Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh dat is balen Catharina!
    Als we het nog redden qua tijd zal ik Sebas nog snel even op de foto zetten. Ik twijfel trouwens of zijn outfit niet te groot is, maargoed dat moet ik zo even zien. Ga hem zo maar eens in bad doen. Feest begint tenslotte om 15.00 uur.

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, ik herken het zo ontzettend om er een paar keer uit te gaan om te kijken of ze het wel doen.

@Catharina, wat heerlijk dat ze heeft door geslapen.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha ik beweeg em wel eens om te kijken of ze het nog doet! Vind dat het enigste "enge".....

Net bij mijn oma geweest, we hadden niets gezegd en ze was helemaal blij verrast! Em heeft zich zo netjes gedragen! Nu nog anderhalf uur terug....das even minder maar het was het wel waard!

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden,

Heb alle kerstcadeautjes binnen! :) gelukkig!!
    Heb nog een paar leuke pakjes gekocht voor hump! (h&m heeft veel 50% korting)

Nu snel klaar maken, we gaan even naar de kerstmarkt :)

Fijne avond meisjes

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meisjes!
    Eff snel een berichtje heb nogal pijn van de hechtingen en zit zelf nog helemaal vol adrenaline, maar wij zijn vandaag 17 December om 4.47 de trotse ouders geworden van Wesley Daniel. Zijn roepnaam is Wesley en hij is vernoemd naar zijn oom (mijn broertje Daniel) Hij woog 3790 gram en is 50 cm groot. Hij doet het prima op de flesvoeding maar is nog wel aardig misselijk door de bevalling! Zodra ik me dus weer beter voel zal ik mijn bevallings verhaal opschrijven voor jullie! We zijn sinds vanochtend 10.30 ongeveer thuis! Knuffelsssss

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Gefeliciteerd Dday!

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Dday: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Daar is hij eindelijk:D Rust ze goed uit meis en geniet ervan!
    Als jij zover bent, ben ik benieuwd naar een foto:D

Catharina: wat lekker dat ze zolang heeft doorgeslapen!! wil ik ook:D maar jou meisje is wat ouder;)

Deedee: ben benieuwd naar de foto, en spannend dat hij vanavond weg is..

Lisa: hoe ging het logeren van jullie Luuk?

Esther: wat leuk dat Bo er een vriendinnetje bij heeft!

Meid: veel plezier op de markt

Muis: wat een ontzettend K nieuws! dikke dikke knuffel (ook al schiet je daar niks mee op natuurlijk) veel sterkte met het verwerken van het nieuws! hopelijk zijn er nog wel wat behandelingen mogelijk die goede perspectieven bieden!

Flora: wat doet jullie Emma het ook goed zeg, elke keer als ik jou berichtjes lees:D

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Update: van de week zat ik er helemaal doorheen. Nadat de kraamzorg weg was stortte ik helemaal in. Ik was al onzeker en woensdag toen ik alleen was, was het helemaal de druppel.
    En het ging niet, en ik had een beginnende borstontsteking. De dokter was namelijk langsgeweest, had koorts, ik kon niks meer, ook niet voor Fenne zorgen voor mijn gevoel. Ik rilde alleen maar.
    Inmiddels is die ontsteking aan het afzwakken, maar begint mijn andere borst:( ik word er echt sch*t ziek van

Maar goed, veel hulp gekregen de resterende dagen en dit weekend lekker met vriend. Vandaag voelde ik me zo goed, we hebben boodschappen gedaan en zijn de stad in geweest. Daarna nog bezoek van mijn broers met schoonzussen. Nu ben ik KAPOT;)
    Maar wel een goede dag gehad gelukkig!
    Ik doe er ook nog eens een fotootje bij:
    Hier was ze 6 dagen (de recente foto's moet ik nog van de camera afhalen)

9. Dday gefeliciteerd!! goed man zag een mooie foto op hyves! super gedaan nu lekker geniten en uitrusten

Mamootje mooie foto meis

hier erg druk lees soms wel maar laatste dagen ook niet echt tijd voor gehad sorry sorry.. maar nienke gaat ok geboorte kaartjes ben ik langzaam aan het versturen haha vond het tijd worden ze weegt nu 1710 gram mag dus bijna in een echt bedje joehoee ,
    ga nu weer snel verder kaarten schrijven en telefoon uitvogelen heb nu een iphone man wennen maar lachen heb al gecomuniceerd met essie

xxies voor iedereen man heb me kind nog niet eens thuis en heb nu al zo weinig tijd pff word wat

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

@Dday,gefeliciteerd met wesley.

