mamootje luister naar je lichaam die heeft gelijk toen ik merkte dat het echt niet goed zat me zin doorgedreven nja en het resultaat ligt al vanaf 10 okt in een couvje hihi Leonie de foto's zonder bipap die zijn van de nachtdienst tijdens het verzorgen halen ze haar dan even van de bipap (ademhalingsondersteuning) af dus das altijd maar ff de infuusjes ect zijn er indd uit, maar voordat ze naar huis mag zijn we maanden verder helaas, ze moet zelfstandig kunnen ademen haar temp houden ect, hierna gaat ze ooit een keer naar de hige care dan kan je gaan badderen enzo, en dan of overplaatsing dichterbij of naar huis dat weten we ook niet eerlijk gezegd een indicatie geven ze niet wanneer ze ooit mee mag maar dit jaar zeer zeker niet... over je schoonmoeder kan ik alleen maar zeggen *zucht* ken ze hahah
joyce wat fijn. Ja je weet dat ze ooit een keertje naar huis gaat en de stappen daartussen maar ja ze moet natuurlijk goed aansterken. En dat doet ze goed! Het is een vechtertje die Nienke. Je moet helemaal niets he. Je moet alleen doen wat jij fijn vind! En als je geen schoonmoeder erbij wil of dat die het weet, lekker laten. Want waar bemoeien zij zich mee! Hier gisteravond ook, mn schoonmoeder leek t leuk om haar slagroom te geven. Ja want dat mag best eens, vind ze zo lekker. Ja, daag.... Ik snap wel dat ze er niet dood van gaat, maar waarom al die vetten en suikers geven? Echt niet dat ik dat okay vind. Maja...
Zo meisjes ik ben weer terug van de vk! Alles was perfect... Die krampen zijn idd voorwerk dus nu is het gewoon afwachten wanneer hij zich wil showen!! Bloeddruk was nu 120/80 dus de onderddruk is goed gedaald Ik heb nu alleen wel een pijnlijk gevoel in me buik door het voelen en drukken van de verloskundige! Jeetje Mamootje ik kan me voorstellen dat je je *** voelt meis! Maar idd net zoals joyce zegt vertrouw op je eigen gevoel dan moet het wel goed komen.. hopelijk zijn de bloeduitslagen ook goed wanneer hoor je dat?? Dikke knuffel voor jou! Ik heb voor nu besloten dat we pas iedereen bellen als ons mannetje geboren is. Ik heb het net met mijn vader besproken en die geeft ons helemaal gelijk en die zou er ook met mijn moeder over praten want naar mij wil ze niet luisteren jammer genoeg! Ik weet dat ze het goed bedoeld en me wil steunen maarja ze moet ook maar onze keuze respecteren toch? Poehhh ik weet het eventjes niet meer hoor sorry voor de gene die ik vergeten ben! Liefs
Grrrr ik ben boos, sjaggie, pissig en alles! Wij wachten, wachten wachten.. Bel ik om 16:00 uur naar babydump of het nog gaat lukken met de bezorging.. Zegt ze dat het is mislukt met de transporteur.. (omdat wij in dld wonen, is het uitbesteed aan een bedrijf, en die hebben t ook weer uitbesteed) Vriendje weer achteraan gebeld, voor een oplossing.. Nja nu heeft t bedrijf dat t moet leveren naar ons gebeld dat hij morgen komt.. En babydump komt morgen met een passende vergoeding.. Ben benieuwd! Grr.. Daar neem je allebei een vrije dag voor, en zit je vanaf 8 uur 's ochtends te wachten :s
NEE meid dat meen je niet, alsof ze van te voren niet wisten dat jullie in dld wonen. Is een van jullie morgen vrij? muis rustig aan meis, wel naar je lichaam luisteren hoor Dday, gelukkig was je controle goed. Goed dat je het tegen je vader hebt gezegt en hij het nu tegen je moeder gaat zeggen
Wat erg hè!!! Als ik niet had gebeld dan had ik nu nog zitten wachten denk ik.. Nee we moeten morgen beiden werken.. Maar mijn moeder is er wel, en ik kan ook wel makkelijk vrij krijgen nog.. Maar t gaat om t idee! Ben wel erg benieuwd waar ze morgen mee aankomen van babydump! Ik ga mooi niet akkoord met een cadeaubon van 50 euro..
Jeetje meid das eff *** ik zou ook echt super pissed zijn hoor! Nou ja hopelijk komen ze met een hele mooie vergoeding aanzetten. En nu maar hopen dat de meubels morgen echt wel komen! Ik duim voor jullie..
