Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, love you to. Wat wordt ze al weer groot. Of ze lijkt heel erg groot op de foto. Ik heb best veel kleertjes die Bo heel erg langzaam aan niet meer gaat passen. Ik zal ze meenemen als ik naar jou toe kom. Misschien heeft Nienke er wat aan als ze weer wat groter gegroeid is.

@meid, gezellig een avond met je werk ivm kerst.
    Ik denk dat alles morgen wel goed is bij de gyn.

Ik moet nog afwachten of alles wel lekker wordt, ik ga echt alles voor het eerst maken, dus is altijd weer spannend. Maar moet zeggen dat ik een aardig goede kok ben en ook erg zeker meestal in de keuken. ( relatie gehad met een chef-kok en er wel erg veel van geleerd).

Ik ga lekker slapen en hoop Bo ook, JJ slaapt al (aan zijn gesnurk te horen)

Welterusten iedereen en tot morgen

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morgen!

Vriendje liet ons liggen erg lief maar moet naar het cb
    Dus snel voeden en jn de kleren!

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goedemorgen

Monique wat een super mooi meisje is het toch. Best raar als je bedenkt dat je normaal nu nog zwanger zou zijn en ook nog te vroeg zou zijn als ze nu geboren zou worden terwijl ze al 2 maanden oud is

Ik weet nog niet zeker of ik naar de meeting kom wel de intentie maar waarschijnlijk zit ik tegen die tijd ook weer onder de hormonen en als ik met puncties of terugplaatsingen zit kom ik niet maar dat weet ik pas een paar dagen van te voren

Ester wel leuk zo uitgebreid koken vind ik ook heel leuk wij doen nooit een kerstdinee nemen allemaal wat lekkere dingen mee en als er iemand in onze familie een dinee kookt doet mijn broertje dat die is net afgestudeert aan de jack spijker opleiding die weet ook echt hoe je moet koken

Verder ben ik echt vet moe word al sinds zondag ochtend iedere ochtend om half 6 wakker en kan dan niet meer slapen echt zwaar k*t! Weet ook niet wat het is of wat ik er aan kan doen

5. Esther ze groeit goed je ziet nu ook echt een mensje

Meid komt goed bij de gyn

GFH goede morgen

Karin denk dat je nienke bedoelt en niet monique haha muts indd komt doordat je vroeg wakker bent denk ik geen idee wat het is of kan zijn.. lijkt me wel lastig ja

Flora lief maar nu moest je haasten haha

ik ga om 12 uur naar het ziekenhuis en dan om 14.30 een afpsraak in het aangrenzende ziekenhuis voor de wond dus ga lekker eerst alleen naar nienke , hier but geslapen hoor pijn in me knie en buikpijn, dacht echt van nou hehe word eindelijk ongesteld maar nee nog niet hmmff

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen lieverds!

Joyce, wat een poppie! En wat groeit ze goed! :) fijn dat t met je wond beter gaat!

Wij zijn net weer terug van de gyn.. Humpie doet t goed! 1800 Gr. Al! :) ctg was ook weer goed :) alleen ijzer te laag..

Zo nu naar mijn werk!

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zoooooo em is gewogen; nog geen drie weken oud en madame weegt al 4720 gram. Groot kind nee joh!

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Muis: wat een rot nieuws. Knuffel meid.

Flora: ze groeit goed dan :D

Joyce: veel plezier bij Nienke en Succes in het ZH

GFH: Goedemorgen.

Net maar weer de zetpillen besteld. Ze vroeg of ik niet min der kon gebruiken dan 4 op een dag, nou nee dus. Dat heb ik van de week geprobeerd en dat gaat dus niet.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, geef je haar slagroom ipv borstvoeding. Maar ze groeit goed.

@labrador, gewoon zetpillen blijven nemen waar jij je geod bij voelt. Het is niet aan haar wat je wel en niet mag.

@meid, fijn dat alles goed is. Nu dus aan de ijzertabl op niet. Let wel op want je ontlasting kan iets moeilijker gaan.

Net bij JJ op zijn werk langs geweest met onze kleine meid. En hij wist dat niet. Was een erg leuke verrassing en wat liep hij er trots mee te pronken. Zo leuk om te zien. Daarna even snel andere boodschappen gedaan en nu heerlijk thuis. Zo even stofzuigen en dan hup de beentjes omhoog.

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Leuke verassing Esther!!!

Tja ik denk idd slagroom. Ben nu zelf ook hard aan het bunkeren, val een kilo per dag af en dat gaat me iets te snel. Em eet mama leeg haha!

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zo hé Flora! Ze is Sebas voorbij. En ze is ook nog een weekje jonger. Ik vind Sebas al zo'n reus. Hij was vorige week donderdag 4450 gram. Morgen moet ik naar het CB dus ben benieuwd hoeveel hij dan weegt. Momenteel is hij lekker aan het "gymen" op zijn babygym :p

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Deedee, ik heb net een babygym besteld voor Bo. Ik had er een maar die maakt geen muziek dus vond deze leuker en mooier. Hoop dat we hem nog voor kerst binnen hebben dan kan hij nog onder de kerstboom

Ik heb deze besteld
    Tiny Love Princess Gymini | Babypark

Ben benieuwd wat Sebas morgen weegt. E.mma weegt nu zelfs al meer als Bo vorige week en die is bijna 2 maanden ouder dan E.mma

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sebas en em zijn kleine reusjes!! Haha :)

Es', dies leuk!!!! Zo schattig!!
    Wat een leuke verassing voor papa!! :) en zo lief dat hij aan t pronken was met bo! :)
    Heb nu idd (weer) ijzertabletten, ontlasting wordt idd moeilijker!
    Ik moet nu nog 3 weken de magnesiumtabl innemen.. Ben benieuwd wat t gaat doen! Sinds wk 23 slik ik ze omdat ik toen vroege weeen had..

