Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, Bo deed het ook bij 4 dgn maar daarna was het over.

@Monique, thanks for de tip. Heb hem net geprobeerd en hij werkt goed vooral omdatze graag tv kijkt. Hoe jong kan je zijn.... Hoop ook dat de babygym een uitkomst gaan bieden hierin.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @hielkje, graag gedaan! Hier werkte t ook heel goed en id ook met de tv! En die hoek van je benen kan je steeds kleiner maken waardoor ze het steeds beter oefenen (toch nog tops van de fysio waar anderen ook wat aan hebben) En het is natuurlijk fijn dat ze bij jou liggen en niet op een harde ondergrond. Met een handdoek is idd ook een goede, maar geloof dat het beter werkt als ze iets ouder zijn dan dat bo nu is. Maand of 3.5/4.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hielkje, ik heb t idee dat onze dames veel op elkaar lijken... Nou als dat zo is, berg je maar vast hihihi.

Trouwens, ik weet niet of ik dat al vertelt had, maar ze zit nu in de winkelkarretjes. Wat vind ze dat leuk zeg. Ze vindt het heerlijk in de supermarkt en zwaait naar alle boodschappen:p

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, volgens mij ook. Leuk ook dat ze nu in een winkelwagentje zit en naar alle boodschappen zwaait. Lijkt dat Bo dat ook gaat doen.

Misschien een keertje samen in Abcoude afspelen ben wel benieuwd naar jou dochter in het echt.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja! Dat kunnen we wel eens doen ja, dat lijkt me erg leuk! Is ook dichtbij:) Erg benieuwd naar jullie:p Bo is wel een lekkere meid zo te zien! 4.7 kilo:D Dat gaat echt zo hard.

Yuna is zaterdag 9 maanden. Gek idee:)

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, wat een goeie om dat zo in je www te zetten. Als het nu niet duidelijk is. en wat een mooie foto's van Nienke ze word echt al groot.

Dday, goed te horen dat het goed gaat met jullie.

Esther, wat leuk dat ze je toch bellen voor je kerstpakketten'

Muis, wat een rotnieuws zeg.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dan moeten we binnenkort een keer tel nr's pben

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goedemorgen allemaal

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

We gaan weer een nieuwe dag beginnen.

Vandaag hebben we een leukmaar gezellig dagje hoop ik, maar zal wel, als mijn salaris is gestort.!!!!!!!!!!!!

Straks eerst naar de kapper, dan naar mijn mama en daarna naar maarssenbroek toe. Spullen halen voor het kerstdinner bij mijn mama thuis we gaan fondue en sluiten af met een chocolade fontijn met vers fruit. Erg lekker. En dan gaan we naar exper kijken voor een nieuwe tv voor haar. Maar dan moet mijn geld zijn gestort zodat ik het voor kan schieten.

Dus een druk maar gezellig dagje.

Iederen een fijne werkdag of geniet van je vrije of van jullie heerlijke kinderen.

Tot later.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    pff was om kwart over 7 op mijn werk en ik moet tot 22.00 uur vanavond. Zou ik t redden?? Echt lang zeg, maja dat heb je als je in de kerstcommissie zit. We hebben vnvnd kerstmarkt, levende kerststal, zangkoren enzovoorts.

Fijne dag dames!

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames,
    Esther dat klinkt als een gezellig dagje!!

Hier een mindere nacht, Emma had krampjes dus wou alleen maar bij mama slapen.

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @mamootje, ja inderdaad om te oefenen met hoofdje rechtop houden

@monique, thanx voor de tip, ga ik het zo eens proberen, kijken of de kleine driftkop dat beter vindt! :D

Super schattig, ik zie yuna al voor me, zwaaiend naar de boodschapjes!
    Lange dag vandaag, succes!

@esther, wat grappig dat bo ook niet wil meewerken, eigenwijze dametjes hebben wij.
    Drukke dag vandaag lees ik, maar wel leuke dingen, veel plezier!

Hier net wezen lunchen, vanmiddag visite en vanavond herhalingslessen reanimatie. Ook een druk dagje dus.
    Vanaf vannacht half 3 wakker, Sienna had helaas weer erg veel buikpijn, gisteren ook de hele dag niet gepoept, arm meisje

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden,

Weet iemand wat je kan doen als je een krolse poes in huis hebt??!
    Ik word er helemaal gek van!
    Ze is nu 9 maanden, en voor het eerst krols (tenminste dat vermoeden heb ik) ze komt niet buiten..
    Helpt een sterilisatie??

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jaaaaa (of castreren) dat helpt!!! Wij hebben dat ook meteen laten doen.

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Hielkje: Wat een leuke babygym zeg :D Luuk speelt daar nu nog steeds mee, het gaat wel wat wilder haha maar hij heeft er goed plezier van!

Dday: Fijn dat het zo goed gaat met Wesley! Kan je al een beetje aan het moederschap wennen?

Muis: Jeetje wat een slecht nieuws :( Sterkte meid!

Flora: Wat gaat die kleine meid van jou lekker zeg :D Geweldig!

Deedee: Luuk hadden we af en toe in de draagzak, hij vind dat heerlijk..Hij heeft nu soms nog een vervelend uurtje tussen 4 en 5 en dan doe ik hem weer lekker in de draagzak en dat vind hij heerlijk! Wij gebruiken hem dus nog vaak.

Monique: Wat leuk zeg dat Yuna in het winkelwagentje zit..toevallig was ik net boodschappen doen en zat ik er ook aan te denken om Luuk in het wagentje te doen..toch maar niet gedaan haha.

Meid: Oehhh een krolse poes, dat is zoooo vervelend haha! Ja steriliseren helpt wel. Verder weet ik geen oplossing.

Pffff ze zeggen altijd dat vrouwen veel moeten huilen na zo'n kleintje, maar ik kan echt niet meer huilen. Gister voelde ik me zo beroerd koppijn en misselijk dat ik echt ff wilde huilen, maar het lukte maar niet :p Nu nog beroerd :(

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zo'n draagzak heb ik Monique, maar ik wil eigenlijk over naar zo'n doek.

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer eventjes heb net een nieuwe foto van Wes gemaakt en wil hem eventjes showen aan jullie :) Ik geniet volop en kan nog niet echt geloven dat ik mama ben ;) Ik moet soms echt even huilen als ik mijn kleine kereltje in mijn armen heb. Wat een geschenk!! Hier komen de foto's. Nou girls tot snel weer!!

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Flora en Lisa, thnx! Ik ga dan toch maar ff de da bellen!

Dday wat een lekker ventje is wesley! :)
    Geniet ervan meis!!

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh wat een lieve foto's van Wesley. Die rechterfoto..dat vingertje! Zo lief.

Deel Deze Pagina