Dag dames, even een berichtje van mij. We hebben vandaag de uitslagen gekregen. Bij mij is alles goed, bij mijn vriend absoluut niet, hij heeft helaas zeer slecht zaad. Het aantal zaadcellen was veel te laag, veel cellen hadden een afwijkende vorm en ze bewegen nauwelijks. Hij moet nu een 2e test doen en afhankelijk van deze uitslag wordt er in het meest gunstige geval gestart met inseminatie met bewerkt zaad en in de minst gunstige geval met ivf. Waarschijnlijk wordt het het laatste. Al met al is het een flinke klap, heb het er heel moeilijk mee. Helaas kunnen we opnieuw niets anders doen dan afwachten.
muis, wat een tegenslag. Hoop dat ze jullie snel kunnen helpen en dat jullie snel zwanger zijn knuffel voor jou Doe je rustig aan meid, hier ook snotverkouden. Leuk hoor zwanger zijn is nu al de 3e keer deze zwangerschap
Esther: Balen van die ontsteking zeg! Labrador: Hoop dat het snel beter gaat en je niet naar het ZH hoeft! Joyce: Wat fijn dat het goed gaat met Nienke. Muis: Ah wat ontzettend sh#t zeg! Hele dikke knuffel voor je!
Jeetje muis, das ff slikken. Maar ze weten nu hoe of wat en tegenwoordig kunnen ze super veel dus houd betrouwen!!!
@muis, wat een rotuitslag voor jullie. Wel positief dat bij jou in ieder geval alles goed is en gelukkig kunnen ze een hoop doen tegenwoordig! En helaas kan je inderdaad niet meer doen dan afwachten! @twijfel, rot voor je dat je niet lekker in je vel zit, veel sterkte. @esther, maar hoe heb je dat ritme erin gekregen dan. De ene keer komt ze hier namelijk na 3,5 uur en is dan echt niet blij als ik dan geen voeding geef en als ik haar eerder wakker maak (als ze er bijvoorbeeld langer tussen laat) dan drinkt ze bijna niks. @lisa, ik zie er best een beetje tegenop omdat ik ook bang ben dat het pijn gaat doen, maar ben wel blij te lezen dat het bij jou en esther gewoon weer goed voelt! @deedee, die puistjes had sienna ook, schijnt baby acne te zijn, maar bij sienna ging het dus daarna over in uitslag. Ik moet trouwens wel zeggen dat nu zowel de uitslag als de puistjes weg zijn.
@catharina, dat ritme is ook heel erg verschillend soms. 1e fles om 6.30 maken we haar wakker voor luier verschonen en heel even Laten liggen, drinkt ook niet altijd haar fles leeg. 2e fles tussen 10-10.30, ligt eraan of ze nog slaapt en hoeveel ze heeft gedronken. 3e fles tussen 13.30-14.30, ligt echt aan haar bui dus ze komt ook wel eens echt eerder en daar geef ik aan toen. Heeft geen zin om het niet te doen. 4e tussen 17.30-18.30, ligt aan haar fles hiervoor 5e 90ml altijd om 21.00 uur en weer 90 ml om 22.30 en dan slaapt ze door tot 6.30 want dan maken we haar weer wakker. Ze krijgt nu 150 ml want bij 120ml was het huis te kleine en voor de nacht dus 180, deden we ook al bij 120 ml omdat ze er om vroeg en 60ml echt te weinig was. Dit gaat nu al heel erg lang heel erg goed. Ik hoop dat je er iets aan hebt en hou je niet heel erg strikt aan de tijden, het heeft hier ook echt even geduurt voor dit er in zat, maar met veel geduld en spelen met de tijden lukt het uiteindelijk wel een keer, zal ook weer anders worden, als het fruithapje er bij komt. Ik moet even echt iets delen, gisteren zat ik tegen haar te praten en ze lachte en uiteindelijk gaf ze een kleine schatterlach terug echt zo lief had tranen in mijn ogen, en ze slaapt al 2 dgn zonder moeite in de middag in haar eigen bedje het is anderhalf uur maar toch, ben eigenlijk trots op mijn meisje, aan gezien het steeds een strijd was. @muis ik reageerde gisteren een beetje kort. Maar ik vind het echt heel erg vervelend voor jullie, nu kunnen ze echt heel erg veel, maar het is ooit leuk om dit te horen, ik hoop dat je snel weet welke behandeling ze voor je kunnen doen en dat je ons snel goed nieuws kan vertellen. Ik wil je hier wel sterkte in wensen, want het zal niet makkelijk worden. @Karin, weten jullie al wannneer jullie weer naar het ziekenhuis gaan om het opnieuw te proberen of wachten jullie nog even ivm het huwelijk in Mexico. @ joyce doet Nienke het nog steeds goed op de sipap en wat kan ze nu alweer voor iets nieuws om het personeel te pesten. Ben zo trots op mijn dinnetje. Ik ga nog heel even mijn ogen dicht doen. Tot later Dday al bevallen of wil de kleine man nog niet, het is ook echt rot weer buiten
Goedemorgen allemaal Ik moet even wat leuks vertellen ben al aan het werk 1 jongetje van nu 14 maanden heeft zo juist zijn eerste stapjes bij mij gezet echt heel lief en leuk om te zien Ester wat raar dat zo'n vriendin ineens haar hart zo uitstort die je al zo lang niet hebt gezien en wat raar dat die vriend voor het trouwen niet eerlijk is geweest heel apart allemaal. Ik ga in januari weer met het zh bellen we moeten verplicht een evaluatie van de vorige icsi behandeling omdat er veel mensen depresief schijnen te worden als het niet meteen de eerste keer niet lukt nou zijn wij gelukkig zeer positief dan willen we ergens in april met de 2e behandeling starten Twijfel vervelend dat je je zo rot voelt hopelijk gaat het snel wat beter en klagen mag natuurlijk ook En dday is de baby er al? Joyce fijn dat het langzaam aan nu wat beter gaat Labrador wat vervelend dat het allemaal zo slecht gaat hopelijk hoef je niet naar het zh en gaat het vandaag beter Flora ik vind het idd heerlijk dat ik lekker druk ben. Ben op moment veel achter de kinderen aan het aanvangen omdat ze naar de kerstboom willen en die mogen ze van mij niet eens omgooien Muis wat ontzettend naar om te horen ik denk dat ik kan zeggen dat ik weet wat jullie doormaken heel veel sterkte
Muis: wat een vervelende uitslag! Wel fijn dat het bij jou goed is, maar dan,nog is het een flinke klap natuurlijk..Hoe gaat je vriend er mee om? Sterkte! Esther: dat leest als een heerlijk schema ikke ook, ikke ook Joyce: zijn inmiddels de spons en pomp eruit? Goed hoor! Karin: wat leuk dat hij zijn eerste stapjes heeft gezet! Dday: how are you??
