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Gfh jeetje wat balen. kun je niet en en doen vrijdag? het is toch een festival. dus neem aan dat je wel gewoon weg kunt tussen door?

4. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Heb het ff opgezocht maar ligt in belgie dan lijkt me het ook niet praktisch. sorry voor mijn antwoord;)

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Logisch dat je dat denkt hoor.

Zou op zich wel kunnen (zonder files is het een uur rijden maar met de drukte rondom het festival misschien 2 uur maar te doen) maar het is niet praktisch. En eerlijk is eerlijk. Ik heb me al zo rot gevoeld de laatste tijd dat ik me er niet mee wil bezig houden die dagen. Ziekenhuis verpest mn humeur en daar heb ik geen trek in. Egoistisch hè?

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, zielig voor jou en Z.

@Gfh, ik geef je gelijk, alleen jammer dat je weer een maand geduld moet hebben.

@joyce, zoals je al op fb heb gelezen had Tijn gelijk met zijn 9kilo.

Bo weegt nu 9180 gram en is 69,5cm lang. Ze is dus best zwaar maar volgt nu wel har lijntje. Dus dat is el weer netjes.

Ik ga lekker slapen, spreek julliemorgen weer

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Gfh meid snap ik ook wel. hier heb ik precies het zelfde ongi worden wanneer het net niet uit komt. maar voor mij ligt het wel anders dat weet ik. maar inderdaad dan maar een maandje wachten. Nu kun je wel lekker genieten van het festival. en lekker gek doen. dikke knuff van mij.

esther wat een mooi gewicht al. en fijn dat ze haar lijn volgt. (y)

is inderdaad zielig voor Z ook wel een beetje voor mij. maar ik weet dat ik er niet te veel in moet wrijfen en gewoon goed schoonmaken met gekokot water. Z dr oogjes maak ik ook schoon alleen wat het wrijfen betreft wil ze niet luisteren hihihi

ik ga lekker slapen.

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, bo gaat dus goed.gaat het nog goed met je nieuwe collega?

Gfh, wat ontzettend balen. Hopelijk heb je voor volgende maand niet veel o de planning staan rond je ongi. Knuffel voor jou

leonie, wat zielig voor jullie beide. Hoe is het op je werk

Ik heb vorig weekend vast een mamafiets gekocht.degene die ik wil is door batavus uit collectie gehaald.ik ga er nu vast op fietsen zonder zitje. Het weekend kan ik hem ophalen

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Jeetje wat balen zeg dat je dan niet een andere dag kan. Maar lekker gaan genieten van het festival!

Leonie: Hopelijk zijn jullie snel van de ontstoken ogen af.

Esther: BO groeit goed!

Angela: Zijn er nu echt zoveel meer voordelen van een mama fiets in vergelijking met een 'gewone' fiets?

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador, op mijn fiets kon sowieso geen zitje. Ik vind een mamafiets toch steviger en stabieler.

11. GFH geniet lekker! dat maandje meer of minder maakt niet uit, even je gedachte op wat anders zetten ff alles wegzuipen hihi..

Meid aja hier ook nog steeds in de tanden fase hoor haha

Esther haha ja ik had het gelezen kleine boedha hihi

Leonie aha martijn had ook ontstoken oog heeft een zalfje las dat Desini het ook had en nu jullie dus ook jakkes!

Lab euhm o ja haha moest ff denken maar goe dat alles groeit , en dat indalen ach dat komt vanzelf er is er nog nooit 1 blijven zitten dus denk de jouwe ook niet :p

Angela een fiets gekocht lekker hoor als lucas oud genoeg is kan je lekker fietsen, hier helaas voor mij kan ik met mijn protheses niet fietsen tenzij ik er een week voor wil boeten qua pijn ..na dat liever niet

Verdorie vanmorgen kwam de eten er weer uit, dus weer een nieuwe erin gedaan die kwam er net ook weer voor een deel uit, bah bah , maa rwas wel lachen want de kat lag onder de tafel op de stoel nienke stond op tafel in de wipper en spuugde zo rechtvooruit in de stoel over gizmo haha nah als blikken konden doden...maar goed nienke dus in bad gedaan alleen kan nu weer maar geen tijd voor ik moet zo naar de kaakchirugrg pff

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Hoe dan ook hij/zij komt er echt wel uit.
    Succes bij de kaakchirurg.

Angela: Stabieliteit is ook erg belangrijk.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Even snel reageren, ga vnvnd alles lezen! Esther: WOW! :$ Die groeit zeker goed! Hier 79 cm en bijna 9 kilo:)

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, maar Y. Is altijd licht geweest toch. Bo had denk ik wel zwaarder geweest bij de geboorte als mijn navelstreng goed op mijn placenta had gezetten, dus die heeft nu volledig haar schade ingehaald. Misschien als ze gaarkoken valt ze wel weer iets af.

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Esther: ja, het is leuk om al die verschillen te zien. Wel goed dat ze haar schade weer heeft ingehaald, daar had ze blijkbaar wel behoefte aan. Goed dat de natuur dat zo regelt:)

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Jeetje gaat lekker hier
    Gister belde me vriendin waar lucas op woensdag altijd is dat ze met haar zoontje naar de ha ging want hij had soort uitslag op zijn lichaam.aangezien ze zwanger is wilde zekere voor het onzekere nemen. Heeft hij de vijfde ziekte. Is voor haar kindje gevaarlijk en misschien dat lucas het dus ook krijgt. Afgelopen weekend hadden wij kinderen op visite hoop dus niet dart ze nu allemaal besmet zijn:(

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela"Hopelijk verspreid het zich niet verder onder de kids.

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @angela, hoop dat lucas het niet krijgt

@esther, zo bo groeit lekker! alleen maar schattig een beetje babyvet!

@gfh, tsja jammer dat het zo uitkomt, maar je moet doen wat voor jou goed voelt!

@joyce, waarvoor moest je naar de kaakchirurg? alle goed gegaan?

Hier gaat alles zn gangetje. S. eet sinds gisteren nijntje koekjes en een halve boterham. Ze vindt het allemaal heerlijk!

19. angela wat houd dat in de 5e ziekte? hopenlijk verspreid het niet verder..

Esther met buddha bo hihi

Monique oe dan is yuna wel licht vergeleken bo..ach trekt wel weer bij

Catherina hihi nienke eet die nijntjes koekjes ook al , alleen nja eten ze kwijlt erop :p

Wendy veel plezier het weekend!

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, ze krijgen vlekkerige huid, lichte verhoging, hangerig niks ernstigs gelukkig

Deel Deze Pagina