@dday, mooi dat de bloeddruk weer goed was. Flinke buik hoor! Probeer niet op te zien tegen de bevalling, dat houd je het met je onderbewustzijn misschien tegen. Ik had er eigenlijk wel "zin" in. En ik vond het eerlijk gezegd ook erg meevallen, dus het hoeft zeker niet altijd tegen te vallen hoor! @labrador, 4kg is veel ja en dat van die spieren klinkt ook niet best, de medicijnen werkten hier heel goed in ieder geval. @gfh, ik snap je helemaal, verplichte sex lijkt mij ook heel lastig, ik hoop op een betere uitslag morgen @hielkje, hahaha wat een klein draakje! @sallie, leuk weer eens van je te horen. Mooi dat het nu beter gaat met voeden en dat sam het goed doet verder! De huisarts had ook vermoeden tot koemelk allergie dus ben nu bezig met de eerste voeding nutrilon pepti. Ik moet dus stoppen met borstvoeding of zelf op een erg streng dieet. In overleg met de huisarts besloten om te stoppen met de borstvoeding omdat hij en ik denken dat ik zo'n dieet niet zal trekken. Ik zit namelijk al onder m'n gewicht van voor de zwangerschap (52 kilo) Ik moet zeggen dat ik het best wel erg vind om te stoppen, ik vond het toch wel erg speciaal.
uhm, ze ging al bij mijn moeder slapen toen ze 1 maand was... En bij mn moeder heb ik er totaal geen problemen mee. Maar bij mijn schoonmoeder, mmmm ietsjes meer. (het kwam overigens dat ze wel even weg moest bij mij, omdat ze toen 23 uur per dag huilde, dus dat was even een goeie zet. Anders trok ik t ff niet meer)
@ Lisa: Bij die test moet je 2 tot 12 uur voor de afspraak seks hebben en dan nemen ze wat slijm uit je baarmoederhals weg en dat testen ze op rekbaarheid en de zuurgraad en ze kijken naar het zaad wat aanwezig is. Of het nog leeft of niet en zo. Test wordt uitgevoerd vlak voor de eisprong.
Oh Misslisa de eerste keer uit logeren lijkt me zo spannend. Mijn ouders vieren aanstaande zaterdag hun 40 jarig huwelijk. Dan gaat Sebas ook voor het eerst een soort van uit logeren (feest is van 15.00-22.00 uur. Aangezien beide oma's dus op dat feest zijn wijk ik uit naar mijn collega. Nou heeft zij al 5 kinderen dus een beter adres kan ik me niet wensen, maar ik vind het toch maar spannend. Ze woont wel echt om de hoek van de feestzaal dus ze zei al: als je behoefte hebt kom je gewoon even knuffelen. Catharina balen dat ook jij moet stoppen, maar klinkt wel als een verstandige keuze. Wat ben jij licht! (geen verwijt hoor, ikzelf ben namelijk te zwaar dus ben de laatste die over gewicht oordeelt) Maar een dieet lijkt me dan idd niet de juiste keuze voor jou. Het moet goed zijn voor je kindje maar ook voor jou natuurlijk.
Wendy, ik hoop zo dat de test morgen beter is!! Succes meis! Dikke knuf! Lab, hoop dat de medicijnen werken! Sal, fijn iets van je te horen meis!! Es', whaha wat is bo toch leuk!! Geweldig! Lisa, komt vast goed meis! Luuk is in goede handen bij oma!! Cath, hè bah! Vervelend nieuws! Ik hoop dat het beter wordt met de andere melk! Dday, wat een mooie grote buik heb je! Fijn dat je bloeddruk weer goed was! Hopelijk ben ik niemand vergeten! Vandaag lang dagje gehad! Vanmorgen eerst met vriendje de beeb erkennen! Oorkonde gekregen dat gij de vader is, en dat humpie zijn achternaam krijgt.. En nog een oorkonde dat vriendje de zorg heeft over humpie, en de zelfde rechten heeft als mij! Fijn dat t geregeld is!! verbaas me er nog over dat t gratis was! Haha.. Daarna nog ff stad in geweest en over de kerstmarkt vanmiddag naar Ikea geweest.. Nu moe! Welterusten meisjes!
@Catharina, balen dat je moet stoppen met de borstvoeding. Ik snap heel goed dat dit moeilijk is. Ik vond het ook heel moeilijk dat ik er mee moest stoppen. Het is iets heel erg bijzonder dat je zelf je kindje kan voeden, maar ben nu ook blij met de fles. Kan papa het ook soms doen.
hielkje, komisch is dat he! Nu heeft Yuna door dat ze dan om t hoekje moet kijken, dus keert ze zich gewoon om hihi. GFH: pfff jeetje meid, wat een gedoe dan allemaal. Maargoed, het is voor een goed doel, en dat telt! Succes morgen!