Haha dday, dat moet er ook nog bijkomen, als ze morgen niet komen dan steken ze die spullen maar lekker in hun r**t!!!  Maar lief dat je duimt de spullen staan al bij t bedrijf die t komt leveren.. Maar hij kreeg een kopie van de bon van babydump, met de tekst 30 nov bellen voor afspraak. Dus die man kan er ook niks aan doen.. Zal wel goed komen
Ooh okee op die manier dat ze dus zonder was. maar dus nog geen mogelijke ontslag datum. zoals jij het uitlegt ook meer dan logisch hoor. hoop wel dat ze inderdaad in de buurt wordt over geplaatst. en inderdaad schoonmoeders..... ach hebben we ook weer wat te klagen toch
Meid: balen van de babydump! daar verheug je je dan zo op. Hopelijk komt het morgen goed en krijgen jullie inderdaad een leuke bijkomstigheid! Dday: fijn dat je vader het begrijpt en verder op wil nemen met je moeder! Joyce: thanks voor je lieve berichtje! ik weet dat ik op mijzelf moet vertrouwen, maar dat was vanmiddag echt lastig. Nu ben ik wel rustiger, wel geruststellend opzich dat ik morgen sowieso nog ctg krijg...
Dday: wat fijn dat alles goed was/perfect bij de VK! spannend, ik ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren bij ons Ik voel verder nog niks, op wat lichte ongikrampen na...
nou ik hoop dat ze daar kan blijven en niet overgeplaatst word hier kent ze alle handenelingen ect. en wij kennen er ook alle verplegers en hun kennen nienke, dus ik hoop dat ze na nicu naar hige care kan en dan naar huis Dday gelukkig was alles goed! Meid ah goed dat je erover begint ik moet babydump nog ff bellen ben me bon kwijt van de kadobox en die wil ik nog wel die van prenatal ook trouwens al me mail van toen weg..woeps
Haha ik ben ook benieuwd welke volgorde de Beebs kiezen! Morgen 40! weken, hadden gedacht dat niet te halen haha Bella verbaast ons nu al! Mamootje het zegt romig hoor of je wel of niet al wat merkt. Kijk maar naar mij
Meid dat meen je niet. wat slecht. en ook dat ze niet even bellen. de babydump dan. inderdaad het andere bezorgbedrijf kan er niets aan doen. maar toen je de meubels bestelde wisten ze ook al dat duitsland en bezorgen bij hun anders gaat toch. ben ook benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. mischien korting op de te bezorgen artikelen?
Joyce dat is ook weer zo. niet aan gedacht. en een vertrouwde geving voor jullie is ook belangrijk. en als ze de benodigde handelingen daar niet kennen levert het denk ik alleen maar frustratie en onbegrip op. dday mamootje en flora. ik zeg zet hem op. benieuwd wanneer het voor jullie echt goed begint en doorzet! hier ff oogjes dicht. huisje weer aan kant en schoon morgen komt mijn nichtje spelen. heb er zin in. ga nog wel ff proberen foto van het bedje te plaatsen.
nee meid, dat is echt slechte service zeg! Nou, eens kijken wat die vergoeding is dan want ze moeten wel van goede huizen komen Twijfel, ja leuk foto!
Goede avond @GFH: Balen van de nega test zeg Hopelijk wil de huisarts wat voor je doen. Lees net dat je een verwijsbrief hebt, ben benieuwd @Dday: Ik heb een paar boxpakjes en wat simpele nijntje pakjes van de Prenatal en daar slaapt ze ook in, ik heb geen aparte pyama's @Joyce: Klinkt goed van je wond, hopelijk is het nu snel genezen. @Florabella: Ben benieuwd wanneer je baby komt @Sallie: Idd foto's op hyves en facebook en zal binnen kort ook wat in mijn album zetten. Succes straks als je mannetje weg is, de mijne is nu ook 2 weken de hort op en al redden wij ons prima met z'n tweetjes toch zal ik blij zijn als hij er weer is. Mooie foto's en die nijntje muziek euhh, ding, hebben wij ook op de commode staan, kaatje kan er echt heerlijk naar luisteren. Kaatje kan trouwens goed slapen in haar wiegje overdag en 's avonds ligt ze in haar reiswieg in de woonkamer en 's nacht dus ook naast mij bij het bed en dan gaat ze spoken maar er zal vanzelf wel ritme in komen maar ik slaap 's nachts max 1 1/2 uur achter elkaar als ik dat al red..dus dat is idd wel pittig. @Mamootje: Hopelijk ben je weer van je depri bui af en gaat alles goed met de beeb. Jeetje, ben benieuwd wat het eind oordeel zal zijn. @Hielkje: Jeetje wat slaapt bo al snel door zeg, ben benieuwd wanneer kaatje door gaat slapen. Wat een super foto en wat een mooie bos haar zeg! Ze kijkt idd heel wijs. @Twijfel: Ik heb vandaag de pamper sensitive doekjes gekocht bij de Etos, 12 pakken voor 18 euro dus vond ik ook wel een goede deal. Vandaag weer lekker aan de wandel geweest al moet ik zeggen dat de grote afstanden toch nog wel pittig zijn. Verder nog een tante en nicht van lief op bezoek gehad dus dat was wel gezellie. Ik ga het nieuwe deel later wel ff bij lezen (5) want kaatje moet voeding hebben. Laters Ladies __________________
Owkee hier is het nu echt begonnen.....man wat doet dat pijn!! Wij krijgen maar 1 kind Moet nu in bad, over een uur de VK weer bellen, als ik het trek houd ik jullie op de hoogte!! Bella gaat voor haar verjaardag!! En als dit niet doorzet moeten ze me maar open snijden!