dday,wat een ontzettend lekker kereltje zeg esther, druk maar gezellig dagje monique, pff dat is echt een lange dag zeg suc6 joyce, hoe is het met nienke al bekend wanneer ze gaat verhuizen? flora, vervelend dat e.mma zo'n last heeft van de krampjes catharina, jij ook al een slechte nachtrust gehad pff daar moet ik nu echt nog ff niet aan denken hoor die gebroken nachten. Dat is het enige waar ik tot nu toe tegenop zie (nu al een slechte moeder)
@Angela, de gebroken nacht gaan echt vanzelf. @Catharina, balen van de krampjes, Bo heeft er ook iets meer last van nu ze andere voeding krijgt. Hoop dat het snel over is. Wij hebben nu het probleem dam Mw. niet voldoende krijgt naar haar idee, dus we gaan morgen maar 170 proberen. 180/6 en dan terug gooien naar 170ml en dan kijken hoe het dan gaat. @flora, kan ook zijn dat ze een te druk dagje heeft gehad gisteren en daardoor zo onrustig was. En dan samen met krampen, dan slaap je slecht Hier hebben we een druk dagje gehad, waardoor ik de pakketdienst heb gemist, dus morgen het cadeau maar ophalen op het postkantoor. En dan even in de avond meenemen naar mijn moeder. Ik heb echt een baalmoment, mijn salaris is er nog steeds niet. Hoop dat het er morgen opstaat. Anders toch maar even op mijn werk gaan praten.
oooh wat een lieve foto van wesley!! te schattig! Verder weinig blijven hangen, sorry, ben eindelijk thuis. Kerstviering was een super succes. We hebben 2.500,00 euro opgehaald voor KIKA En aangezien dit allemaal mijn idee was kan mijn week niet meer stuk Hele last van mijn schouders nu... Morgen lees ik bij! X
even snel lees morgen bij nienke is vanavond overgegaan naar de hige care doe morgen verder net thuis en we waren er al om half 4 pff
Wat veel geld. En een ontzettend goed doel. Ik spaar de KIKA beren en had een massel heel erg lang mijn oud collega haar man is een van de oprichters van KIKA, dus kreeg soms dingen toegeschoven. Mocht een Rien Schimmel spreken doen hem dan namens Esther Baar de groeten...... Hij zal je uitleg vragen, maar dat is aan jou hoeveel je hem verteld....
haha zal ik doen ja dit doel vinden we echt goed en aangezien een collega van ons gaat overlijden aan kanker was dit goed te koppelen. We hebben ook nog 2 volle collectebussen dus, die moeten hier ook nog bij!
Wow monique, wat een ontzettend mooi bedrag. Joyce, dat is goed nieuws las het net op fb maar toen had ik hier al gepost. Vond het wel zo gepast als je het hier zelf zou vertellen. Ze word ook al echt groot, hoeveel weegt ze nu? Esther, hopen dat je salaris snel word gestort
Hier was ik net even in shock, Mw. Past qua broeken maatje 56 niet meer, maar 62 is nog net te lang. Dus dan de pijpjes maar weer even omslaan. Ik ga slapen. Tot morgen.
@Monique, volgens mij krijgt ze teveel liefde en groeit ze gewoon te hard daardoor. (stiekem trekken we elke nacht aan haar benen. Papa wil graag dat ze een supermodel wordt) Goedemorgen iedereen. En fijne dag allemaal..
Goedemorgen meisjes! Monique, wow mooi hoor! Es', haha dat wordt idd shoppen voor bo! fijn dat ze zo lekker groeit! Joyce, super nieuws meis!