Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja Sallie je vroeg nog aan mij of ik thuis/ziekenhuis wil bevallen en of ik er tegen op zie?

Zoals het er nu uit ziet ga ik in het ziekenhuis bevallen.. alleen begin ik nu soms een beetje te twijfelen. Maar ik zie het op het moment supreme wel ;) Ik heb zowiezo een hele lage pijngrens dus als ik naar het ziekenhuis ga is het voor pijnstilling.

En ja ik zie er tegen op... ondanks de ademhalingsoefeningen enzo die ik geleerd heb. Het is gewoon zo spannend omdat je niet weet hoe het gaat voelen allemaal.

Ook zit ik een beetje met mijn moeder in mijn maag.. Ik had eerst (paar maanden geleden) afgesproken met mijn moeder dat mijn man haar zou gaan bellen als ik al een aantal cm ontsluiting heb zodat ze naar het ziekenhuis kan komen en ik haar kan roepen mocht ik haar er toch graag bij willen hebben.
    Nu twijfel ik heel erg en ook hebben we op de cursus te horen gekregen dat het toch wel een heel intiem moment is om zodra je kleine geboren is lekker even een uurtje met zn 3tjes te zijn. En dat lijkt me ook heerlijk eigenlijks en mijn man ook! Zowiezo weet ik dat ik giga ga janken als ik hem op mijn buik heb liggen dus dan zit ik zowiezo niet echt op familie te wachten al ( en ik weet dat wanneer me moeder in het ziekenhuis is en hij net geboren is dat ze gelijk aan me bed staat (wat logisch is natuurlijk). En al die uren in de wachtkamer zitten lijkt me ook niet ideaal voor mijn moeder... en ja als me moeder komt dan zitten me vader en schoonouders er ook natuurlijk. Dan kunnen ze toch net zo goed thuis wachten en komen wanneer hij is geboren toch??

Dus ik heb gisteren tegen me moeder gezegd dat we waarschijnlijk pas iedereen bellen als hij geboren is.. nu kon ze dat niet zo waarderen :( en ze zei dat ze zich buitengesloten voelde... pff moet je net bij mij aankomen dan ga ik me weer schuldig voelen maarja aan de andere kant ze moet er maar begrip voor op brengen toch??

Hoe hebben de mama's onder ons dit geregeld met de bevalling??

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dit is een kant van de kamer, de andere muren zijn licht van kleur,net als het kleine stukje muur naast het raam
    Als alles klaar is zal ik een nieuwe foto maken

knuffel voor jou flora, wel lief dat je mannetje je een ontbijtje kwam brengen

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooi tweety! Wij hebben ook ong zo'n kleur!

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Angela!! Wij hebben idd ook ongeveer zo'n kleur vloer :D

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    thanks meiden, we wilden een neutrale kleur.
    er komen nog muurstickers op de muren. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden met alle meubels erin

6. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Angela krijgen jullie nou de zelfde meubeltjes als die van ons en van mamootje?

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ik dacht het wel. Wij hebben 'saartje' van Gardo

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die hebben wij ook :D Waren jullie daar ook gelijk voor gevallen?? Wij waren er gelijk verliefd op ;)

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wij vonden hem gelijk geweldig wel verder gekeken maar we bleven op deze terug komen. Vond de indeling van de kast ook het handigst en de kleuren combi

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en die plankjes aan de zijkanten van de commode zijn ook super handig! Hier heb ik ook alle verzorgingsproducten neer gezet hoefde ik niet weer aparte mandjes ervoor te kopen ideaal :D

11. gevonden!! was jullie kwijt

Flora grr bella bella toch...

Dday zodra de pre eclampsie en de HELLP erger werden meteen martijn en mijn moeder gebeld, die waren er ook alleen martijn was bij de bevalling omdat ik onder narcose was, maar mama en stiefpapa mochten er daarna wel meteen met ons zien, alleen mijn biologische vader kwam ook onaangekondigd die hebben we weggestuurd...
    maar het is ieder zijn keus moet je echt zelf beslissen..

Sallie ooo lieve sam foto's!

Esther haha ja ze kijkt indd mega wijs daar poeh krijg je nog aardig wat mee te stellen met die dame
    en meeting ach ik kan altijd wel ligt er maar net aan hoe het is met nienke thuis en wanneer enz...

Angela mooi die kamer zo indd neutraal,

Labrador lekker moe nu al! jeetje breekt je op een gegeven moment wel op maar goed hoop dat het na de 12 wel een keer voorbij is voor je

Muis begrijpelijk maar jullie moeten positief blijven weet is een rotopmerking maar probeer het is moeilijk ik weet het, maar blijf in jezelf geloven want falen is het zeer zeker niet!

Gisteravond bij de kleine meid geweest heerlijk liggen buidelen met haar ze was meteen rustig, de voedingen gaan als de arts het goedkeurd naar 16 dus ipv elk uur om de anderhalf , oee onze kleine meid word groot hihi
    maar heerlijk genoten ben nu een sinterklaas slinger aan het maken voor aan de couv.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Leonie wat een mooie kleur!! Staat vast mooi bij de meubels!! :)

Dday, ik vind t ook beetje lastig met de bevalling.. Vriendje belt wel zijn ouders als t echt gaat beginnen (zij moeten 3 uur rijden) denk dat ik t wel fijn vind als mijn ouders in de buurt zijn!

