Jeetje joyce, wat schrikken!! Hoop dat t nu goed blijft gaan!! Dday, jaaaaah!!! Succes meis! Je kunt t!!!
Joyce: dat is schrikken! wel fijn dat het nu weer goed is en dat ze alweer zoveel weegt! GFH: succes in het ziekenhuis! Dday: jeeeeej, succes meid!! Esther: ook jij succes Flora: en ondertussen al wel op gang gekomen?
Joyce: Wat schrikken zeg! Ze gaat qua gewicht echt lekker he Kom op kleine meid..papa en mama niet meer zo laten schrikken hoor! GFH: Succes zometeen! Dday: Sterkte meid, je kan het! Ik had ook buik en rug weeën helaas.. Ik moet zo naar de tandarts voor controle daarna Luuk naar mijn moeder brengen om te logeren..ik ben benieuwd hoe dat zal gaan..vooral met mij
Dday: zet hem op meid! Esther Succes bij de mondhygieniste Flora: Succes bij de TA GFH: succes in ht ziekenhuis Joyce:dat is schrikken zeg. Hopelijk krabbelt ze snel weer op. Ik ben net boodschappen wezen halen. Maar ben nu zo moe
Op gang gekomen naja, em. is in bad geweest! Nu even wachten tot ze slaapt dan kan ik douchen en wat eten. Dan vanmiddag even billendoekjes halen en op verjaardag.
Update; weeen worden pijnlijker maar zijn nog wel onregelmatig.. ik heb zowel vanochtend om 6.00 slijm en bloed verloren en nu net weer heel veel taaie slijm.slierten met bloed. ik denk dat het nog wel ff gaat duren maar het eind is in zicht auwwww komt er weer 1
Even snel update. Eisprong was geweest. Moet nu volgende week bloed laten prikken en vriend moet zaad inleveren. Als ik gewoon ongesteld word moetik aan het begin van de cyclus weer terug en wordt afgesproken hoe vervolgonderzoeken er gaan uitzien.
@dday, jaaa dat wordt babynieuws vandaag! Ik had ook rugweeen, ik kon ze staand aan de tafel het beste opvangen en dan op de tafel leunen als er 1 kwam, succes!! @gfh, afwachten dus weer, ik ben benieuwd wat het plan is! @esther, hoe was het bij de mondhygieniste? @joyce, oei dat is zeker schrikken, gelukkig gaat ze nu weer beter! @deedee, lekker gegroeid zeg! Hou het wel in de gaten hoor, die klachten van sebas. Want hier beweerden ze ook baby acne, maar het is nu wel mooi helemaal weg sinds de andere voeding! Hier een goede nacht gehad, zometeen gaan we onze nieuwe auto ophalen en dan een druk weekend voor de boeg!
Als ik niet zwanger ben dan wordt er afhankelijk van de uitslag van het bloed een baarmoederfoto gemaakt of een kijkoperatie gedaan. Dit is om te kijken of er vergroeiingen of verklevingen zijn en om te kijken of de eileiders goed open zijn enz.
@Dday, zet hem op je kan het.. @catharina, leuk je nieuwe auto halen. Fijn dat je een goede nacht heb gehad. @GFH, spannend. Hoop dat je een hoop bespaart blijft en je nu gewoon zwanger bent. @flora, lekker hè een lui dagje @Catharina, bij de mondhygiëniste was het niet goed. Ik heb een zware ontsteking en moet nu naar een parodontoloog.
Oh 'dolletjes' de parodontoloog. Moet ik ook eens in de zoveel maanden naar toe. Ik hoop dat je een goede verzekering hebt want dat kost nogal wat.
@GFH, ik heb wel een redelijk goede verzekering, maar hem nu toch echt even opgehoogd. Ben benieuwd of ze er mee akkoord gaan. Anders heb ik toch een probleem, maar het is of dit of anders een prothese. Dus wacht maar af.
dday zet hem op meid. Joyce dat lijkt me eng. Maar een stijgend gewicht zien we graag. esther pfff lijkt me geen pretje. Hoop dat ze niet moeilijk doen. Doet mijn tandarts niet. Mischien kunnen ze de rekening ook later sturen
Oeh die Nienke heeft papa en mama dus laten schrikken. Niet meer doen hoor Nienke! *heel klein streng vingertje* Bij Dday is het EINDELIJK begonnen. Als je vannacht bevalt krijg ik gelijk en beval je net als ik met 40+6! Esther bah dat klinkt pijnlijk. Hopelijk ben je snel van je ontsteking af. Wendy hopelijk is alles gewoon niet meer nodig en ben je zwanger! Zo Sebas is vandaag wel van de hele hongerige. Meldde zich iedere 2 uur. Weten te rekken naar 2,5 uur maar om 12.45 uur had hij wel al vier flessen op. Toen vonden papa en mama het wel welletjes (meneer wilde echt niet slapen, maar ook niks anders) We hebben hem in bed gelegd en de gordijnen dicht getrokken. Is natuurlijk beter van niet overdag, maar in de avond zitten toch de rolluiken dicht en is het stukken donkerder dus toch gedaan. En waarempel het werk! Hij ligt nu nog heerlijk te snurken. Zal zich zo wel een keer melden. Niet helemaal zoals het hoort natuurlijk, maar je moet wat en het was ons al opgevallen dat zodra het donker wordt meneer heerlijk slaapt. Gisteren heeft hij geslapen vanaf 16.15 uur (vijfde fles) totdat we hem wakker maakten om 23.15 uur voor zijn zesde fles (en omdat papa en mama wilden slapen ) Vervolgens weer van 23.45 uur tot 4.45 uur dus we mogen niet klagen. En zolang hij die uren maakt vind ik het ook niet zo heel erg dat we hem in de ochtend en middag iets vaker de fles geven. Blijkbaar is hij dan hongeriger. Logisch 's avonds en 's nachts hoor je ook te slapen dat hebben we hem verteld. Volgens Derrick Oglivi moet je een baby vertellen wat je van ze wilt hahaha (niet dat we er ook maar in geloven maargoed...)
@Deedee, ik doe hier ook altijd de gordijnen dicht als ze 'smiddags moet slapen en sinds ik dat doe slaapt ze een uur tot anderhalf uur. Doe ik het niet dan wil ze echt niet slapen. Dus dan maar op deze manier. @Leonie, ik heb mijn verzekering laten ophogen maar mogelijk willen ze dit niet doen aangezien ik heb moeten melden over de aankomende behandeling. En dan kunnen ze moeilijk over doen. De behandeling heb ik gewoon nodig, dus ik heb geen keus. @Dday, hoe is het nu?
Deedee: Nou, dan maar met de gordijnen dicht zou ik zeggen. Esther: wat doet een parodontoloog? GFH: Hopelijk wordt je niet ongi en hoeven alle onderzoeken niet. Dday: Is het nog vol te houden?