Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, wat goed te lezen dat je wond ook goed geneest eindelijk.
    Kan me voorstellen dat het spannend is nienke haar"verhuizing", maar wel een teken dat ze het goed doet anders zou ze niet mogen gaan.
    Ik las op hyves idd al dat verschillende steeds aan je vragen wanneer ze naar huis mag is heel frustrerend dat je steeds hetzelfde moet zeggen maar niemand het lijkt te lezen of te onthouden...
    Jullie hebben echt een toppertje als dochter en zelf zijn jullie ook vechters

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: wat een goed nieuws dat ze naar een andere afdeling mag.

Esther: Wanneer ga je weer werken?

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik moet nog even kijken hoe of wat met de meeting. Mijn baan staat namelijk op de tocht (we hebben een tekort van 4,5 miljoen en gedwongen ontslagen zijn niet uitgesloten) dus weet nog helemaal niet hoe ik zit in mei met mijn tijd en financën. Ik weet als het goed is in februari meer. Dan krijgen we het te horen wie mag blijven en wie niet. Ik vind het heel erg. Werk er al 11 jaar met veel plezier en het is echt een fijne baan naast een gezin. Slaap er al dagen slecht van :(

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    #704 misslisa, 19 dec 2011
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
    Zooo hier ben ik ook weer ik heb een druk weekend achter de rug dus niet veel op de comp. geweest ;)

Dday: Gefeliciteerd met jullie zoon Wesley!!! Oeh dat toucheren vond ik ook vreselijk! Rustig aan meis, laat je lekker verwennen!

Meid: Leuk kamertje zeg!! Laat de kleine maar komen ;) uhhh nee toch nog even niet :p

Labrador: Fijn dat iedereen blij reageerde :D Toch wel fijn als iedereen het weet he?

Hielkje: Ik had idd nog niet gereageerd, zal het even doen :D

1 Liefst April, in Mei wordt Luuk alweer 1 :p
    2 Nee, ik neem Luuk mee :)
    3 Maakt niet uit.
    4 Ik vind zwemmen ook leuk..maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit hoor!

Ik zal je even mijn emailadres pb'e.

Het logeren is heel goed gegaan! Luuk heeft lekker geslapen bij Oma en ik kon gelukkig ook goed slapen :D Dus helemaal super!!

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Trouwens over bevallen..Ik had ook een heftige bevalling maar zou het ook zo weer doen..Wel ben ik een beetje bang voor het feit dat de 2de bevalling sneller gaat. Bij Luuk deed ik er 3 uur over en daarbij waren we Luuk bijna kwijt omdat mijn buik niet meer zacht wilde worden ( bleef een harde buik houden), waardoor Luuk in verdrukking kwam en geen lucht meer kreeg. Ik ben bang dat mijn lichaam weer zo raar gaat doen.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    misslisa: ja dat is mijn probleem dus ook. Bij de eerste duurde het een uur, wat bij de tweede, dat wordt echt een hel. Ik ben bang dat ik sneller ben dan de vk en dat ik t kindje dan zelf moet opvangen... :) ik snap je helemaal.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador, mijn verlof is afgelopen op 31-12, maar ik heb dit jaar maar 2 wkn vakantie gehad en moest de 3 wkn die nog staan opnemen en die heb ik er achteraan geplakt, dus ik begin op 25-1 weer met mijn eerste werkdag. Heerlijk

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Deedee wat ontzettend verschrikkelijk en wat een hoop stress heb je er nu bij. Ik snap volledig dat je nu niet weet wat je gaat doen met de meeting. Maar dat kan ook in febr nog. Mag ik wel alvast je e-mail, want dan kan ik je wel gewoon een mail sturen met data's en dan merken we het wel.

9. DDB jeetje mies wat balen hoop dat je mag blijven!

misslisa jeetje alweer een jaar wat gaat dat hard!

Tweety ja denk dat de mensen het niet willen lezen ofzo zal het in me volgende WWW zetten haha wie weet..

Monique ik kan me je bevallingsverhal niet meer herinneren..

Essie lekker nog ff vrij .

Hier een tweede bevalling....ehm doe maar ff niet he haha denk dat ik de mooiste van allemaal hier gehad heb..zucht ..mja we hebben er wel een uitermate knappe en steore dochter voor terug gekregen:D

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, top dat je wond eindelijk beter gaat. En ik snap dat je het spannend vindt dat nienke gaat verhuizen, al is het 3 meter, maar gelukkig wel een verhuizing in de goede richting

@esther, lekker dat je nog wat langer verlof hebt.

@deedee, jeetje wat rottig van je baan! Ik hoop dat je toch mag blijven, maar die onzekerheid lijkt me heel vervelend.

@lisa/monique, jeetje wat een snelle bevallingen, kan me voorstellen dat jullie je afvragen hoe het dan bij nummer 2 gaat!

@lisa, super dat luuk het goed gedaan heeft bij het logeren.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    DDB: jeetje! Wat heftig joh! Dat is nog een onzekere toekomst dan! Spannend!

Joyce: wat fijn dat het beter gaat met je. Was ook wel weer ff nodig he. Dat verdien je wel. Wat doet Nienke het ook goed zeg! Daar mag je echt trots op zijn!

Lisa: wat fijn dat het zo goed ging het logeren! Wat een goede eerste keer! En dat is belangrijk, dan breng je m toch met een geruster hart weg.

tweety: wat fijn dat de echo goed was! En ach dat weekje, ze kunnen t toch nooit met zekerheid zeggen!:) gewoon lekker verder genieten.

