Ik heb ff heel snel alles gelezen dus kan even niet overal op reageren. Jeetje heej, wat een chaos dag was vandaag. Stond ik op de trein naar het AZM te wachten werd omgeroepen dat de trein een paar minuten vertraging had. Prima, want ik had toch nog wel wat speling. Roepen ze daarna om dat het treinverkeer plat lag vanwege een aanrijding met een persoon. Zucht puf steun .... Nou, een mevrouw kon me wel afzetten op Maastricht centraal. Nou goed, was ik weer iets dichterbij. In Maastricht aangekomen sprak een meisje me aan hoe ze zo snel mogelijk bij het AZM kon komen. Ja, vast met een bus maar weet ik veel. Ik ga nooit met de bus. Dus samen een taxi genomen. Was uiteindelijk een half uur te laat in het AZM. Waren dus alweer andere mensen aan de beurt dus ik moest wachten. Liep die afspraak ook nog eens uit dus moest ik nog langer wachten. Uur gewacht. Toen onderzoek (kom ik zo op terug, even chaos verhaal afmaken). Toen trein naar Heerlen waar ik werk. Had vertraging. Grrr. Goed. Aangekomen in Heerlen en naar werk wandelen. Begon het keihard te regenen en te waaien. Paraplu dus naar de haaien en ik veranderde in een verzopen kat. Kom ik aan op mn werk begint de volgende ellende. We hebben sinds kort nog maar 0.8 werkplekken. En op dinsdag is het altijd superdruk. Dus kon geen werkplek meer vinden. Uiteindelijk steeds op een andere plek gezeten toen die mensen overleg hadden. Om gek van te worden! Weg naar huis ging prima maar toen ik de hond ging uitlaten ging ik op mn gezicht in de modder. Lekker dagje he?! Maar goed, jullie willen natuurlijk weten hoe het onderzoek gegaan is. Dat is goed gegaan! Test was vandaag positief. Ei was weer gegroeid, zuurtegraad was uitstekend. En er waren levende bewegende zaadjes te zien (heb ze zelf ook gezien; echt leuk). Joepie!!! Nu moet ik vrijdag weer terug voor een echo om te kijken of de eisprong geweest is. En vriendje moet volgende week zaad inleveren. En nu ga ik weer tv kijken. Zwaai zwaai, knuffel knuffel, doei!
GFH: wat een stress dag!! maar wat een fijn nieuws! hopelijk is er vrijdag weer wat positiefs te melden. Ik ga zo hard voor je duimen! Esther: wat stom dat ze je verjaardag vergeten zijn! ik ben ook benieuwd of ze m.b.t. het kerstpakket aan mij denken Flora: wat een lekkere tijden. En wat stoer dat je al hebt gereden!! nergens last van gehad? Ben jij ook niet gehecht ofzo? (ben het vergeten) Sallie: wat een stoer kerel heb jij! wat een plaatje!! Hoe gaat het met jou voedingen nu? Hier: Fenne heeft vannacht tussen ons in gelegen in het voedingskussen. Ik heb welliswaar wat slaapuurtjes gemaakt! vriend heeft niet op de bank hoeven slapen. Ze was nog heeeel veel wakker, en wilde steeds op mijn pink sabbelen, zolang ze dat kon, vond ze het wel prima opzich... Ik ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat, ik ben nog erg onzeker en zenuwachtig elke keer Vanaf morgen ook helemaal alleen met Fenne, weer een nieuwe stap te overwinnen... Ik zit heel erg te malen in mijn hoofd over het volgende: weer BV proberen (maar die kans is vrijwel nihil), hoelang ga ik door met kolven (vind het niet echt super om 5x per dag te doen) of langzaam afbouwen en KV gaan geven. Ik vind het zoo moeilijk!! dus het malen gaat nog even door...
Ik ben weer thuis, en moet zeggen: viel me erg mee nog wat yoga gedaan, dus was ook nog wel ff lekker !
