Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Brr ik sta nu boven aan t lijstje!! Haha

Lab, thnx :) t kamertje is van de babydump ;) fijn dat iedereen lief reageerde!

Monique en dday, we praten over 2 maanden wel weer :) haha.. Dan kan ik ook uit ervaring praten :)

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @dday, wat een stoere naam! Rust maar lekker uit en ik ben benieuwd naar je verhaal!
    Oef, lees nu dat je bont en blauw bent, dat is wel rottig, heb je veel hechtingen?
    Ik vond dat toucheren ook echt vreselijk, erger dan de weeen zelfs!!

@mamootje, wat rot van die borstontsteking! Ik hoop dat je je snel beter en zekerder gaat voelen. Ik kan me het goed voorstellen hoor, lieve foto!

@meid, arm visje, hier ook nog steeds last van de hormonen. Moest hartstikke huilen bij de film vandaag :(

Super mooi kamertje, die plankjes zijn ook echt leuk zo!

@labrador, leuk dat jullie het verteld hebben en dat de reacties lief waren!

Ik zou m'n bevalling ook zo over doen. het is me echt meegevallen en vond het echt prima te doen. Ik wens iedereen zo'n bevalling toe!
    En ik weet dat het zeker veel slechter kan!

Mooi gezegd esther, ik vind het goed van jullie dat jullie er zo goed over nadenken.

Vandaag een meidendagje gehouden met mn zusjes en moeder. Eerst wezen shoppen, daarna naar de film en daarna tapas eten. Ik ben nu net thuis. Met papa en Sienna alles goed gegaan, maar ik heb mn kleine meisje wel een beetje gemist.
    Gisteravond ook al weggeweest, ik had een borrel van mn werk dus veel tijd zonder mn meisje geweest. Morgen de schade maar inhalen ;)

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb nog niet van iedereen een reactie gehad op de meeting.

1 wanneer het liefst april of mei
    2 komt je partner mee
    3 hoelang wil je max reizen
    4 ideeën om te gaan doen. Let op kids zijn mee?

Ik hoor graag an jullie want dan kan ik een beetje gaan informeren hoe wat en waar en offertes opvragen.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es,

1. Apr heb ik nog verlof, mei kan ik alleen 's weekends.
    2. Denk t niet
    3. Maakt me opzich niet uit.. ( maar dan niet voor alleen koppie koffie drinken ofzo )
    4. Maakt mij niet uit! :)

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik had geloof ik al gereageerd;
    Maar maand maakt niet uit, wel een weekeind/woensdag of schoolvakantie dag (zuid)
    Ik kom alleen met Em
    Reizen maakt me niet uit (kan een andere mama meenemen)
    En ik had als optie zwemmen en high tea

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goedemorgen

meid ik zal zo met je willen ruilen op het lijsjte hoor!! :)

ester
    de eerste week van mei gaan wij op vakantie dus kan ik niet verder kan ik volgens mij wel iederweekend ik kom alleen. en verder maakt het me niet uit

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Bevallen
    Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna

Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk
    Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin
    Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo
    Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje"
    Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ??
    Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam
    DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas
    Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma
    Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne
    Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley

ZWANGER:
    Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012
    Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012
    Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012
    Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012
    Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012

NOD:
    GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar

ik heb me zelf er maar even afgehaald want dat schiet toch niet op. in mei zet ik me wel op het lijstje zwanger ;)

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Meid en flora, klopt jullie haddencal gereageerd en staat ook al genoteerd.
    Ik wil straks graag een datum prikken via de website datumprikken.nl alleen heb ik dan van iedereen de e-mail nodig. Zouden jullie die mijn willen PB-en. Ik zal er geen misbruik van maken, maar het is erg handig met plannen. Ontvang ze graag.

Ik heb nog geen reactie van
    Monique, Lisa, GFH, Karin, Sallie, Muis en Catharina
    Van wie we eigenlijk nooit iets horen meer
    Justme, Mendy, Sam en Dani

Het leuke is Desini, komt ook.