Twijfel: ik weet niet of er wat tussenzat, maar anders pb je nog maar ff. Heb nog wel wat ideeen.

Joyce: mijn bevalling in t kort: 16.15, niets aan de hand, nergens last van. 16.20 vliezen gebroken. 17.20 Yuna geboren. Na 1 perswee. Flink gescheurd, gehecht en helemaal beurs, gigantische blauw zwarte plekken (sorry voor de details) Maar ik gun ook niemand wat jij hebt meegemaakt zeg, en voor als jullie er nog eentje zouden willen (ooit) ook een normale bevalling. Dat verdien je!

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zooooo dacht even een id voor em aan te vragen, sta al drie kwartier in de rij! Pasfoto's gelukkig wel gelukt haha

Vandaag een heerlijk dagje met em in ermelo, ze heeft zich uitstekend vermaakt samen met Collin van desini! Leuk ventje is dat!

Heb jullie verhalen gelezen maar ben een beetje een vergiet;
    Monique snap dat je dat liever niet over doet!

Joyce; spannend maar wel positief want dat betekend dat ze het goed doet!!!

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Lisa: wat fijn dat Luuk het goed heeft gedaan met logeren!

Angela: gelukkig weer alles toppie bij je echo! belangrijk nieuws hoor!: :)

Joyce: wat fijn dat je wond goed geneest!!! en spannend dat Nienke naar high care mag, maar wel een klein stapje naar het 'naar huis toe gaan'. Wel vervelend dat iedereen dat steeds vraagt. Alsof jij dat ook niet zou vertellen anders...

Esther: sow sow 5 gangen diner! wat ga je maken??:D

Flora: jaa zijn de pasfoto's gelukt met Emma? Ik dacht weet niet of dat nu al zou lukken met Fenne. Vind het qua prijs wel de moeite waard om nu te doen ipv volgend jaar...
    En had jij met Desini een date gepland? of bij de paarden tegen gekomen? wat leuk!

Monique: dat is wel een heeele snelle bevalling zeg, wow!
    En Deedee trouwens ook!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamootje, ik vind koken heel erg leuk. Normaal maakte zijn schoonmoeder het kerstdinner en was het ieder jaar het zelfde en niet echt smakelijk

Voor bij de borrel: borrelballetjes met knoflook en bascilicum
    Amuse: fillet americaam met een kwartelei
    Voor: Beenham met zachte mouse
    Hoofd gevulde kalkoen met aardappel partjes met knoflooksaus
    Na: grand dessert. Verschillende dingen.

Dus een erg leuk gebeuren en heb er ook erg veel zin in.

Wat betreft haar idee, gaat het erom dat ze haar ogen open heeft. Dus ik zou het gewoon proberen.

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmmm lekker Es'!

Pasfoto ging prima! Mooie dikke hamsterwangen haha! Vanaf twee weken maken ze bij ons pasfoto's! Het was echt vreselijk druk in het gemeentehuis een uur en twintig minuten gewacht bleegh!

Maar volgende week is hij klaar en dan mag ze vijf jaar op haar babyfoto naar het buitenland hilarisch!

Desini en ik waren op hetzelfde evenement, maar dat wisten we wel van te voren hoor dus we hadden een kids hoekje op de tribune haha

16. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede avond allemaal, vandaag weer bij gyn geweest, zoals verwacht is alleen icsi een optie voor ons. We weten nog niet wanneer we hiermee zullen starten.

Ik ga dan ook niet mee naar de meeting, zie ik niet zo zitten.

fijne avond nog voor jullie

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje muis....das fd een domper denk ik, maar met icsi worden er ook hele mooie kindjes geboren. Het is een heel proces maar het kan je wel een heel mooi iets geven!

Zet hem op meid!!!

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@muis, heel erg begrijpelijk dat je niet komt. Wat ontzettend vervelend nieuws. Ik snap dat jullie nog niet weten wanneer jullie willen beginnen. Zorg eerst maar dat het een plekje hebt gegeven. En hou ons op de hoogte

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jeetje muis, wat een rot nieuws!! Heel veel sterkte meis! Dikke knuf!

Es', klinkt lekker allemaal! :)

Flora, gezellig dat je met desini was :)
    Ook leuk dat ze naar de meeting komt trouwens!!

Lisa, fijn dat t allemaal goed is gegaan met het logeren! :)

Ik weet zeker dat ik nu heel veel meiden ben vergeten, maar ben echt doodop!
    Vanmiddag / vanaaf met me werk kerst bijeenkomst gehad.. En lekker gemourmet!

Morgenvroeg weer naar de gyn! Ven benieuwd hoe humpie t doet! :) druk is ie iig nog steeds! Haha..

Slaap lekker meisjes!

20. Flora haha ja ik had het al gelezen op FB lachen samen met desini.

Essie klinkt allemaal ok maa rik wist het al haha love you

Muis alleen icsi? waarom geen ivf? of is dat niet mogelijk indd ff zwaar kut nieuws! hoop dan dat als jullie beginnen het toch snel zo mag zijn dat je hier komt melden dat jullie zwanger zijn

Lisa fijn dat het uit logeren goed ging!

Monique ok ook wel heftig..

Mamootje ja ik word echt gek van die vraag heb het nu maar eens duidelijk in me www vermeld

euhm net terug van nienke voor het eerst met snorretje gebuideld ze had wel 50% zuurstof nodig maar deed het er goed op
    alles in utrecht ligt nu vol, best eng straks moeten we naar zwolle dat willen we dus nog niet..mja
    hier nog even fotootkje van vanavond nienke met zuster sophie

Deel Deze Pagina