Ik kan de kadotas van de kv halen :) ga ik straks even doen! :)

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, die tas is handig. Ik ga morgen de babybox van de prenatal halen.

Ja, het was echt zo leuk en lief om hem zo te zien. Hij sprong ook meteen op toen hij ons zag. Hij had alleen niet meteen door dat Bo mee was... Dus de verrassing was alleen nog leuker. Ben ook beneiuwd wat hij van de babygym vind. Hoop echt dat hij nog binnenkomt voor de kerst.

Mijn werk belde met kan donderdag mijn kerstpakket van mijn patiënt en mijn werk ophalen. Ben erg benieuwd wat het is..... Vooral dan van mijn werk. En dan 9-1 nieuwjaarsborrel. Gezellig.

15. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo girls,
    Ik kom even zeggen dat het hier hardstikke goed gaat! Wes doet het super, alleen gisteren avond was hij klaar wakker en hebben we hem uiteindelijk pas om 03.00 in slaap gekregen. Maar voor de rest hebben we niks te klagen!
    Ik voel me zelf nog best wel zwakjes maar elke dag kom ik wat meer tijd uit bed anders voel ik me helemaal stijf.

Als ik me weer een stuk beter voel kom ik weer langs om mee te kletsen hoor ;)

Fijne avond allemaal!

Knuffel van mij en wesley..

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @muis, snap ik helemaal dat je de meeting niet zo ziet zitten met al die baby's. M'n nichtje is vorige week ook zwanger geworden met icsi, 2e poging. Ik hoop dat het bij jullie ook snel zal lukken!

@esther, klinkt als een heerlijk diner, ik vind het knap hoor als je dat kan voor zoveel mensen.
    Leuke babygym, ik heb er ook eentje van tiny love.

@joyce, wat een mooie foto van nienke, je ziet haar nu echt snel groeien! echt al een enorm verschil met het begin.

@flora, wat een lekkere dikkerd is em :D

@dday, fijn dat het goed gaat met jullie!

Hier moest ik van het CB mn meisje af en toe op haar buik leggen, maar dat vindt ze echt helemaal niks. Ze gaat trappen en met haar vuistjes slaan en vervolgens heel hard krijsen zodat ze een rood aangelopen hoofd krijgt hahaha driftkop....
    Terwijl ze haar hoofdje prima rechtop kan houden als ik haar over mn schouder of op mn buik heb!

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Esther: dat klinkt als een heerlijk en culinair kerstmaal!
    Wat lief dat jullie als verrassing langs JJ zijn werk zijn geweest! en een leuke babygym!

Muis: wat een slecht nieuws meid:( heel veel sterkte en succes met het bepalen wanneer jullie er aan toe zijn om hieraan gaan te beginnen...

Joyce: wat een leuke foto van Nienke! en inderdaad veel meer 'mens' dan weken geleden natuurlijk! maar dat zie je echt super goed:D
    En hoe was het vandaag bij Nienke en bij jou in het ziekenhuis?

Flora: wowww, wat groeit Emma snel!

Dday: wat ontzettend fijn dat Wesley het zo goed doet!! ik ben wel jaloers op je hoor!:) Fenne heeft echt haar ups en downs. Overdag gaat het nagenoeg super, maar 's avonds en 's nachts is het echt een drama. En ik sta er nog 3 nachten alleen voor:(

Catharina: hoezo moet Sienna af en toe op haar buik dan? om te leren haar hoofd omhoog te houden?

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mamootje: heel normaal hoor die ups en downs, vooral na ongeveer anderhalf tot 2 weken na de bevalling, dan zijn de kinderen niet meer helemaal gaar van de bevalling en dan hebben ze even nodig om echt te landen hier op aarde.

Catharina: wat je goed kan oefenen is haar op haar buik leggen op jouw benen met haar hoofd boven je knieen. En dan heb jij je voeten bv op de salontafel. Zo kan je die hoek de stand van je benen steeds platter maken waardoor zij goed oefent voor haar spieren. Want rechtop hoofd goed vasthouden is heel ancers dan zo liggend. Dit is oefening van de fysio die ik toen kreeg.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina,hier idem, ze wil het ook niet. Heb ook een handdoek onder haar armpjes en Hove lichaam geprobeerd maar dan valt ze inslaap. Terwijl Bo ook haar hoofdje al rechtop houdt. Misschien de tip van Monique maar eens proberen.

Het is intotaal maar voor 6 personen dus dat valt wel mee.

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Catharina hier kreeg ik van de kraam dat advies al. Sebas kon dat vanaf dag 4 al heel goed. Hij ging echt tijgeren en hield zijn hoofd al omhoog. Ik moet hem echt goed in de gaten houden anders schiet zijn hoofdje alle kanten op.

Hebben hier mensen ervaring met een draagdoek?

Deel Deze Pagina