Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hopen dat Lucas het niet krijgt inderdaad! Maarja, helaas doe je daar niets aan, dat is vervelend! Hier de 6e ziekte gehad, viel ook wel mee, tandjes vond ik erger!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joehoe..... Vandaag 37 weken!!:D

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lab: gefeliciteerd! Dat heb je gehaald, wat een mijlpaal! Bijna van je misselijkheid af!

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    idd monique, bijna van de misselijkheid af!!!!

Ik weet niet of jullie ooit voor een 2e willen gaan. Maar zie je dan niet op tegen de misselijkheid?
    Ik heb al gezegd dat hier geen 2e komt voordat het oa zelf kan traplopen.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik wist altijd dat ik er 2 wilde hebben, mijn man ook. Maar we twijfelen nu heel erg. Ten eerste ben ik dan weer 9 maanden alleen maar aan t spugen, heb ik niet zoveel zin in:) En deze zwangerschap heeft mij bijna het leven gekost. Ik zit hier nog steeds mee. Ik heb met mijn man afgesproken dat wanneer het wat rustiger is ik naar de vk ga om even rustig alles te bespreken. Hoe alles is verlopen en wat de kans is dat ik weer zo ziek ben, weer snel(ler) beval en weer kraamvrouwenkoorts krijg. Mocht er hier toch een kindje komen wachten we zeker tot Y. 4 is.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Niet iedereen is zo misselijk he. Soms de eerste 3 maanden wel, maar daarna niet meer. Hier gaat het traplopen al goed hoor:p Ze is 15 maanden:D

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Gefeliciteerd lab! Laat de kleine nu maar komen :)

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lab, jee nu mag je thuis bevallen:)

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat een mijlpaal Lab. En idd niet iedereen is misselijk. Ik ben welgeteld geen een dag misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap. Het is garantie voor de volgende keer. Misschien ben je bij de volgende wel helemaal niet misselijk.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    laat idd de kleine maar komen.
    Het is ook zo dat ik misschien de volgende keer helemaal tot bijna niet misselijk ben. Maar ik hou er wel rekening mee. het was anders echt niet te doen met een kleine hummel erbij.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ben ook geen dag misselijk geweest! En wie weet bij de 2e wel heel erg.. we zullen zien :p

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Maar t schijnt dat als je HG hebt dat de kans weer heel groot is dat je dat ook weer krijgt... dus...:)

13. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador wauw 37 weken. tijd vliegt. nu begint de tijd weer te kruipen hihi

hier gaat alles super. werken gaat ook lekker. vooral vandaag met de foute 111 wat hebben we gelachen en gek gedaan.

hier ook wel een nummer 2 wens. maar we hebben nog even geduld. we willen volgend jaar na de zomervakantie weer voor het eggie gaan oefenen;)
    Z dr oogjes gaan weer de goede kant op. alleen nog verkouden. maar dat zijn wij ook. niet gek met dit weer. dan weer warm en dan weer koud.

gingen we trouwens nog weer een meeting doen?

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Ik weet dat als je HG hebt dat de kans groot is dat het bij de volgende ook zo is. Maar HG is ook zo onbekend bij mensen.

Leonie: jullie hebben het wel naar je zin gehad dus op het werk.

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Labrador echt wel. de muziek maakte de dag helemaal goed. ik heb al gezegt volgend jaar wil ik naar de foute party. lekker gek doen. hihiui. mannetje en ik zitten nu weer te luisteren. heb zin om te hossen en te tossen. en natuurlijk te hakkuu hihi.

16. hier ook de foute111 geluisterd en lol gehad,

Verder een hele drukke dag gehad normaal ook wel maar ben nu echt op gewoon en me lichaam doet zeer met name me benen..mja..

geloof het of niet maar over een paar jaar wil ik ook wel een tweede:) wie weet alleen ben ik nu al 30 dus ach misschien ook wel niet , kijken eerst hoe nienke verder opdroogt en wat mijn lichaam verder van plan is..

zo ik ga douchen nienke heeft een moeilijke avond en die is nu voor martijn is ben echt op, heb ook de hele week hoofdpijn gehad, en was soms duizelig, maar tis ook allemaal lastig combineren , met en nienke en stal en huishouden en boodschappen en dagelijkse dingen , en fysio en ziekenhuis enz enz merk dat het nu gaat breken.
    ow ja vandaag is ze de hele dag zonder zuurstof geweest voor de tweede dag , maar hij gaat zo weer lekker aan kan ze ff bijtanken

ik zeg weltrusten

17. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Joyce wat gaaf en dapper dat jullie er over nadenken voor een nummer 2. Gewoon kijken wat de toekomst brengt.
    en voor jou is het toch ook logisch dat je er even klaar mee bent. in de zin van even pauze. het is ook belangrijk dat je zelf bij tankt. maar super van nienke zo zonder zuurstof.
    ga lekker rustig aan doen jij. slaap lekker.

en voor de rest ook slaap lekker.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Joyce: wat goed zonder zuurstof! Echt een bikkeltje is het zeg! Wel zwaar hoor met de fysio enzo er allemaal bij. Maar dat houd ook een keer op moet je maar denken. En een nummer 2, leuk dat jullie daaraan denken!

foute 111, ik was dus ook zo iemand die gek deed in de auto:p

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Leuk dat jullie ook nadenken over een 2e, ook al is het over een paar jaar.
    Je zal het idd wel druk hebben met van alles en Nienke.

Wij gaan vanavpnd naar de Rijnweek. Dat is een muziekevenement deze week bij ons in de buurt. Nu heeft mijn broer vorig jaar kaarten gwonnen voor VIP plekken. Dus daar gaan we deze week gebruik van maken.

20. oe lab veel plezier

haha monique ik had je wel willen zien!

Leonie haha ja goed het zuurstof loos vandaag ook al de hele dag en heb ook de zuurstof niet meegehad vandaag

We hadden open boerderijen dag vanmorgen met me zus en twee kids me broertje en schoonzusje en 1 kind en ik met nienke eerst naar uiteraar onze stal geweest hun gingen mee met de huifkar met de kinderen en ik nog ff snel stallen uitmesten hihi, daarna heeft niet jawel op de shetlander een rondje gedaan met mij ernaast, daarna de andere nichtjes en neefje ook , daarna naar de kaasboerderij geweest daar vond nienke de kalfjes heel intressant lebbers gekeregen haha en ze heeft op een kalfjes gezeten op de nek haha door me gekke broertje, daarna nog lekker kaas gekocht allemaal hihi, toen alle kids naar bed nienke eten en toen kwam tijn langs dus huppa weer in de auto en naar een boer verderop patat bakken van een zelfgeschilde aardappel hihi, rondleiding gehad op een gangbaar akkerbouw bedrijf dat overgaat op biologisch daarna nog naar de kinder boerderij och en geitje kipje schappje kwamen bij nienke kijken zooo zoet! toen weer ff naar stal hha gewoon voor de gezelligheid toen naar elburg visje eten ,. nu op haha

Deel Deze Pagina