@mamootje leuke foto.

Ben vandaag voor het eerst in de avond echt weg geweest (niet naar mijn moeder). Ben wezen uiteten met mijn schoonzusje en daarna nog heel even naar de kroeg gegaan, en ben nu net thuis en de kleine en papa lagen al heerlijk te slapen. Ga ik ook maar doen. Spreek jullie morgen weer.

Kus

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Heerlijk Esther!!!

Mamootje; mooie foto en een knuffel voor jou!

Joyce; je bent nu demk ik drukker, meer stress en gereis! Gaaf in een gewoon bedje! Het wordt al een hele meid!!

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, wat gaaf dat ze bijna in een gewoon bedje mag. Als we elkaar spreken, moeten we echt afspreken wanneer ik naar Utrecht kom ik word nu echt nieuwsgierig naar haar.

@flora, het was zeker erg lekker en heerlijk in het restaurant dingen gegeten die ik niet mocht tijdens de zwangerschap, vooral biefstuk en echt heel erg rood zo lekker. Gewoon genieten.

Vandaag gaan we naar mijn zusje toe, samen met mijn moeder, want mij. Zwager is morgen jarig en viert het voor ons 4e vandaag. Wel heel erg lief want hij heeft het gisteren voor vrienden en familie gevierd, maar mijn zusje wou ons graag zien en had gezegd, als het te druk is voor Bo gaan ze snel weg en mama ook, (rijdt altijd met ons mee, durft niet naar Utrecht te rijden na haar ziekte). En dat wil ik niet dus we vieren het voor hun apart. Zo lief.

Spreek jullie vandaag weer.

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh joyce wat super zeg!

Es', lekker dat je ff weg bent geweest! Was t gezellig?

Dday, hier ook nog gefeliciteerd met wesley!

15. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dday, gefeliciteerd met Wesley!

Mooie foto Mammootje!

Verder bedankt allemaal voor jullie berichtjes

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ah wil ik net de visjes eten geven, is er 1tje dood.. Moest zo huilen, (stomme hormonen!!!) vriendje was zo lief!!!

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh mamootje vergeten te zeggen: mooie foto!!!!! :)

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamo mooie foto van fenne.. sterkte meis!
    pfff ik ben echt kapot.. nu begint de moeheid te komen
    en ben van onder echt bont en blauw. Gisteren
    Avond was een drama hij was steeds aan het huilen en
    met bijna geen mogelijkheid stil te krijgen.. tot na zijn
    fles van 0.30 was hij opeens patsboem stil en heeft hij doorgeslapen
    tot 06.30 :d alleen werd ik tegen 4.00 wakker van de pijn
    en was opeens in tranen omdat ik wes al zolang niet meer
    gehoord had. maar manlief ging kijken en hij was lekker
    aan het slapen. pff gelukkig.. nu ben ik aan het rusten xxxx

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dday, wat vervelend dat t van onder zo'n pijn doet! :( ik hoop dat t snel beter wordt! Wel fijn dat wesley al zo mooi heeft door geslapen! :) hoe kijk je terug op de bevalling?
    Nu lekker uitrusten meis!! En geniet van jullie mannetje!!
    Knuf xx

20. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid wil je dat echt weten haha? ik vond het heftig. ik had natuurlijk de hele tijd weeen die weinig deden. gelukkig had de autorit naar het zh nog voor 1 cm meer ontsluiting gezorgd. waardoor ik een ruggenprik mocht ipv een injectie voor te slapen. Ook kreeg ik een infuus met weeenopwekkers maar godzijdank voelde ik niks vanwege de ruggenprik. Ik vond het toucheren eg een hel! de weeen ook voor de ruggenprik en het staan van het hoofdje was ook echt pijnlijk. wel heb ik mijn kleine man zelf aangepakt en op mn buik kunnen leggen dat was echt een gevoel wat ik nooit meer vergeet.

Deel Deze Pagina