Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    gfh: jeetje wat had jij gisteren een stressdag. Maar gelukkig wel een mooie uitslag!

Dday: succes met wachten maar weer.

Esther: Succes bij de TA

Flora: Gefeliciteerd! Vier je je verjaardag ook vandaag?

Zometeen naar de VK, hopelijk valt het mee en slaap ik vanavond in mijn eigen bed.

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Floor gefeliciteerd! Hoe is dat nou? Je eerste verjaardag als mama :)

Dday, ik leef met je mee! Knuf!

Ddb, ach zo erg was t ook weer niet :) en idd je steekt er altijd wel iets van op!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha het voelt net als elke mama dag heeeerlijk!

Ik vier me verjaardag niet, we hebben al zoveel bezoek en aanloop om E.mma

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Jaaa gefeliciteerd met je verjaardag :D Pffff ik heb mijn eerste mama verjaardag 2 dagen voordat Luuk 1 wordt hahah!!

GFH: jeetje wat een dag had jij gister zeg!! Maar wel ontzettend fijn van de posi uitslag!!! Had je niet helemaal een baaldag ;) Spannend!

Sallie: Jou kereltje is ook al zooo knap :D Allemaal knappe baby's bij ons clubje :D

dday: ik wil je beebje zien dus kommmaaarrr kleine baby :cool: helpt het?:p

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas Lisa het helpt niet :( ;)

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik ben weer terug van de VK. Het stofje in de urine was nog steeds niet goed. Als het aan de VK lag was ik opgenomen geweest.
    Ze heeft toch nog even overlegd met de Gync en we wachten nog 1 dag af. Is het morgen nog steeds niet goed, dan toch naar het ZH.
    Ik moet vandaag 1 liter drinken. pfff weet niet goed hoe ik dat ga doen, maar het moet want wil echt niet in het ZH liggen.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje lab, je krijgt het wel voor je kiezen. Hopelijk lukt het meid!!!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador, wat balen dat het nog steeds niet goed is. Hopelijk dat het morgen beter is. Dus veel drinken, zorg gewoon dat je steeds drinken bij je in de buurt hebt staan. Dan gaat het vanzelf.

@flora, gefeliciteerd met je verjaardag en welkom in het land van de dertigers.

@Lisa, dat zal dan wel vreemd zijn. Vier je het wel of doe je het samen met luuk.

@mamootje, gewoon om de vier uur voeden en als ze eerder komt eerder. Je krijgt bij z'n kleintje heel erg moeilijk een schema. Lukt mij ook nog niet.

@Deedee, gaat alles lekker naar wens.

@Dday, baby kom baby kom..... Heeft je manager nog gebeld waarom ze niet is gekomen gisteren.

Het was niet zo best bij de tandarts. Heb een hele erge tandvleesontsteking.. Dit komt in de Fam. voor maar is ook nog eens erger geworden door de zwangerschap. Dus mag nu vrijdag naar de mondhygiëniste. Joepie.
    Daarna haar ID opgehaald en toen ging ik even snel naar een kleine winkelcentrum. Kom ik daar een vriendin tegen die ik al bijna 2,5 jaar niet heb gesproken. Er is veel gebeurt tussen ons. Komt ze achter haar toonbank vandaan en slaat haar armen om me heen en feliciteerd me alsof er niks is gebeurt. En doet haar hele levensverhaal. Echt en dan moet je nog lief en leuk doen. Lang verhaal kort: zijn wil graag kinderen veel, en hij geen. Ze zijn 5 jaar gelden getrouwd en toen wist ik dit al van hem. Hij wil ze nu nog steeds niet en heeft haar aangeboden te scheiden, zodat zij haar wens kan laten vervullen. Dit wou zij niet. Zijn erg gelovig en voor de kerk getrouwd. Nu zijn ze al 2 jaar in therapie

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx voor de felicitaties!!

Jeetje Es' Dat ze dan ineens haar hart zo uitstort!

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh get Lab wat een vervelend nieuws nou hopelijk helpt het die 1 liter drinken. Sterkte ermee en ik duim heel hard dat je morgen niet naar het ziekenhuis moet.

Es nee niks meer van me manager gehoord netjes he?? Ik heb haar wel even een kort mailtje gestuurd met de mededeling dat ik vanaf 16.00 op haar heb zitten wachten.
    Maarre balen joh van je tandvleesonsteking! En ohhh wat leuk zo'n vriendin die haar hele hart bij je uitstort.. Ben je van plan om haar vaker te zien of niet???

Ik ga zo alvast maar even aardappels schillen enzo dan heb ik dat alvast maar gehad!! Dan ga ik denk ik weer even naar bed toe met mijn warme kruikje heerlijk vind ik dat!

