Joyce: Jullie hebben een drukke en gezellige dag gehad zo te lezen. En wat goed dat Nienke al zo lang zonder zuurstof is.
@joyce, wat goed van nienke dat ze al zo goed zonder de zuurstof kan. En wat leuk dat jullie toch misschien voor een 2e willen gaan. @labrador, gefeliciteerd van je 37 weken, nu mag het officieel komen! Nog eventjes gedudld. Hier weten we zeker dat we wel een 2e willen maar eerst willen we verhuizen. Dus voorlopig nog even wachten! Ik moet wel zeggen dat ik het gewoon nog steeds super druk vind. S. doet het super goed dus daar ligt het niet aan, maar met allebei een fulltime baan en dan nog het huis in aanbouw kan ik maar moeilijk momentjes vinden voor mezelf. Ik moet dan ook zeggen dat ik constant doodop ben. Hebben meer mensen hier nog last van of doe ik toch iets verkeerd?
Joyce: drukke dag gehad zo te lezen, wat fijn dat ze het zo goed doet! Catharina: dat erge vermoeide begint hier nu af te nemen. Nu ben ik soms gewoon goed moe van een dag maar niet meer zo extreem. Y. loopt, is minder gefrustreerd, kan zelf spelen enz. Meer momentjes voor jezelf ed.
Hoi meiden, @joyce, wat ontzettend goed. En wat moedig om te denken aan een tweede. @monique lijkt me heerlijk al ze zich zelf kan vermaken. @lab, de magische grens gehad. Nu afwachten waar de kleine zich aandient. @catharina, kan me zo goed voorstellen, jullie hebben het echt druk en je wordt door de kleine geleefd, dus dan zou het soms lekker zijn als je een momentje voor je zelf hebt. Wij zijn een zaterdag en nacht naar Antwerpen geweest. Was precies een jaar geleden dat we daar waren. Heerlijk gewinkeld en gegeten terwijl Bo bij opa en oma was. Nu was Bo al een week verkouden, maar nu heeft ze mogelijk al sinds gisteren koorts. Zo zielig, wat je kan niks voor d'r doen dan troosten en een zetpil geven. Wat was ik blij dat ik die in huis had. Nu ligt ze in bed. Hopen dat ze een beetje goed slaapt. En denk dat ik al een vermoeden had. Had vrijdag al een afspraak gemaakt bij de huisarts. Maar mogelijk had ze dus gisteren al koorts en baal dat ik er niet was. Ik nam haar temp op vandaag en ze had gewoon 39gr. Nu maar hopen dat ze morgen iets voor haar kunnen doen.
Esther: arme Bo, zielig he, haar goed troosten is helaas het enige dat je kan doen! Wel fijn dat jullie het lekker gehad hebben.
Esther: Leuk dat je een fijn weekend samen hebt ghad. Beterschap met Bo! Hier staat sinds vanavond de box. Morgen ff een doekje eroverheen, boxkleed wassen en dan is dat ook weer klaar.
Es, arm meisje! Hoop dat ze snel opknapt! Fijn dat jullie t leuk hebben gehad! Lab, leuk he als de box staat! zag foto al op fb
het is zeker een ander gezicht nu de box staat. Tis wel een groot ding in de huiskamer hoor. Nu het kleed aan het wassen en dan kan die erook in.
Ja, en als de box weggaat is het weer heel vreemd en leeg omdat hij er 'altijd' gestaan heeft. Je went er snel aan!
Hoi meiden! Ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen. Maar ik ben weer terug van Rock Werchter. Was weer super maar ben nu erg moe.
@monique, met Bo gaat het redelijk. Ze heeft een heftige bovenste luchtweg infectie. En vanmiddag had ze 39,6, maar nu is de temp al weer aan het zakken. Hoop dat het doorzet. @lab het is zeker apart om de box te hebben staan. Zo wordt het nog echter
Wendy welkom terug had de korte maar duidelijk samenvatting op fb gelezen haha. Lab ook bij jou op Fb zag ik de box foto's apart he! Esther oe jeetje bah! hopenlij kzet het inderdaad door dat de koorts verder zakt, nienke is ook weer iets snotterig ,doordat we zaterdag de openboerderijen dag hebben gehad denk ik en er best wat wind stond wel warme wind maar toch dan pas merk je hoe weinig ze hebben kan maar vandaag dag 5 of 6 alweer zonder zuurstof overdag zooo trots op het kleine frummeltje!! oh ja ze heeft een ontstoken oogje...martijn had die vorige week nu nien dus grr Verder is er een goede vriendin van me ingestort nja ik heb haar al heel lang niet gezien laatst dacht ik toevallig aan haar en denk stuur een berichtje en toen werd haar paard die dag ingeslapen , das bizar dat je juist op dat moment aan iemand denkt...maar gister avond had ik een rot gevoel en denk ik stuur haar even een berichtje even checken en jawel ze is volledig ingestort ze heeft ook een bepaalde ziekte weet zo gayuw niet hoe die heet maar die speelt ineens weer op ze had geen hartslag in haar voeten de voeten koud ze zit er gewoon doorheen . vind het zo sneu want ze is zooo lief! dus gaan nienke en ik haar vanmiddag opfleuren want die heeft ze nog niet gezien
Esther: hoe is het met Bo? Ik hoop wel okay, omdat je hier ook niet geweest bent vandaag... Joyce: hoe was het bij die vriendin van je? Ik hoop dat jullie haar een beetje op hebben kunnen vrolijken! Wel erg voor haar zeg. Ik ben er niet zoveel, maar ik lees wel alles mee hoor!
@lab, Bo slaapt wel heel erg goed in de nacht. Dus dat is mazzel. @monique, leuke foto. Echt heel erg schattig ook met haar twee staartjes. @joyce, wat erg voor je vriendin. En echt knap van Nienke, wel balen van het oogje. Lief dat je er bent voor je vriendin. Let je wel een beetje op je zelf. Met Bo gaat het alweer een stuk beter, ze is de hele middag koorts vrij geweest, zonder paracetamol dus morgen gaat ze wel weer naar het kvd. En ik ben niet langs geweest. Mijn iPad lag boven en wou hem niet halen voor het geval Bo wakker zou worden en heb lang moeten werken ivm een begrafenis die mijn collega had. Iedereen welterusten en tot morgen
Lief Monique!! Gelukkig is BO aan het opknappen Esther! Hier alles prima, gruwelijk druk (laatste werkweek) en herstellende van Een pittig buikgriepje maar verders prima!