Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!
    Ik moet nog een halve dag werken en dan lekker een weekje vrij.

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@GFH, heerlijk even een weekje met z'n 2e buiten de verplichtingen om. Geniet ervan meis heb je verdient na dit.

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je Esther!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh gfh, lekker geniet ervan:D Dat kan je idd wel goed gebruiken

hielkje: ooh leuk de babyshow, ik had dat ook gedaan en nog steeds komen we bij elkaar elke maand met een aantal. Leuk om daarmee contact te houden!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, het is een hele leuke groep alleen heb ik niet echt een klik gevonden, dus ik kijk wel hoe het vandaag gaat.

Normaal huilt Bo altijd nog even na de 2e voeding, heb er nu iets meer gegeven en ze slaapt heerlijk in de box. Meisje heeft gewoon steeds honger gehad.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hielkje, fijn dat je erachter komt dat ze toch nog honger had!:) Beter laat dan nooit toch.

Hier was madam gister alleen maar aan t huilen. Ze wilde zelfs geen boterham, nou dan is er echt wat aan de hand. Wat blijkt... tandje nummer 6 komt door... arme meid.

Ik had tijdens de yoga niet echt een klik, maar dat is juist daarna gekomen, dus je weet het nooit!

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    even een kort berichtje van mij.

De laatste dagen weer meer misselijk geweest. Vanmorgen overgegeven en dat luchte wel op.
    Net heeft de arboarts gebeld, 25 januari belt ze weer terug. (ik mag hopen dat ik dan wel weer aan het werk ben)

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    labrador: jeetje meid, echt vervelend. Ik weet precies hoe je je voelt! Sterkte!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    zo, net ritje voedselbank gemaakt. Die mensen daar, die daar werken waren hevig geemotioneerd. Zo veel spullen en zo dankbaar waren ze. We hadden vooral veel brood, en daar zaten ze om te springen!
    Ik heb daar gelijk wat weggegeven aan mensen die nog brood en melk nodig hadden. En een meisje van een jaar of 7 werd helemaal blij van onze zelfgemaakte knutsels!:) wat een heerlijk gevoel...
    Sorry moest het even kwijt:D

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn Monique!! Echt een kerstgedachte!!

Zoooo op de terugweg.
    Vanochtend vroeg vertrokken naar Ermelo. Heerlijk weer op concours, proef ging best goed, niet zo goed als normaal maar ha drie weken na een bevalling, ik mag niet klagen! Em heeft zich weer voorbeeldig gedragen en heeft heerlijk geknuffeld met vrienden van ons!

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @gfh, geniet van je vrije weekje!

@monique, wat super dat zo zo blij waren, geeft je en goed gevoel.

Vanmorgen met alle babies en alle moeders van de zwangerschapsgym afgesproken. Ik vond het echt leuk, even alle verhalen gehoord en zo grappig dat alle baby's zo verschillend zijn!

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: goed initiatief van je van kika en de voedselbank

flora: Lekker dat je je hobby weer oppakt.

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Het was echt gezellig op de babyshow, Bo is de oudste en er was er 1 van 23 dgn oud. Dus best een verschil. Alle bevallings verhalen aangehoord en daar was er 1 heel erg spannend van want dat kindje ademde niet na de geboorte en dan is het heel spannend.
    Wij zijn met 8 dames en er zijn 7 meisjes geboren en 1 jongetje dat is toch best bijzonder.

@Monique, wat een ontzettend mooi gebaar dat de mensen zo reageerde van de voedselbank. En vooral dan dat meisje van 7. Wat mogen wij ons dan gelukkig prijzen dat we voldoende hebben om te eten.... Kan me voorstellen dat het je erg goed heeft gedaan.

@labrador, balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Ben ook benieuwd of je alweer aan het werk bent de 25st.

@flora, lekker dat je proef toch goed ging. Zal ook best een beetje wennen zijn geweest. Maar wel lekker dat je je hobby weer hebt opgepakt.

Ik heb me vandaag ook opgegeven voor babymassage. Dit gaat starten vanaf 3-1 en op 9-1 start de nagym van de pufcursus. Echt gezellig. Maar ik kan helaas niet want dan heb ik een borrel van mijn werk, of ik moet oprijd weggaan. Moet even kijken hoe het loopt.

Morgen kerst inkopen doen en dan aan de slag. Dus zal morgen niet langskomen. Iedereen alvast hele fijne kerstdagen en tot later

Liefs Esther en Bo

14. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede nacht dames.

meid hoop dat je de da hebt gesproken. en wat kunt doen voor je poezebees

Esther bo gaat inderdaad lekker heerlijk toch. maar ook wel fijn dat je genoeg 62 hebt. en lekker verwend door je werkgevers en pacienten. voel je je echt gewaardeerd lijkt me.

joyce super dat nienke het goed doet. en nu op de high care. fijn gevoel. en ook met jou gaat het stukken beter las ik. kijk dat is nieuws daar wordt ik vrolijk van.

muis jeetje dat is niet nix dat nieuws van jou. Hoop dat alles mooi snel soepel en super goed gaat verlopen denk aan je.