Ik spreek jullie snel weer!!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, nee heb niet echt die intensie. Dus kijken of zij mij belt.

Hier wil er iemand uit bed, dus ga dat maar even doen.

Tot later

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @oppassen, hier heb ik al een paar keer oppas gehad, moest vorige week bijvoorbeeld avond naar cursus. Zaterdag heb ik een kerstborrel dus dan komen mn zusje en haar vriend oppassen. Ik vind het wel raar om zo lang zonder haar te zijn maar ook af en toe wel even lekker.

@joyce, lekker dat je binnenkort van die pomp af bent, weer een stap in de goede richting! Jullie komen er wel hoor!

@sallie, wat een super leuke foto's van sam

@labrador, hoop toch echt niet dat je aan het infuus moet! gelukkig dat je wat minder misselijk bent! Zet hem op met het drinken!

@gfh, jeetje wat een chaos dag had jij gisteren, gelukkig was de test wel goed!

@flora, gefeliciteerd met je verjaardag, leuke kadootjes gekregen?!

@esther, hoe heb jij dat gedaan toen je van borst naar flesvoeding ging? Ik gaf namelijk borstvoeding op verzoek maar geeft nu dus eigenlijk ook flesvoeding op verzoek en dan 120 ml per keer. Moet ik nu een schema aan gaan houden of niet?

Hier lijkt Sienna het goed te doen op de voeding! De uitslag is bijna helemaal weg en ze spuugt bijna niet meer, ook is ze rustiger. Ze heeft alleen nog wel veel last van kramp maar ik denk dat ze nog moet wennen aan de nieuwe voeding.

Even een intiem vraagje aan degenen die al een kindje hebben;); Hoe lang na de bevalling hadden jullie weer sex? en voelde dat toen heel anders dan ervoor?
    Hier nog steeds bloedverlies (klein beetje) dus mag het nog niet...

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catharine, ik voed Bo iedere 4 uur, dus niet op verzoek en in de avond krijgt ze de voeding in 2 delen zodat ze doorslaapt.

Wij hebben weer sex gehad na 4 wkn, Dit voelde voor ons niet vreemd. Even onsmakkelijk maar ik was echt kurkdroog tijdens de zwangerschap en nu erg vochtig. Maar soms kan je wat droog zijn na de bevalling en kan het pijnlijk zijn. Ik vond het eerder heel vreemd om weer gemeenschap te hebben. En we hebben condooms gebruikt en nu sinds 3 wkn weer aan de pil.

14. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.
    Laat ik ook maar eens reageren. beetje laat maar leg zo wel in het kort ff uit.

mamootje nog gefeliciteerd met jullie knul.

flora gefeliciteerd met je verjaardag.

labrador meid jeetje gaat niet echt super. hoop dat je niet na het ziekenhuis hoeft.

esther jeetje wat een "vriendin" zeg. maar hoop dat het je niet te veel aantrekt. dat jullie geen contact meer hebben is vast niet voor niets.

joyce jou hou ik ook in de gaten via hyves. lees dat het steeds beter gaat met nienke super hoor. en jij gaat ook met kleine stapjes vooruit. maar snap wel dat je niet echt op de feestdagen zit te wachten. Ik blijf aan je denken.

meid jij gaat lekker hard zeg. en je buikje wauw. mooi hoor. gaat alles verder goed? je verlof komt ook steeds dichter bij he.

angela ben wel benieuwd na jou buikje nu.

dday nog ff geduld. ik heb nog nooit gehoord dat er 1tje is blijven zitten. dus komt goed. heb je je kerstpakket al binnen? stom dat ze zegt dat ze komt en dan weer niet.

sallie mooie fotos van je mannetje hoor.

nou volgens mij heb ik het zo redelijk geupdated voor mezelf.

en nu ff mijn klaagzang. zit echt niet lekker in mijn vel. ben het behoorlijk zat.... nu al. maar dit komt gewoon door mijn rug. het wordt alleen maar erger. kan savonds helemaal niet meer goed slapen. omdat elke houding zeer doet. ben dus ook lijkbleek van het slaap tekort. en steeds licht in hoofd zo erg dat ik maar hoef te bukken en allemaal sterretjes zie. hier door wordt ik onzeker. en durf niet zo veel meer te doen. autorijden en lopen gaat ook niet soepel meer. krijg steeds vaker uitval in mijn benen. nu kan ik wel hier reageren steeds en wil ik ook wel. Maar ik ben mijn geklaag zat. en wil alleen maar leuke dingen vertellen. nu heb ik die ook wel. heb nu al 2 keer zwangerschapsgym gehad. en een erg leuke groep. dus dat is wel erg gezellig. we hebben de erkening geregeld. zo dat was een beetje mijn verhaal. ik blijf wel meelezen. en probeer wat vaker te reageren. maar zit gewoon ff met mezelf in de knoop. en ga proberen het uit te knoop te halen. wil nu wel weer vrolijk zijn en genieten.