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Dday, langs deze weg ook nog eens gefeliciteerd met wesley, erg leuke naam

Meid, ik denk ook zo over de bevalling en had het er gister toevallig nog met iemand over (zij heeft er drie) dat als het echt zo'n hel is er niet zoveel gezinnen zijn met met kinderen.natuurlijk weet ik dat er ook uitzonderingen zijn en het niet voor iedereen op gaat.
    Misschien als iemand het me over 3 maanden nog eens vraagt ik van gedachte ben veranderd.
    Leuk kamertje trouwens, voor dat lakentje wilde wij ook gaan mar dan de bruine lijn, maar die was niet meer compleet te krijgen, dus nu andere gedaan.

Esther, lekker avond weg geweest lijkt me toch ook wel raar de eerste keer zonder je kind.

Labrador, leuk he iedereen vertellen, mag iedereen het nu weten?

Verder zag ik nog leuke foto's voorbij komen
    Hier gaat alles goed redelijk rustig weekend gehad heerlijk zo samen niks.kon ik vast lekker uitrusten komende week word gekkehuis op het werk maar ja daarna is alles weer normaal.

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat leuk dat desini ook komt.
    Ik kom denk ik wel zonder ruben, zijn wedstrijd seizoen is dan net weer begonnen dus is hij vaak weg:(

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, hoe is jou echo eigenlijk gegaan van de week?
    Het was niet eens echt vreemd om zonder de kleine meid weg te gaan. Eigenlijk ook wel heel erg lekker, moet ik heel eerlijk zeggen. Voel me wel schuldig nu ik dit zo opschrijf, maar ik denk dat dat ook komt, ik ben natuurlijk bijna 24 uur per dag met haar in touw. Zelf 's nacht slaap je toch minder diep dan anders omdat je bang bent dat er iets gebeurt.
    Succes met de komende periode, zal wel heel erg druk wezen zo net voor de kerst en Oud en Nieuw.

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh wat erg had ik dat nog niet eens laten weten...
    De echo was goed het kindje groeit goed, zoals het er nu uitzag iets groter als gemiddeld. Ik loop een week voor op in groei maar dat zegt nu nog niks eigenlijk.
    Vind niet dat je je er schuldig om hoeft te voelen hoor. Zoals je zelf al aangeeft je bent 24/7 met bo bezig. Wel fijn dat je een leuke avond hebt gehad.

Voor de kerst is het idd erg druk staan deze week zo goed als vol, hier en dat nog een gaatje.na de kerst is alles gelukkig weer normaal.
    Pff zie er wel een beetje tegenop eigenlijk, maar werk alleen me normale uren hoefde gelukkig niet extra te werken dit jaar

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames, even snel tussendoor. Ik denk niet dat ik naar de meeting kom. Het is veel gedoe, en het is niet zo dat ik het niet leuk vindt, maar ik heb het momenteel erg zwaar. Het werken valt me ook erg tegen. 3 dagen is echt wel veel. Dus ik sla even over.

15. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

meid had het nog niet gezegt maar super die ingerichte kamer. ziet er echt gaaf uit. en wat betreft de bevalling hier ook blanco. denk er nu wel veel over na. maar goed nog ff geduld.

Angela super dat je echo goed was.

esther hier gaat mannetje ook niet mee. en wat betreft ideetjes geen idee denk iets wat de wat oudere babys kunnen plezieren? maar gaaf dat desini ook mee komt.

16. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Monique kan me het voorstellen. En je moet doen waar jij je lekker bij voelt toch. nog bedankt voor je pb laatst mannetje is nu zelf ook druk bezig aan het bedenken geslagen. nu hopen dat er wat leuks tussen zit;)

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Ik kom niet naar de meeting. Ik hou niet zo van dat soort dingen.

Tweety: Fijn dat de echo goed was.
    Iedereen mag het nu weten dat ik zwanger ben.

