Lab raar idee toch dat de kleine nu elk moment bij je kan zijn Hopelijk slaapt iedereen vanaf nu weer wat beter nu het afkoelt Ik heb gister gebelt mocht de pillen ophalen moest vanmorge wel ff testje doen niks natuurlijk dus vanavond mag ik beginnen met de pillen provera. Ik vind het wel fijn dan ben ik er weer mee bezig ik gok dat over ongeveer 4 weken de terugplaatsing is
joyce: wat een lieve foto! Vol overgave slapen Wat fijn dat ze al steeds beter zonder zuurstof kan! Goed zeg! Lab: jeej, weer een week verder! Hoop voor je dat het niet meer heel lang gaat duren. Slapen: sommige kindjes willen idd wel met iets over zich heen slapen.En als ze dat niet hebben zijn ze van slag. Hier is het 26 graden op haar kamer, vandaag iets minder, maar ze slaapt met luier in slaapzak, meer niet. Zonder slaapzak slaapt ze niet. Esther: hoop dat het beter gaat met haar. Als ze zo aanhankelijk is kan je goed merken dat ze niet lekker is he, echt zielig.
heb de puf niet om te reageren, slaap slecht, pijn in mijn handen, tenen, benen, voeten, misselijk. Van mij mag het vandaag nog komen.
Knuffel lab! Joyce, super die foto! mooi meissie N heeft gister ook voor t eerst een hapje ijs gehad, ze vond t heerlijk!
aaah lab, ik snap je helemaal hoor! Vooral met die hitte. Hoop dat hij.zij snel komt. Meid: hoe vond ze het?
Meid: vond ze het ijsje lekker? En ik denk ook een jongen voor ons Ik zit nu met mijn voeten in een bak koud water, is wel erg lekker.
Ik hoop voor je dat de baby snel komt Lab. En die Nienke lekker aan het ijs. Dat schotel ik Sebas nog maar eventjes niet voor.
ik weet t niet voor jou/jullie lab, maar als jij denkt een jongen dan zit je meestal goed. Ben je niet onwijs nieuwsgierig, ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor!
Joyce, leuke foto's. Wat word nienke al groot Lab, hopelijk komt de baby snel meid, n ook al aan het ijs
Monique, je eigen gevoel klopt niet altijd! Ik was er heilig van overtuigd dat n een jongen zou zijn.. Haha Nou de meeste hebben de foto al oP fb gezien, maar een primeur.. Mijn mop kan staan.. Helemaal zelf, tegen de rugleuning van de bank.. Wrm heb ik nou geen baby baby?! Haha.. Mijn boef is veel te snel, sterk en ondeugend! Haha..
Goede morgen meiden. ben jullie echt aan het verslateren. onbewust. lab ik zeg tegen jou respect. met dit warme weer zwanger zijn. is echt geen pretje. maar ruim 38 weken al. tis nu echt aftellen. esther arme bo. zit haar ook niet mee zo. hoop dat het andere oortje niet begint te lopen. maar wel fijn dat ze geen koorst heeft. joyce nienke doet het echt super he. volg nog steeds de leuke fotos op fb. en wat ziet ze er lekker uit met dat ijsje super hoor. en fijn dat jullie die vriendin iets hebben kunnen troosten. tweety fijn te lezen dat het bij jullie ook zo lekker gaat. hier draaid madam ook op de zij. vindt het nu al best heel snel gaan. wanneer begin jij met het eerste hapje. ik heb het hier al in huis gehaald. Als haar neefje eten krijgt wil zij ook. maar ik twijfel of ik ht al moet doen. wil eigenlijk wel dat ze wat beter zit. lijkt me makkelijker. meid wat super zeg. n ook aan het ijs. en inderdaad de foto op fb geweldig. is toch juist mooi dat jullie kleine meid kan staan. monique heb de foto gemist maar zou vast een leuke foto zijn. bij jullie gaat ook alles zijn gangetje? karin hoop dat de tableten snel beginnen te werken. en dan inderdaad wachten op de terug plaatsing. domme vraag mischien... maar als je het in je eigen cyclus plaats is de kans dan beter dat het lukt? hier gaat alles super. z slaapt ondanks het warme weer gewoon door. en nu ligt ze na de fles van 8 uur. ook weer heerlijk te slapen. en papa en mama doen ook gewoon even mee. hihih
twijfel: klinkt heerlijk hoe het bij jullie gaat! Hier, zijn gangetje, mwah... Nog een paar dagen en dan gaan we echt verhuizen dus is nu echt hectisch!!! Pfff zeg, zal blij zijn als we over zijn.
Leonie, wij geven lucas nu een week fruit. Hij vind het heerlijk. Z dus ook al lekker aan het rollen naar zij.gaat snel dan hè. Monique, suc6 nog ff met de verhuizing. Lab, eindelijk wat minder warm. Hoe voel je je?
meid: Jeetje wat is jou kleine meid toch snel. Monique: Moet je nog veel inpakken of heb je het meeste wel gedaan? Met mij gaat het iets beter dan gisteren. Ik zat er gisteren ff doorheen met dat warme weer.