@meid, je maakt een hoop mee met een kleintje. Welterusten alvast. @ Monique, kan niet wachten tot ze dat ook kan. @Lisa, gaat vast goed komen bij oma
lisa, gaat idd echt goed komen hoor! Hielkje, ja t gaat zo hard! Ik besefte dat ze bijna 9 maanden is. Ze is nu bijna langer op aarde dan in mijn buikje. Wat een vreemd gevoel. Ze wordt nu echt groot. Als ze ook iets niet wil duwt ze t weg met haar hand en ze schud de hele dag nee
Success Gfh en meis onthoud het us voor een prachtig doel......ff volhouden nog en je weet hoe of wat!!! Knuf!
Gfh succes en wees ook een beetje trots op je mannetje dat het is gelukt die van mij had er erg veel moeite mee om te `presteren`
Meid fijn meis dat alles nu geregeld is Zal toch wel een hele opluchting zijn! Lisa het zal allemaal best goed komen! Maar ohhh ik zal het ook onwijs spannend vinden om mijn zoon te laten logeren hoor hahaha maar bij mijn ouders weet ik zowiezo dat hij in goede handen in straks maar bij mijn schoonouders hmm dat zie ik niet zo zitten.. dus dat gaat waarschijnlijk ook nog langggggg niet gebeuren. Ik moet me ook echt verbijten nu om ze straks aan me bed te hebben staan..Het liefst mochten ze van mij lekker wegblijven ik accepteer ze bij mijn zoon omdat het de opa en oma zijn maar goed das een ander verhaal hahaha Hier nu een zeurende buik/rugpijn weer maar verder is er weer niks gebeurd nog Nou ja goed gaan we weer met een dagje geduld hebben.
GFH: succes in het ziekenhuis! Lisa: komt vast goed maar spannend zal het wel zijn ja Ons meisje zal al wel eerder bij mijn moeder gaan logeren heb ik zo het idee schoonfamilie ligt ook gevoelig bij mij. Schoonmoeder wil het heel graag, maar ik vind haar manier van opvoeden en de hygiene in haar huis om niet over te spreken...hmmzzz Dday: wat heb je op de planning staan om je dag door te komen? Werkt je man trouwens gewoon tot de bevalling begint? of is hij nu al thuis?
Ik vind het met mijn moeder ook makkelijker, daarom heb ik E.mma op dag vier al even bij sm gelaten terwijl ik mijn paard was knuffelen en komen ze de 29e een avond oppassen. Dan heb ik het gehad en is voor ons allemaal die spanning (omdat ze niet wekelijks nicht oppassen van ons) uit de lucht. Ze was erg trots toen we haar vroegen dus dat vond ik dan ook wel weer schattig!!
@ mamo, goh jou situatie wat betreft schoonmoeder komt me heeeeel bekend voor!! Bij mij lopen er echt nog wel 10 grote dingen omheen helaas. Mijn schoonouders zijn gewoon echt mensen die altijd klagen terwijl ze mega veel geld hebben! Alleen als ze iets voor onze zoon "moeten" kopen is alles te duur! Maar ze kunnen wel computers/camera's/tv's van duizende euro's kopen en ze zijn voor een autostoel voor onze man naar de kringloop winkel gegaan en hebben die voor 10 euro gekocht! Grrrr nou daar kan ik me dan ook echt zo boooooos over maken en no way dat ik daar mee akkoord ga!. En dit is maar een heeeeel klein voorbeeldje van allerlei dingen wat er voorgevallen zijn. En ook de super goede relatie die ik heb met mijn eigen ouders heeft mijn man helemaal niet met zijn ouders! Nu hij uit huis is moet hij het in principe maar samen met mij uitzoeken, terwijl mijn ouders ons tenminste wel steunen als we het moeilijk hebben bijv. Maar goed genoeg nu Zodra mijn weeen beginnen bel ik mijn mannetje op en komt hij naar huis toe. En dan is hij ruim 3 weken thuis. Nee gelukkig zijn ze heel flexibel op zijn werk wat dat betreft. De andere stellen bij ons op de cursus daarvan had de man echt vakantie vast moeten leggen. Gelukkig is dat bij ons niet zo
Oh en wat mijn plannen zijn uhmm schoonmaken joepie ik heb hier 2 katten aan de schijterij Dus dat word weer dweilen!!
Hahaha trouwens ik zag een paar dagen geleden een banner ergens voorbij komen waarop stond Stuur je schoonouders naar een onbewoond eiland nou ik kwam niet meer bij hahahahaha