Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labraorm een parodontoloog maakt je tandvlees en tanden schoon. Waardoor de ontsteking weggaan.

Hoe is het met jou vandaag?

2. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat kut hele dag pijn voor maar 2 cm. moet straks naar ziekenhuis

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Succes Dday

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh meid ik heb met je te doen. Ik weet als geen ander hoe het voelt. Had na 16 uur nog maar 4,5-5 cm en daarna deed mijn lichaam niks meer. Vandaar die KS. Sterkte ik denk aan je.

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ah dday, wat vervelend! Hoop dat t doorzet! Dikke knuf!!

6. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dday, zet hem op meid! We zijn benieuwd naar je mannetje!

Joyce, gelukkig dat weer alles goed is met nienke, wat moeten jullie geschrokken zijn!

Hier weer slecht nieuws, ook uit de 2e test bleek het zaad slecht. Het is nog veel slechter dan we gedacht hebben. Maandag hebben we opnieuw een afspraak en dan horen we verder.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@muis, wat ontzettend vervelend, ik had zo gehoopt dat de 2e keer toch beter zou zijn. Succes maandag en hou ons op de hoogte.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dday zet hem op!

Muis wat rot; succes maandag!

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Muis, wat een naar bericht! :( sterkte meis!! Knuf!

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dday: Zet hem op meid!

Muis: wat k*t uitslag! Sterkte meid.

Esther: Nu weet ik wat die beste man of vrouw voor werk doet ;)
    Met mij gaat het vandaag met ups en downs.
    Vanmorgen aan het kokhalzen geweest en vanavond weer, maar nu kwam er ook daadwerkelijk maagzuur mee.

Morgenavond gaan we het mijn broer vertellen en dan mag iedereen het weten. Ik kan niet nog een tijd liegen en zeggen dat ik de buikgriep heb.

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

muis jeetje wat balen. suc6 maandag alvast. Had ook gehoopt op wat beter nieuws.

dday hoop dat je mannetje er is. dacht ff spieken maar nog geen bericht. das hopelijk goed bericht;)

hier ga ik me aankelden en werken. laatste dag voor deze week. dan is er al weer een week voorbij. op na 15 januari;)

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Was ook even benieuwd of er al dday nieuws was, maar helaas..
    Hoop dat je mannetje er al is!!

Ik ga nog even mijn oogjes dicht doen :)

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goedemorgen dames
    Ik ben al weer aan het werk heb dit weekend 2 logeerkindjes gaan straks wel een dagje naar opa maar komen aan het eind van de dag weer terug wel apart dat ik vanmorge eerder wakker was dan zij al om 7 uur :O

Dday ik hoop dat alles goed is gegaan met de bevalling en dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie mannetje

Meid bij jou gaat het ook snel al weer 32 weken

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Shit zeg muis! Echt super shit! Sterkte alvast voor maandag.

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, is bevallen. Het staat op Hyves. Verdere info zal ze wel zelf geven. Als ze is bijgekomen denk ik.

Hier heb ik een heel erg verkouden meisje. Echt zo zielig. Zo maar neusspay halen en luuf, en dan vannacht maar een ui onder haar bed. Hopen dat ze snel opknapt.

Ga mijn bed maar uit. Spreek jullie later weer.

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, ik zie het nu ook idd! :)

Karin, de tijd gaat idd erg hard! :) Het lijkt nog als de dag van gisteren dat we het tegen de opa's en oma's gingen zeggen.. (met vaderdag, en toen was ik nog maar 6 a 7 weekjes zwanger)

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen meiden?
    Ik ga straks met m'n vader plankjes ophangen in de kamer van hump, en vanmiddag even naar de stad, de laatste kerstcadeautjes halen..
    Hebben jullie nog ideetjes voor een man? (ik moet nog iets voor mijn vader hebben, maar vind het altijd zo moeilijk.. geen luchtje zeggen, want dat krijgt hij altijd al!! haha)

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dday gefeliciteerd!!!!!! Lekker uitrusten en genieten nu!

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Bo heeft vanmorgen een vriendinnetje gekregen, Een vriendin van ons is vanmorgen bevallen van een dochter naam Zara.

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dday proficiat met jullie zoon. Is nog een lange bevalling geweest.

Muis wat een vreselijk nieuws. Kunnen ze daar wel iets mee? Bv de goede zaadcellen eruit halen of iets dergelijks? Sorry als ik iets doms zeg hoor want ik heb er geen ervaring mee.

Labrador fijn dat nu bijna iedereen het weten mag.

Verder wil ik even kwijt dat ik megatrots ben op Sebas. Gisteren om 21.00 uur had hij zijn zesde fles op, dus besloten te kijken hoe laat hij zich weer zou melden. Dit werd uiteindelijk 05.15 uur!! Ik sta er zelf nog van te kijken. Heb alleen geen oog dicht gedaan want ben er wel drie keer uit gegaan om te kijken of hij "het nog deed" Ik vond het zo verdacht stil. Maar hij lag gewoon lekker te slapen. Gevolg is alleen dat hij nu echt niet wil slapen, maar ja geef hem eens ongelijk...

Dadelijk gaat hij eventjes lekker in bad. Dan krijgt hij zijn feestkleren aan want mijn vader en moeder vieren hun 40 jarig huwelijk. Daar gaat Sebas heel eventjes mee naartoe en dan daarna lopen we naar mijn collega die om de hoek van de feestzaal woont. Zij gaat op hem passen de rest van de middag/avond. Spannend!

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @dday, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed is gegaan!

@esther, dat is niet zo mooi, maar een prothese op zo'n leeftijd zie ik eigenlijk niet als alternatief, dus ik hoop dat de behandeling goed aanslaat.

Hmm zara, rare naam, moet ik aan de Zara denken...
    Zielig dat kleine Bo verkouden is, Sienna heeft er ook een beetje last van trouwens.

@muis, oh meid wat een rot uitslag, veel succes voor maandag alvast!

@deedee, fijn dat sebas het zo goed doet, en krijgen we een fotootje in z'n feest kleertjes?? :)

@labrador, en het nieuws al verteld?

Hier heeft m'n meisje vannacht na de voeding van 23.00 uur doorgeslapen tot 7.00 uur. Echt super!

De auto gisteren ophalen, waren ze vergeten het hondenrek erin te monteren. Heel fijn :x Kunnen we vandaag dus weer heen.

Deel Deze Pagina