Ohh sal wat een knap ventje heb je toch! moet je vaker doen die fotos haha. ja op zich slaap ik snachts wel goed dus daar heb ik wel geluk mee. gfh wat een dag voor jou zeg pfff gelukkig was de test wel goed super!! Joyce wat fijn dat jullie knappe meid weer lekker gegroeid is en super dat je wond zo goed aan het helen is ik.hoop ook dat je snel weer op sparky kan rijden. meid gelukkig is die verplichte avond maar een uurtje en idd misschien steek je er nog wat van op. mamoo wat fijn dat je afgelopen nacht een paar uur geslapen hebt het zal best goed komen! knuffels en je kan het best morgen alleen succes meis! hier is me manager niet op komen dagen.... lig nu met warme kruik in bed spreek jullie morgen weer meiden slaap lekker
@GFH, wat een stress dag zo, maar wel fijn dat de test goed was. @Dday, wat ergdat ze toch niet is gekomen. @meid fijn dat alles toch is meegevallen. @mamootje, je moet echt doen waarbij je goed bij voelt en mbt tot het zuigen geef haar een speen, 1 worden ze daar rustig van en kan jij misschien ook iets meer slapen. En als jij haar toch liever kv geeft is daar niks mis mee, je hebt het geprobeerd om bv te geven. Succes morgen met je eerste dag alleen, en laat alles over je heen komen en hou je aan je eigen schema van de kleine en lukt iets niet wat je gepland had dan morgen weer een dag. Zo gaat het het beste. @Sallie, Sam is qua gewicht lichter dan Bo nu maar qua lengte gaat het wel hard maar dat maakt niet uit toch. Ze is ook ruim een maand ouder. Hier liggen we al op bed. Morgen naar de tandarts en daarna indien ze niet uitloopt de tandarts dan haar id nog even snel halen voor ze weer een voeding moet en anders maar even koffiedrinken bij een vriendin en dan door naar het gemeentehuis. Tot morgen allemaal
Jeetje GFH wat een verhaal!! Maar gelukkig waren de zwemmers stressbestendig!!!! Weer een positief stapje! Mamootje; em ligt het eerste deel van de nacht ook naast me, ik val in slaap terwijl ik na het voeden wacht tot ze diep genoeg slaapt om over te leggen. En uhmmm heb wel hechtingen maar tja als je iets wil haha voel het met rijden niet. Zit op mijn gel kussen lekker zacht! Voel alleen mijn hoge rugspieren! De rest zit veilig in de Belly bandit Joyce; Nienke blijft het maar zo knap doen!!! Wat een vechtertje is het toch!! Meid; gelukkig viel het mee!! Labrador; ik duim dat je je beter blijf voelen!! Dday; vandaag is de dag, let maar op! Esther; hmmm tandarts....sterkte
Hier ook vandaag erg vroeg wakker, normaal is ze rond half vier best druk en valt ze weer in slaap, maar nu schrok ze ergens van dus is ze vanaf half vier wakker geweest tot aan nu. Echt niet leuk maar ja. Gisteren is een goede kennis van ons bevallen van een meisje. Jessie mila genaamd. Wel geboren op een erg leuke datum. 13-12-11. Tandarts is voor controle, maar denk dat de zwangerschap wel wat schade heeft aangericht, dus zal vast nog wel een keer terug mogen komen. Maar ja het was voor een goed doel. @flora, fijn dat het rijden toch goed is gegaan en je er lekker van hebt genoten. Maar doen wel een beetje voorzichtig, de hechtingen kunnen stukgaan door het rijden qua druk en dat kan dan erg lelijk worden, anders even je VK voor de zekerheid vragen. Want je mag met hechtingen ook geen s.. hebben voor 6 wkn vandaar. (bezorgdheid van mij) Verder iedereen en hele fijne dag en tot later
Ik doe voorzichtig Es, kink elke avond en ochtend met een spiegel hoe het eruit ziet. Vandaag een rustdag, ben jarig dus druk druk druk! Misschien tot later meiden en anders tot morgen!
Goodmorning girls! floor gefeli met je verjaardag! Je 1e verjaardag als mama hoe cool is dat Es succes bij de tandarts n hier nog steeds niks.... kan ik niet ff langs gaan bij een helderziende? Fijne dag
Floor gefeliciteerd Es suc6 bij de tandarts Dday suc6 met wachten maar weer vandaag Gfh wat een gedoe gister maar fijn dat de uitslag goed was Veder lees ik nog steeds mee maar heb vaak niet zo vel tijd om te reageren
Thanx dday! Heb je al poetsdrang? Ik heb dus echt 30 nov alles gepoetst en gewassen en daarna begon het....echt waar!
Hahhaha poetsdrang heb ik altijd met 4 katten die me huis lekker vies maken Pfff ik heb echt een voorgevoel dat hij er volgende week gewoon nog zit! Nou ja ik ga me dingetjes maar weer gewoon doen en we wachten het maar weer af
Flora: gefeliciteerd! Esther: succes bij de tandarts! Dday: succes om je dag door te komen!!! Hopelijk gebeurt er snel iets onverwachts Vraagje: Fenne mag overdag om de 4 uur bv fles en 's avonds om de 3. Nou kwam ze vannacht pas om 5 uur, waardoor ik vanmorgen om 8.30 pas de bv fles gaf. Maar nu heb ik echt een heel irritant ritme vandaag..zal ik haar vandaag de hele dag om de 3 gaan voeden dan? Daar is de onzekere mamoo
Goedemorgen iedereen. Wendy wat een toestanden zeg. Gelukkig waren de resultaten goed. Dday nog steeds geen Beeb. Je gaat mij toch niet achterna met 40+6?? Flora gefeliciteerd! Meid ik had ook zo'n hekel aan die cursus, maar heb er wel dingetjes van geleerd. Zo nu moet ik even naar mijn zoon, want meneer is wakker en het niet eens dat hij nog in bed ligt.
Hahahha nou Deedee ik heb een heel groot voorgevoel dat ik misschien de 41 weken ook nog wel haal hoor! Mamootje succes meis vandaag! Ik weet zeker dat je het kan alleen. Is je mannetje binnenkort ook nog een aantal dagen vrij?? Of heeft hij al vakantie gehad? Knuffels!