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Het is hier echt glad buiten...niet echt handig als je met 2 honden moet lopen en een baby in de draagzak, dus heeft mn lieve zusje de hondjes even uitgelaten.

Vannacht van 4 tot 6 wakker geweest omdat sienna heel erge buikpijn had, zo zielig. Ik hoop dat ze snel gewend is aan de nieuwe voeding!

Meeting:
    -april/mei maakt niet uit
    -zonder partner
    -reizen maakt me niet zoveel uit, wel graag waar ik kan parkeren want ik wil graag met de auto gaan
    -niet echt inspiratie hier, maar ik heb echt een bloedhekel aan zwemmen...

19. goedemorgen

@iedereen heb terug gelezen maar een lichtelijke kater..dus ff kijken wat ik heb onthouden

@labrador hou je niet van dat soort dingen? flauw hoor haha nee gekkigheid ieder zijn ding, maar fijn dat er al zo gereageerd werd,

@meid mooi kamertje! lekker strak ook , hou ik wel van maar dan bij een ander bij ons past dat niet zo haha

@flora las dat emma haar opvoeding van daag begonnen is whaha duss...

@monique zonde dat je niet komt je bent onze eerste bevallen mama en misschien doet zo een dagje weg met ons kippen je juist enorm goed weet jij veel ? :p

@ essie ja bah wat een rot vehaal zeg lekker een dagje zonder dochter en er nog van genieten ook wat slecht!!
    whaa nee hoor lekker toch ! als je maar geniet en niet iemand er met een nieuwe iphone ineens tussen door komt whaa dus..

uhm..jahaa ow ja Dday lekkere bevalling dus pff , ach ik heb er helemaal niks van mee mogen maken dus wat dat betreft..
    alleen van de enorme nasleep , maar goed

Hier is de vac pomp er inmiddels af wond geneest wel ok , en nienke staat als 1 van de eerste klaar om naar de hige care te mogen , das een stapje dichterbij het naar huis komen haha nee tis zo druk op de afdelingen dat er gewoon weinig plek meer is en nienke is klein maar niet ziek , dus mag ze naar de hige care vind het zelf erg spannend en dan te bedenke dat het 3 stappen verder lopen door de gang is als de nicu waar ze nu ligt mja het idee denk ik .. daar kan ze meer een dag en nacht ritme opbouwen omdat er niet midden in de nacht opnames binnen komen en dan alle lichten aangaan ect.
    ze woog vandaag alweer 1825 gram!

Hier dus een fles wijn gisteravond erin gegoten nou heb het geweten flink aan de schijt en voel me best brak geen hoofdpijn gelukkig mja ben het thuis zitten en het niks mogen doen zo zat, en mis ons meisje en word gewoon enorm gek en kriegel van de mensen die dan iedere keer weer vragen op hyves of fb wanneer mag ze naar huis? kom op he daar zijn we nog niet mee bezig alles rustig aan en op nienke haar tempo! ach ja kan het er 100x neertypen niemand leest geloof ik

Meeting ach es je weet van mij alles al en vult ook voor mij wel in whaha

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique en labrador de meeting is geen verplichting, dus iedereen is vrij of je wel of niet komt.

@Angela, wat Fijn dat je echo goed was. En soms kan je dingen vergeten, maar las het in je onderschrift.

@Catharina, parkeren zal ik zeker naar kijken aangezien ik joyce niet in de trein krijg en met 2 kinderen dan in de auto zit. Wat sneu dat ze z'n een buikpijn heeft. Ben ook benieuwd hoe dat bij Bo gaat die gaat vanaf vandaag ook over op andere voeding. Ze krijgt Nutrilon op het kvd en dat kreeg ze niet thuis maar gaan haar wel omzetten.

Heb vandaag en morgen een heerlijk dagje thuis, woensdag naar de kapper en naar de stad en zaterdag heb ik het heel druk. Moet een 5 gangen dinner maken.

Deel Deze Pagina