Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@GFH, heel erg veel succes in het zkh

@flora, hoe was het op Astrid.

Hier moet opa van oma donderdag oppassen zodat wij kunnen winkelen, maar opa durft haar alleen vast te houden als ze wordt aangegeven, hij durft haar niet zelf op te pakken. Dus JJ heeft vrij genomen voor donderdagmiddag. Verder heb ik ook heel erg veel moeite om haar bij zowel mijn moeder als zijn ouders te laten slapen.
    Bij mijn moeder is het. Die heeft een herseninfarct gehad met krachtsvermindering in armen en benen en ik zie het niet echt zitten dat mijn moeder met haar naar boven en beneden moet. Als ze beneden met haar is gaat het goed maar een hele avond ook. Maar als ze daar blijft slapen heb ik er best moeite mee.
    Mijn schoonouders is een heel ander verhaal. Die houden beide van een wijntje vooral mijn schoonvader, maar kunnen haar ook een kwartier, 20 minuten laten huilen terwijl ze volledig in paniek is. En ze slaapt op zolder en hun beneden ben zo bang dat ze haar niet horen. Dus bij ons duurt het ook zeker even. Misschien eerder bij mijn zusje of schoonzusje

Net het kvd gebeld voor de intake en de we dagen, wordt nu echt echt. Ben wel blij dat ik haar eerste week nog vrij ben. Want dat zijn haar we dagen. Eerst van 10 tot 12, daarna van 10 tot 15 en de laatste dag van 10 tot 17 en dan begint haar normale dag schema vindt het nu al spannend.

Vandaag hebben we een housepakkendag. Dus we doen helemaal niks. Op het huishouden na dan.

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dday: Succes met je katten dan...;)

Esther: Grappig dat ze zo klein is en al wil tv kijken

Leonie: Hoe is het met jou? Ik heb je al een tijd nie gesproken hier.

GFH: Weet je inmiddels al iets meer?

Ik ben vanmorgen weer naar de HA geweest. het stofje in de urine was van 3+ naar 2+ gegaan, maar het was nog niet goed. Verder niet afgevallen mee sinds gisteren, bloeddruk en suiker goed.
    Vanmorgen wel weer overgegeven ondanks de zetpillen.
    Morgen moet ik naar de VK voor extra controle. Als het dan nog niet goed is wordt ik opgenomen en moet aan het infuus. Maar daat ga ik maar niet vanuit.

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah jeetje Lab! Nee gewoon van het positieve uitgaan ook al is dat heel moeilijk....Ik ga echt duimen dat je niet moet worden opgenomen! Dikke knuffel

4. goedemiddag

nou Dday je kleintje heeft er nog geen zin in zie ik haha ach als die lekker zit..komt vanzelf wel er is er nog nooit 1 blijven zitten dat scheelt weer

GFH succes in het ziekenhuis huis, hoop op positief nieuws!

Labrador hmm lekker dan je bent net 8 weken en het begint nu al, apart maar lastig

Esther veel shop plezier iig

Flora en nog ff lekker gereden? nja uitgestapt he haha flauw he!

Over schoonfamilie en kindje laten logeren...nienke gaat daar nooit slapen, hebben we al besloten martijn zijn vader heeft vroeger naar de eigen kinderen losse handjes gehad dus voor ons een reden om ons meisje daar never in een bedje alleen te laten , gelukkig is daar dus bij ons geen twijfel over mogelijk .
    bij mijn ouders geen probleem! die passen ook op de andere kleinkids lotte elisa en tim en daar komt nienke dan ook nog bij haha

vind het aanloopje naar de kerst moeilijker dan ik dacht normaal hadden we de boom ect al staan dit jaar komt die er niet, we vinden het erg dubbel en zitten wss tweede kerstdag ook lekker de hele dag bij ons meisje,
    gister met me moeder kerstoufitje gekocht haha hillarisch! mja is neit veel in haar maatje maar ze kan al wel 44 aan nu dus scheelt weer:)

nienke groeit goed trouwens ze was gister 1570 en vandaag 1590 waarom ze weer wogen weet ik niet wss omdat ze vorige week te weinig was aangekomen.
    Verder doet ze het prima op de Sipap dat is enkelt zuurstof en geen hulp voor het openen van de longetjes en blaasjes, dat doet ze nu zelf
    wel heeft ze nog veel medicatie ter ondersteuning maar daar doet ze het prima op , hou me hart vast als ze dat gaan afbouwen maar wie weet komt het goed en reageert ze niet..nieuw systeem van de sipap mutsjes zijn binnnen gekomen en nienke is 1 van de 1e die het mag uitproberen haha en ze doet het er super goed mee!

Wel laat ze de verpleegsters vaak raar opkijken mevrouw tilt haar eigen hoofd op en draait dan haar hoofd ook prominent de andere kant op naar waar hun hem neerleggen, das nog niet helemaal de bedoeling

Iedereen hier vroeg over haar oogjes we weten nog verder niet of het zelf oplost of dat ze hulp krijgt ermee maar dat word per week bekeken , hoe de graden lopen gaan ze echt elke week omhoog ja dan moeten er stappen nodernomen worden maar de kans is dat ze het zelf ook ontwikkeld en oplost dus dat is nog even spannend.

Zo hehe heel verhaal maar ik was ook een tijd niet geweest, heb nu de pomp even uitgezet want de thuiszorg komt hem zo weer uitdouchen en verschonen zucht..mja

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hoi meiden!

Jaa ik blijf het spannend vinden het logeren, ik weet dat hij bij mijn moeder in goede handen is..alleen ik wil hem bij me houden..dat heb ik heel sterk, best onhandig soms :p

Jeetje Labrador wat naar..hopelijk knap je snel een beetje op meid!

