Monique wat een super leuke foto Joyce wat goed van N dat ze al zoveel zonder zuurstof is nog even en dan merk je helemaal niks meer van dat ze te vroeg geboren is Lab laatste lootjes is nu de box er staat ook alles klaar? Gfh fijn dat je het leuk hebt gehad Hier verder rustig
monique: leuke foto! joyce: Lief van je dat je naar je vriendin bent geweest. Flora: Oh lekker bijna vakantie. Gaan jullie nog weg? Karin: Idd, de box staat en alles is nu klaar incl ziekenhuistas mocht dat nodig zijn. Vanmiddag mag ik weer naar de VK. En oh wat slaap ik slecht zeg, om het 1.5 uur wakker en dan naar de wc moeten. Ik lig voor geen meter meer en tis vreselijk warm op bed.
@labrador, ja zwaar he die laatste loodjes! nog even volhouden @joyce, heb je je vriendin nog kunnen opvrolijken? @monique, super lief! @esther, fijn dat het weer goed gaat met bo. Hier gaat alles zijn gangetje, gisteren tegels voor de vloer uitgezocht en ook een fietsstoeltje gekocht voor de kleine meid. Kunnen we volgende week lekker fietsen!
Lekker samen fietsen! En wat een leuke foto van Yuna. Ik moet morgen nog een half dagje werken en dan heb ik 5 weken vakantie. Zin in Wat is het warm vandaag hè?
Offf echt warm idd! Ems heeft net maar kort geslapen en drinkt veel vaker. Dorstig weer! Wij gaan 2 weekjes naar Frankrijk met de caravan, waar precies is afhankelijk van het weer. Lab; sterkte meis, het eind is kl%te maar die kleine is het o zo waard!!
Catharina: Oh leuk nieuwe tegels en ook een zitje. Deedee: lekker 5 weke vakantie!Gaanjullie nog weg? bedankt voor jullie steun meiden. Dit is ook echt geen weer voor een zwangere Vanmiddag naar de VK geweest. Extra echo gehad en ze za niets bijzonders wat het indalen in de weg kon staan. Nu As dinsdag naar het zh voor een extra echo en eventueel een inwendig onderzoek. He kan zijn dat ze adviseren om in het zh te bevallen, maar dat hoop ik niet. Wil graag in mijn eigen omgevng zijn.
@Lab ja wij gaan naar een bungalowpark van droomparken. Ik ben niet zo van de vakantie eigenlijk, maar nog een cadeautje van mijn ouders.
@deedee, jeetje 5 weken vakantie, dat is lang...heerlijk @lab, ik hoop dat je gewoon thuis mag bevallen. zeker warm vandaag ja, hier drinkt S. ook veel meer. Ze zuipt tegenwoordig 2 volle tuitbekers op een dag leeg met diksap of thee.
Hai meisjes, Kom alleen ff snel hoi zeggen.. Heb t zo druk! Net ff alles bij gelezen.. Hebben jullie kindjes ook zo'n moeite met slapen met dit weer? N wel! Op haar kamer is t gewoon 25 graden! Arm kind! (en de rolluiken zitten hele dag dicht, hoe is t mogelijk!) Ik heb haar pas net in slaap! Ik ga ook snel slapen, morgen weer om half 6 wekker! Bah! Slaap lekker!! Als dat lukt met die hitte... Haha
Joyce, wat goed van nienke, zonder zuurstof wat een toppertje!!! Esther, leuker weekend dus gehad. Meid, lucas heeft gister overdag amper geslapen. Weet niet of het de hitte was of dat hij zijn ritme weer gaat veranderen... Heeft n wel doorgeslapen vannacht? Lab, het gaat weer beetje afkoelen na vandaag, hopelijk is het voor jou dan beter te doen Lucas ligt nu op dit moment volop te kletsen in bed, echt gezellig Sinds maandag heeft hij ook ontdekt dat hij echt hardop kan lachen. Als hij nu echte lol heeft hoor je echt haha Hij is al een maand bezig op zijn zij te rollen, dat heeft hij nu ook door en ligt dus om de haverklap op zijn zij. Straks weer naar cb ben benieuwd