Hallo lieve meisjes!! Ik vind het super dat jullie zo met me mee leven maar helaas hij zit nog steeds lekker warm binnen in Heb zelfs al jullie mooie dames laten zien maar toch trapt hij er niet in!! Geduld Geduld oh ik vind het nu toch wel errrrrrug moeilijk worden hoor. Maar goed we gaan maar weer vrolijk proberen te zijn vandaag! @ Muis idd wat een *** uitslag maar gelukkig is bij jou wel alles goed!! Dikke knuffel vanuit hier voor jullie! @ Angela ja vreselijk he verkouden zijn?? Ik moet zeggen dat ik bijna elk jaar rond december een fikse keelontsteking krijg maar gelukkig heb ik die nu niet gekregen. Sterkte ermee!! @ Twijfel dikke knuf voor jou ik hoop dat je snel weer opknapt!! @ Es ik kan me dat beeld van een lachende Bo zo voor me zien super lief ik wil ook ik wil ook!!! Kan me voorstellen dat je er tranen van in je ogen had! @ Karin leuk he meid werken met kinderen?? Ik moet zeggen dat ik die van mij toch ook wel erg mis op het werk. Maar goed Ooit heb ik straks mijn eigen kindje als hij zich nog wil laten zien hahahaha Ik wil jullie allemaal een hele fijne dag wensen!! Dikke knuffels
Goedemorgen meiden, Leonie: He wat balen dat je niet lekker in je vel zit. Maar je kunt hier altijd terecht om even te klagen. Muis: he wat naar van de uitslag. Heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze jullie snel helpen zwanger te worden. Dday: Weer een nieuwe dag voor je aangebroken. Ik heb gisteren 1 liter gedronken en het is er nog ingebleven ook. Net ook weer een mok thee op. Dus ik neem aan dat de ketanonen nu wel gezakt zijn. Om 12:00 heb ik de afspraak. Alleen mijn ouders, de ouders van mijn man en zijn zus en man weten dat wij een kleine verwachten. Tegen de buitenwereld hebben we gezegd dat ik een fikse buikgriep heb. Maarja, ik kan natuurlijk niet weken of misschien wel maanden de buikgriep hebben. Dus we zullen het waarschijnlijk wel iets eerder dan gepland vertellen hoe het nu echt is.
Me mannetje belde net op met de mededeling dat we van zijn manager een echte tripptrapp stoel krijgen als kadootje echt super lief!! En ook zei me mannetje dat hij nog wat leuks heeft maar dat hoor ik vanavond wel dus ben heel benieuwd. Voor de rest ben ik kotsmisselijk hier dus dat is niet zo fijn
Sappend lab ik hoop dat alles goed gaat in het zh Dday zeker leuk om met kinderen te werken maar ik kan ook niet wachten tot ik een eigen heb al duurt het bij mij nog veeeeeeel langer dan bij jou
@esther, dankjewel voor het voorbeeld, ik ga inderdaad gewoon langzaamaan naar dit soort tijden toewerken. Ze is vandaag 6 weken dus ik wil vandaag de voeding van 120 ml naar 150 ml doen en dan kijken of ik een beetje uitkom. @labrador, ik heb het ook rond 8 weken verteld aan de buitenwereld omdat ik constant kotsmisselijk was. Ik hoop dat het vele drinken voldoende geholpen heeft. @dday, dat is een leuk kadootje! ik ben benieuwd wat het andere leuke is! @karin, goed dat jullie er zo positief onder zijn! Hier een dagje zonder afspraken dus mn meisje en ik doen het lekker rustig aan, heerlijk!
@ lab ik heb het trouwens ook met 8 weken verteld aan mijn collega's omdat ik toen ook zo vreselijk misselijk was. Toen kon ik alleen rijstwafels binnenhouden.. En normaal eten we gewoon altijd met de kinderen mee dus ik moest het wel vertellen omdat het anders een beetje raar stond tegenover me collega's en de kinderen als ik constant een rijstwafel aan het eten was op de groep. @ Catharina geniet lekker van je dagje en je meisje!!
Ja dat is de gene van Stokke! Die wilde ik al heel graag maar we zouden pas volgend jaar voor zo'n stoel gaan kijken maar nu kregen we dus dit leuke nieuws te horen Ja ben ook benieuwd naar Lab!
Catherina: Heerlijk een dagje zonder verplichtingen. Goed nieuws: Ik hoef niet opgenomen te worden!! Er was nog 1+ te zien, mar daarvoor hoefde ik niet aan het infuus. Oh meiden wat ben ik blij. Ik moet wel 4 zetpillen emesafene per dag nemen, maar dat heb ik er graag voor over.