Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zag het op facebook. Heb vol verbazing zitten kijken!

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, geniet nog maar dan van de kleine dingen ze worden zo snel groot.

@lab, heb ook respect voor je. Zal wel zwaar zijn geweest met deze warme dagen. Ik zou het niet weten wat je krijgt. Ben wel nieuwsgierig.

@monique, spannend hoor binnenkort verhuizen.

@leonie, wat is z ook al snel. Maar wel fijn dat alles goed gaat.

@karin, hoop dat de pillen snel hun werk doen, zodat jullie weer verder kunnen.

@joyce, wat een ontzettend leuke foto's, hier heeft Bo nog geen ijsje gehad. Wachten we ook nog even mee.

Hier gaat alles zijn gangetje. Bo haar oortje loopt nog steeds, maar ze is erg vrolijk. Sinds woensdag heeft ze eindelijk het rollen volledig ontdekt en als ze bij ons op bed ligt rolt ze het hele bed door. Op de grond doet ze het nog niet. Staan doet ze al vrij lang en ook los aan tafel. Drinken doet ze uit een beker. Verder is het echt een meid, weet heerlijk haar ouders te bewerken. Voorbeeld: ze heeft door dat als ze gaat huilen en dan krijsen we haar oppakken alleen dan heeft ze meteen een glimlach van oor tot oor. Uitgekookte meid.
    Met mij gaat het redelijk de pijn neemt meer en meer toe. Hormomen gaan denk ik uit mijn lichaam, nu moet ik mijn medicatie ophogen, maar dit kan alleen als er iemand de hele dag bij mij thuis is en ik niet weg hoef. Vandaag had gekund maar JJ heeft migraine gehad en dus bijna de hele dag op bed gelegen. Sinds gisteren zit Bo niet meer in de maxi cosi maar in een autostoeltje geweldig vind ze dit. En dan gaat het ineens echt hard.

Ik ga slapen. We zijn bijna aan de 500 pagina's op naar deel 5.

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Tjee is best weer hard gegaan pagina 500.

esther bo doet het dus ook super. en al uit de maxicosi. waar blijft de tijd vindt je ook niet;)

slaap lekker dames.

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, het gaat zeker heel erg hard. Echt niet normaal. Maar ja, jeweet altijd wat de mensen zeggen. Kleine kindjes worden groot. En dat blijkt gelukkig.

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: ik dat de foto gezien op fb, leuk hoor!!

Esther: Sow jouw meid wordt ook groot, niet meer in de MC. Wat vliegt de tijd

Lab: hier is het nu wat koeler buiten, heb je dan minder last van je voeten? Of is het nu toch we dagelijks?

Monique: wanneer gaan jullie nou verhuizen? Is het helemaal naar je zin geworden?? Ben heel benieuwd we jouw smaak is (geen aanleiding voor hoor)

Angela: bij jullie ook alles goed?

Joyce: die foto met dat ijsje, geweldig! Fenne houdt er ook van ;)

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    mamootje, hier alles goed. Druk met werk en lucas. Wel goed te combineren maar kost veel tijd en energie:)
    Bij jou ook alles goed? Huis al verkocht?

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamootje, het gaat zeker hard. We hebben een autostoeltje gekocht die al vanaf het begin mag. En ze wil graag alles zien en rechtop zitten vandaar dat we dat gedaan hebben.
    Autostoel Remi Plus Black/Grey Car Comfort. Dit is hem.

@ Angela, je vind vanzelf een fijn ritme, maar het zal altijd veel tijd en energie kosten om werk en een kindje te combineren. zolang je werk maar voldoening blijft geven en en geen verplichting is, maar een soort van ontspanning.

Ik ga zo als Bo wakker is en haar fruithapje op heeft naar mijn schoonouders want mijn schoonvader is jarig.

Fijne dag iedereen

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hier gaat alles wel z'n gangetje. Fenne is heel zoet en lief, daar geniet ik erg van.
    Ik heb nu vakantie dus lekker ontspannen!
    Het huis is nog niet verkocht, de gedeelte levert veel stress op.
    We moeten/gaan wel volgende week beginnen met de verbouwing in ons nieuwe huis.

9. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Esther: wat ideaal! Ik wist eigenlijk niet eens dat dat zo kon! En als ik niet verkeerd kijk, ook een heel zacht prijsje :-|
    Als ik lees wat. Jouw dametje al allemaal kan,denk ik...Pffff die van ons schelen maar 2 maanden ;)
    Al moet ik zeggen dat Fenne al wel een redelijk snelle tante is

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Mamootje: Ik kan me voorstellen dat het stress oplevert dat jullie huis nog niet is verkocht.
    Nu het wat koeler is doet alles iets minder pijn. Maar ook nu doet bijv het typen al zeer in de vingers. Maar met het warme weer kon ik zelfs mijn tenen nauwelijks bewegen.

Esther: Wat goed wan Bo dat ze nu omrolt.

En idd, bijna alweer deel 5!

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Mamootje, kan me voorstellen dat de verkoop veel stress oplevert. Wel leuk om alvast te beginnen met verbouwen in jullie nieuwe huis, gaan jullie veel doen?

Esther, op zich heb ik wel ritme nu met werk en lucas. Maar op me vrije dagen ook druk met huishouden boodschappen en lucas uiteraard.
    Wat doet bo het goed. Heb je al bijna vakantie?

Labrador, gelukkig dat het beter gaat nu het minder warm is. Nog ff en dan is je kleintje er

12. mamootje snap de stress! goed at fenne het zo goed doet!

Meid echt dat kind van jullie is bizar!

Bo nog steeds een loop oor jakkes! maar het rollen ontdekt leuk leuk

LAb ja het is weer koeler even wat draagelijker..

Monique spannend bijna over!

Leo goed dat daat oo kalles goed gaat!

ga nu ff sondes ophalen met nien later

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #4993 BLiS, 9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012