he meisjes ja vriendin opgevrolijkt, voor zover mogelijk er kwamen nog twee andere vriendinnen die ik ook ken van stal dus was gezellig maar opfleur vriendinnetje liet nienke niet meer los hhi die vond haar zooo lief!! Lab ja lekker dit weer indd, ach wees blij dat het allemaal zo goed gaat tot nu toe , en het indalen ehm ..gen ervaring mee hihi , maar hoop voor je gewoon thuis! Karin wanneer starten jullie weer verder?? Essie gelukkig knapt Bo weer op nog steeds koorts vrij ?? Meid slapen?? wat is dat!? haha nee nienke heeft hier een lakentje slaapt nog steeds bij ons op de kamer alleen het lakent vind ik elke ochtend op de grond of ergens in bed en ligt ze erop ze wil lekker bloot liggen mag kind! Catherina waar gingen jullie ook alweer heen verhuizen ?? Flora lekker buikgrieje bah ik reageer later verder moet ff nien uit de box sleuren die is weer in slaap gevallen en moet zo naar hwijk voor APK
Joyce succes bij de apk hoop dat ze tevreden zijn. Wij kunnen weer verder als ik ongi ben geworden. Vandaag dag 28 en zelfs nog geen temperatuur sgeiging dus ik denk dat ik vandaag het zh bel want als het langer als 4 weken duurder mocht ik wel een kuurtje vragen dus doen we dat maar en dan word ongeveer 2 weken later weer een emmy terug gezet
deedee: Heerlijk hoor om er even tussen uit te zijn. Karin: Met zo'n kuurtje komt alles op gang? Joyce: Succes in Hardewijk! Ik heb eindelijk een nacht beter geslapen, was ook helemaal gesloopt. Ben er maar 4 keer uitgeweest. Nu met de voetjes omhoog, want ze staan strak gespannen en doen pijn.
eerst vanmorgen een half uur achter de ventilator gezeten, daarna bij de buren met de voeten in het zwembad gezeten. ben er gelukkig wel van opgeknapt en mij voeten doen minder zeer.
@Lab, ik heb echt respect voor je. Ik had het kind er denk ik uit gevloekt. Maar dat ben ik. @karin, spannend, dan krijg je primolut denk ik. Is best even heftig. maar alles voor een kleine. Gaat het wel allemaal? @Joyce, jij heb ook een donderstraaltje. @Angela, Bo slaapt hier ook redelijk slecht. vannacht is ze 8x wakker geworden, maar dat komt ook omdat ze nog niet helemaal in haar hummetje zit. @Meid, de warmte stappeld op in huis. dus het zal vandaag nog wel warmer zijn. Succes. Met Bo gaat het redelijk. Gisterenmiddag was is vrij en toen ik haar ophaalde op het kvd had ze een loopoor. Dan heeft ze een middenoorontsteking gehad wat is open gesprongen (gaatje in trommelvlies) Dit hersteld wel weer, maar nu wel in de gaten houden of ze niet opnieuw koorts krijgt of dat het erg gaat stinken. Haar andere oortje doet nu nog erg zeer, dus mogelijk gaat dat ook binnenkort lopen. Maar ze heeft geen koorts meer. Ze is alleen heel erg aanhankelijk en dat heeft ook wel weer wat. Wil alleen maar bij mij of JJ liggen zo lief. Ga maar weer even aan het werk anders komt er ook niks van. Ben vanavond naar mijn moeder, dus lees weer later bij. Groetjes Esther
Nou n slaapt wel, als ze maar eerst in slaap is.. Dat is wel een drama! Zo'n 1,5 uur ze slaapt alleen in pyjama, geen slaapzak.. Joyce, hoe ging t? Lab hou jij t wel een beetje vol? Es, ach arm kind! Hoop dat t allemaal mee valt!
Sebas slaapt echt niet als je er geen dekentje overheen legt ondanks dat het zo heet is. Misschien mist N. ook iets over haar heen?
Hopelijk slapen alle kindjes nu vanaf nu weer beter nudat het afkoelt. Ik hou het nog wel vol hoor, zolang de warmte maar niet dagen achter elkaar aan houd. Vandaag trouwens 38 weken.
Karin hmm ok dat is wl balen dan hoop dat het snel een keer raak is kan je lekker verder genieten! Lab oe au hou je vocht vast?? sterkte de latste loodjes.. Meid hihi nienke slaapt wel mar vraag niet hoe Esther aa jakkes wat sneu voor BO .. DDB nou haha we kunnen over nien een deken leggen alleen lang blijft die niet over d,r heen hoor haha