Joyce: Knappe meid hebben jullie hoor! Zelfs ik ben trots op haar en dan ken ik jou niet eens persoonlijk haha :D Ik snap dat kerst voor jullie dubbel is..

dday: succes met je katten..;)

GFH: hoe is het gegaan?

Luuk kan sinds een paar dagen zwaaien :D zooo schattig hij zwaait naar alles en iedereen haha!

6. Lisa haha ja heerlijk trots gevoel hoor!
    Dat zwaaien is zo lief! volgende Fase is wss dat die zijn handje voor zijn mond doet en o o zegt tenminste zo gaan ze hier altijd door na de zwaai fase haha

Jeheeeee net is de thuiszorg weer geweest voor de vac pomp en dit zijn de laatste 4 dagen dat ik en de pomp samen zijn haha hij mag er af ze krijgen bijna geen spons meer in de wond!
    mooi zo mag nog steeds niet tillen enz. maar goed ben dan wel van me pomp af krijg dan een soort gaasje wat zodra het nat word veranderd in gel, super hoor maar nog steeds geen paardrijden grr mja sparkje is momenteel toch erg vervelend en schrikkerig denk dat de eerste rit word:
    opstappen aan de weg en dan de hele weg in galop uitcrossen vrees dat er niet echt een andere optie is gezien meneer zijn gedrag

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met Nienke. En jij bijna van de pomp af, lekker!

Lisa: Wat lief dat Luuk zwaait

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn manager komt zo even langs mijn kerstpakket brengen hahaha ben benieuwd. Gelukkig zei ze dat ze verder niet binnen hoeft te komen ;) Zit daar eerlijk gezegd ook niet heel erg op te wachten. Ik wacht al genoeg hahaha

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Labradir, spannend, ik hoop dat alles goed is morgen en er geen opname hoeft plaats te vinden.

@joyce, wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met Nienke en met jou. We moeten snel in Utrecht afspreken, wil nu het wondertje wel zie.

@Dday, ik ben benieuwd wat je hebt gekregen als kerstpakket
    Van mijn werk krijgen we meestal bonnen.

Ik hoop dat ze me met kerst van mijn werk niet vergeten, want ze zijn mijn verjaardag ook al vergeten. En we krijgen meestal een heel groot kerstpakket van een patiënt ben benieuwd of ik die dit jaar ook krijg en dat hij niet stiekem naar mijn invalster gaat.

Hier de kerstkaarten geschreven en druk geweest met Bo haar fotoboek. Ik wil ze in het begin van iedere 2 maanden maken. En daarna per jaar. Ze veranderd nu zoveel per dag.

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel benieuwd Es ;) Me manager zou rond 16.00 komen nou nu moet ze nog komen grrr leuk die afspraken!
    Ik heb last van me rug dus ik wil zo lekker naar bed toe met een warme kruik maarja nu moet ik weer op haar wachten echt heel irritant!!

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou nog steeds niet pffff me geduld begint nu een beetje op te raken heel eerlijk gezegd!

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dday, wat duurd dat lang zeg!

Es', niet leuk dat ze je verjaardag zijn vergeten! :(

Lab, hoe is t afgelopen?

Joyce, super dat nienke t zo goed doet!

Pff ik moet vanavond naar een geboortevoorbereiding cursus.. Totaal geen zin! Maar stel t al weken uit! Haha, dus moet nu maar gaan.. T is namelijk iets wat verplicht is in dld..

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, moet je toch maar weer in Nederland gaan wonen. Dan hoef je niet.

@Dday, balen dat ze nog niet is geweest

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Even kort wat ik nog weet:

Mamootje: hoe gaat het nu met Fenne?!

Hielkje: das zeker niet leuk dat ze je bday vergeten. Jij vroeg naar Sam, hij was vorige week maandag 3955gr en 54 cm. Maar ga donderdag weer, dus dan zal het wel weer zwaarder zijn, ben zelf wel benieuwd!

Dday: balen meid, hoop voor jou dat het ineens komt! Slaap je nog wel?! Hoop het, de energie kan je zomaar ineens nodig hebben!

Flora: hoe doet Emma het?! Las ik nou dat ze al doorsliep?! :eek:. Geef me de tip ;). Geef je bv of fv?!

Omdat ik nu achter de comp zit en mijn eten bijna klaar is spam ik nog even snel wat foto's, dat kan niet vanaf mijn tel namelijk....

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En de laatste voor nu:

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En wilde nog zeggen tegen meid: het is wel erg handig hoor, ik zag er ook tegenop, maar er zijn altijd weer dingen die je niet wist...

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal, wat is Sam toch een lekker mannetje!! 

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal, dit is geen puf cursus ofzo, maar meer wat je moet regelen, en over kinderbijslag enzo.. Maar idd, wie weet steek ik er iets van op!! :) het is maar een uurtje! :)

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sal; nee ze slaapt niet door hoor! 23.00-3.00-6.30 ongeveer!
    En bv....

Sam is echt knap!!

Net lekker op Astrid gereden terwijl Rem op E.mma pastte

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie; wat een heerlijke ventje.

Flora: Ging het rijden wel een beetje. Zal in ieder geval wel een fijn gevoel geweest zijn dat je erop hebt gezeten.

Meid: het stofje in mijn urine was iets verlaagd maar nog niet goed. Morgen moet ik naar de VK en als het dan nog niet goed is, wordt ik opgenomen in het zk en moet aan het infuus.
    Maar ik denk zelf at dit niet nodig is. Zit nu aan mijn 3e glas drinken van vandaag (heb nog niet zoveel op de agelopen dagen) en heb een kopje groentensoep op.
    De misselijkheid is op dit moment bijna niet aanwezig, zo'n heerlijk gevoel :D

Deel Deze Pagina