Gfh meid hoop voor jou ook dat alles goed uitpakt.

monique tandje 6 alweer dat gaat ook hard zeg. wauw.

labrador meid tjonge hoop dat de misselijkheid een keertje ophoud bij jou. en ik ga voor je duimen dat je straks de 25ste gewoon al weer aan het werk bent.

en verder....

flora jou meid gaat ook lekker zo te lezen. klinkt als een lekker ding;)

hier alles goed. beetje laat wakker. Maar dacht nu ff reageren. Donderdag bij de vk geweest alles was weer goed. ijzer was op het randje dus wordt nu wat beter op gelet. Beeb gaat ook lekker vk had wel een vermoeden dat ie wat klein was. dus 9 jan een echo. schrok wel want heb best een dikke buik. ik zo tegen haar ach beeb heeft dus een eigen zwembad;)
    nou ga weer proberen te slapen. overdag als ik druk ben is de beeb rutig ben ik rustig zoals nu is de beeb druk...
    Slaap lekker nog en alvast een fijne kerstdagen gewenst.

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, tandje 6 alweer wat gaat dat hard.

@Leonie, dat is best schrikken als ze vermoeden dat het klein is maar at ik ook niet heel erg. Maar ook wel weer fijn dat je nog een echo hebt op 9-1 kan je nogmaals naar de kleine kijken. Doe je wel lekker rustig en een grote buik zegt niks, dan waarschijnlijk toch een eigen zwembadje. Hoe gaaf jet met werken ?

Ben ook wel blij met veel kleertjes maatje 62. Maar shoppen is ook leuk.

Even een vraagje voor de moeders met een baby. Bo pakt nog niks en het lijkt of ze haar handjes nig niet heeft ontdekt wanneer deden jullie kindjes dat? Maak me geen zorgen maar dat mag nu toch wel eens gebeuren.

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel bij deze wil ik jullie een hele fijne kerst toewensen! Liefs dday en wesley

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hielkje, nee hoor, volgens mij deed yuna dat ook niet met 2,5e maand. Volgens mij is dat pas bij 2,3e maand ofzo. Weet je dat ik dat niet eens meer weet!? haha, zo erg, je denkt dat onthoud ik wel:p niet dus.

Dday: jullie hetzelfde!
    En alle andere dames natuurlijk, en jullie partners en (toekomstige) kinderen!:)

Twijfel: ooh gelukkig gaan ze dat wel ff extra controleren. En ja, het is natuurlijk een schatting. Dus probeer om je er niet druk over te maken.

Hier is madam vandaag precies 9 maanden. Wat een raar idee:D Over precies 3 maanden, ook op een zaterdag is ze jarig:D

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden,

Sorry dat ik de laatste dagen niet veel heb gereageerd! Heb t zo druk gehad!!
    Op t werk is t mega druk, en veel te lage bezetting.. Ben echt gesloopt 's avonds!
    Gisteren hebben we cadeautjes gedaan met mijn ouders en zusje.. Onwijs gezellig, en super verwend! :) heb een onwijs leuk boek gekregen! Anne geddes, mijn eerste vijf jaar, dagboek van mijn jeugd
    Kan ik mooi alles bij houden van de kleine :)

Nu druk huis poetsen en opruimen, diner voorbereiden etc.. Vanmiddag komt mijn schoonfam. Gezellig eten met beide Fam.. :)

Ik ga snel weer verder!

Fijne dagen lieverds!

Xx

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Hielkje: Wat leuk zeg dat je zo'n babyshow..ook leuk om alle verhalen te horen lijkt mij, en de kindjes te zien! Heftig zeg met dat kindje die niet wilde ademen! Ik vind zoiezo dat er veel meer meiden zijn geboren, tenminste om mij heen worden alleen maar meiden geboren en is Luuk de enige tot nu toe.

Trouwens Luuk begon zo rond 2,5/3 maanden echt dingen te pakken.

Labrador: Wat vervelend zeg! Hopelijk ga jij je snel beter voelen!

Twijfel: Luuk was ook heel klein...Haha jou beebje kan zich dan in ieder geval lekker bewegen ;) Fijn dat je snel weer een echo hebt!

Monique: zoooo tandje nummer 6 alweer :D Hier heeft Luuk er nog geen..Hij heeft er wel erg last van, hij kan al een paar dagen moeilijk slapen 's avonds..hopelijk komt hij snel door voor hem!

Ik wil alle meiden, mannen en (toekomstige) kindjes een hele fijne kerst toewensen!!!

Deel Deze Pagina