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Jeetje lab wat heftig! Hopelijk gaat het snel beter en hoef je niet opgenomen te worden.

Hielkje: Goh wat raar dat ze haar hele verhaal op tafel gooit..Ook raar dat ze niet beter nadenken voordat ze gaan trouwen en allebei anders denken over kinderen...

Catharina: Fijn dat Sienna het beter doet! De krampjes zullen inderdaad wel komen door het wennen aan de nieuwe voeding. En je andere vraag, bij ons was dat ongeveer 7 a 8 weken na de bevalling. In het begin deed het echt pijn( ik heb ook een knip gehad, ik denk dat het daarom zo pijn deed), ik moest echt stoppen toen. Maar na een paar keer ging het weg..heb nu nergens last van en is gewoon hetzelfde als voor Luuk ;)

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jeetje lab, ik hoop dat t morgen beter is!!! We willen geen infuus!! Knuf!

Es', balen van de ontsteking!! En jeetje dat verhaal van die vriendin.. Wist zij dat niet voordat ze gingen trouwen?

Cath, fijn dat ze t zo goed doet op de voeding!!

Leonie lieverd, vind het zo naar voor je! :( maar je mag hier gewoon komen klagen hoor!! Fijn dat je wel een leuke groep hebt met gym!! Hoe reageren ze op je werk dat je je zo voelt??
    Hier gaat het idd hard!! Verlof komt nu wel erg snel dichtbij!
    Deze week nog 2 dagen werken, volgende week 4, dan tussen kerst en o&n 2 dagen, en in Jan. Ook nog 2 dagen!

Sex, ik hoop dat de sex hier naar de bevalling beter is! :p wij hebben bijna geen sex meer, ik kan er totaal niet van genieten..
    Vind t wel sneu voor vriendje, maar hij begrijpt t wel.. Zo lief :) we knuffelen wel veel! En om hem toch tevreden te houden, kan je meer doen dan alleen 'het' .. Haha

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Twijfel wat vervelend dat je je zo voelt. Je moet nu juist genieten dat is moeilijk als je pijn hebt. Bij deze een grote virtuele knuffel!

Esther wat een verhaal zeg!!

Labrador lukt het om te drinken?

Trouwens Sebas heeft heel veel last van puistjes. Op zijn buik trekken ze alweer weg, maar op zijn gezicht heeft hij er nogal wat (trekken wel weer weg maar echt charmant is het niet) Kan dit kwaad?

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, de puistjes kunnen geen kwaad. Komt door de voeding en de aanmaak van talg, word vanzelf een keer minder.

@Leonie, klaag maar lekker, deden wij ook.

@meid, lekker hoor bijna verlof. Ik wist het wel dat hij geen kinderen wou, komt omdat wij daar heel lang over hebben gesproken in de kroeg vlak voor hun huwelijk en heb hem toen ook gezegd je moet het er met haar over hebben, alleen heefghij dat dus nooit gedaan. En nu dus de ellende al ruim 2 jaar. Als jij met verlof gaat moet ik bijna weer beginnen met werken, wel vreemd. Kan ik ook weer minder kletsen.

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh meiden ik ben echt slecht zeg, verwaarloos jullie nog steeds:)

Joyce, wat een goed nieuws zeg over nienke. En jij ook bijna verlost van de pomp super!!! Jullie gaan echt goed

Esther, wat bizar dat je ineens zo tegen je (oude) vriendin aan loopt en zij gelijk haar levensverhaal bij je neerlegt terwijl je elkaar al zo lang niet hebt gezien hebt.

labrador, hoop dat het morgen beter is meis, wat krijg jij het te verduren zeg.

sallie, leuke foto's van sam.

gfh, wat een dag had jij zeg, maar gelukkig wel een positief iets gehad. Super.

Gister hebben wij een groei-echo gehad. Alles was goed met onze kleine. Het was lekker beweegelijk.
    Het kindje loopt op dit moment een week voor op de duur van mijn zwangerschap is dus iets aan de grote kant maar was heel normaal verder.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela, wat fijn dat t allemaal goed is met de kleine! :)

Es', nou niet echt netjes van hem!! Maar qat trouwens ook een gekke oplossing om te scheiden...

Pff ik ben echt snotverkouden!! Blegh, hoop dat t morgen over is! Dit is echt vermoeiend!!

Slaap lekker meisjes!

Deel Deze Pagina