Pff wachten duurt lang!!!!!

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce wat fijn dat nienke t zo goed doet!!! :) heerlijk meissie !!!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mooie kamer!

Misslisa: Ja, het gaat echt hard, ik zei t laatst nog, het punt komt bijna dat ze langer op de wereld is dan in mijn buikje:) Ga in de kerstvakantie taart proberen die ik voor haar verjaardag ga maken.

Muis, het komt echt wel goed, jullie geduld word wel aardig op de proef gesteld...

Flora: ach arme meid. Ik heb zo met je te doen!

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Soory joyce, jou vergetn, maar wat heerlijk dat ze het zo goed doet! Dat sleept je een beetje door deze moeilijke tijd heen.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, mooie vloer en kleur voor de muur. Ben benieuwd met de meubels erin

@Dday bij ons wouden beide ouders.er niet bij zijn en ik wou dat ook niet en ze zijn ook pas in de ochtend gekomen. Aangezien ik 's nachts ben bevallen. Maar als ze het wel hadden gewild waren ze ook niet welkom. Het is zo iets intiems en bijzonder, dat wil je graag.samen delen. Maar het.is jou keuze en je man kan ze bellen als de kleine een half uur is heb je toch tijd samen gehad. En je ligt nog niet meteen gedouched in bed. Dus neem echt je moment samen. Dat komt nooit meer terug.......

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik heb vannacht echt slecht geslapen en heb de baby vannacht en vanmorgen weer niet gevoeld.
    Ik was om 11.15 uur in het ziekenhuis en pas met de groeiecho begon de baby duidelijk te bewegen!
    Groeiecho was opzich in orde. Buikje een weekje achter, beentjes 2 weekjes. Maar de GYN vond dat niet erg. Dus niet 3 weken zoals gisteravond!! Dus daar wel blij mee opzich!

Maar omdat ik dus de baby pas om 11.15 voelde vandaag moest ik weer aan de ctg. En ik heb bloed moeten laten prikken op iets zeldzaams om te kijken hoe de baby-moeder relatie in de buik is zeg maar...snapte er vrij weinig van.

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor nog een ctg. Ik was gisteren en vandaag namelijk best overstuur en ondanks dat de GYN vandaag niks bijzonders zag op de ctg, moet de baby wel meer bewegen...heb ook een trappelkaart meegekregen.

Tot zover!:)

18. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik wil zoooo graag dat de baby zich snel aan gaat dienen, dan ben ik van dit gedoe af!!!:( baal er zo van!
    Alsof de GYN van mij kan verwachten dat ik het psychisch dadelijk nog aankan dat ik +- 2 weken elke dag ga twijfelen of ik moet bellen of niet naar de verloskamers!! dat gaat toch niet! Ik heb vrij weinig vertrouwen in mijn lijf nu en dat is echt frustrerend!

Maar goed, over op andere dingen:)

Dday: mijn moeder is bij de bevalling straks. Het is dubbel, ik wil graag dat ze erbij is om mee te maken en om mij te steunen, maar dat 'speciale' wil ik ook wel 100% hebben met mijn vriend. Maar daar vinden we heus wel wat op!:)

Tweety: begin van je kamertje ziet er al heel mooi uit!:)

Esther: mooie foto gisteren nog van Bo!!

Joyce: heb jij mogen buidelen met Nienke? wat fijn!!

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

ook is was het ff kwijt hier. en vanmorgen een beetje brak wakker.

angela super die kleur. doet lekker warm aan. en ook een mooie lichte vloer.

mamootje tjonge gaat dus ook lekker bij jou. hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. zo is inderdaad ook niets.

flora meid begrijp je volkomen. hoop dat jij ook snel bella op je buik hebt.

dday hier ook zo iets maar dan mijn schoonmoeder. die deelde even mee dat kereltje haar maar moest bellen als de weeen begonnen. ik zo en als ik dat nou niet wil..... geen antwoord. denk dat de boodschap wel over is gekomen. en wat betreft bij jullie. tis jullie moment jullie bevalling jullie zoon die op de wereld komt en nog heel oud wordt. Zie niet in waarom je je schuldig moet voelen. anders hete het wel een familiebevalling.,)

joyce meid als ik weer een berichtje lees van jou wordt ik blij. zoals ik het lees ga jij de goede kant op en nienke ook. super hoor. had alleen wel een vraagje over nienke... volgens mij zit ze aan steeds minder snoertjes enzo klopt dat?(als ik de fotos zie op hyves) en mag ze bij een bepaald gewicht naar huis. of hoe werkt dat precies? of weet jij dit ook niet?

De meeting ook ik zit dan nog in mijn verlof. maar april komt mij ook goed uit. zit in mei met 2 bruiloften en best veel verjaardagen dus dat is wat krapper.

en esther had het nog niet gezegt maar wat een lekkerding die bo:)

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Ff abo nemen was ik vergeten. zou haast denken dat ik dingen vergeet;)

Deel Deze Pagina