Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Monique: tandje 6 alweer, en 9 maanden:D bijzonder hoor, zolang zat ze ook +- in je buik

Meid: dat boek heb ik ook gekregen, inderdaad heel leuk! en veel succes met je diner!

Esther: leuk de babyshow en 7 meiden, 1 jongen dat is wel een groot verschil.
    Heel veel succes met je heerlijk klinkende ;) diner en veel plezier!

Dday: jullie ook fijne dagen gewenst!

Twijfel: fijn dat ze goed op je ijzer letten. En hier nog een mama met een klein meisje, maar ik schrok wel toen ze dat steeds zeiden bij de echo's! uiteindelijk toch redelijk goed gekomen ;)

Catharina: leuk dat jullie ook een 'date' hadden met alle baby's. Wij gaan die in januari/februari plannen. Er moet nog 1 iemand in januari bevallen...

2. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Bedankt voor de reacties over de kolven. Ik wilde sowieso een elektrische...maar mevrouw mamootje twijfelkont heeft nu toch de knoop doorgehakt door te gaan stoppen met de BV. Ik ben er nu 2,5 week mee aan het ****** en ik heb het helemaal gehad. Fenne spuugt super veel als ze direct aan de borst drinkt. Mijn borsten blijven heeeel vol zitten. Flesje BV doet ze veel beter, maar fulltime kolven (doe ik nu weer een paar dagen) breekt ook op.
    Ik vind dat ik genoeg heb geprobeerd :( ook al blijft het moeilijk.

Nu moet ik alleen uit gaan zoeken hoe ik moet afbouwen en hoe zij de KV moet krijgen:( qua hoeveelheid enzo en welk flesje ik als eerst moet gaan vervangen enzo..pffffff

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Kun je dat niet op het CB overleggen Mamootje? Daar weten ze het vast wel. Als je jezelf er niet meer goed bij voelt dan moet je zeker overstappen.

Gisteren eindelijk een draagdoek besteld. De Hoppediz. Ik heb zo wat alle merken gegoogled en naast elkaar gelegd, maar deze leek me wel wat en was nog goed betaalbaar. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Trouwens ook namens mij en Sebas iedereen prettige feestdagen.

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden kom snel weer meer reageren maar deze foto net vers van de pers wil ik even met jullie delen. Oh ik ben zoooo'n trotse mama :D

@ Meid ik heb dat anne geddes boek ook ;) Echt super leuk is ie he?

@ mamoo goed meis van je dat je de beslissing genomen hebt om te stoppen met de borstvoeding. Mijn mannetje krijgt vanaf dag 1 flesvoeding (friso hypoallergeen) en doet het er mega goed op! Hij zit nu alweer op zijn geboortegewicht. En het is echt ideaal dat papa ook een flesje kan maken en deze kan geven. Nee ik ben heel blij dat ik gewoon bij mijn standpunt gebleven ben en me niet omver heb laten praten door iedereen ;)

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ma ootje, goed dat je uiteindelijk de knoop heb doorgehakt. Je moet beginnen met de eerste avondvoeding af te bouwen en zo verder. Staat veel info over op internet en qua hoeveelheid even met cb overleggen.

@Monique, alweer 9 maanden en wat gaat het hard.

@Meid, geniet van je familie. En geeft toch niet als je even niet
    Komt

Hier zijn alle voorbereidingen gedaan. Nu is het wachten tot iedereen komt. Zo even soy hen. Maar we hebben dus een heerlijk menu en ontzettend mooi gedekte Tafel en ons meisje is ook mooi aangekleed, zal morgen een foto plaatsen. Heb er echt zin in.

Iedereen een hele fijne en mooie kerst, de mama's in spe en iedereen die al mama is. Onze eerst kerst met onze kleintje.

Joyce, geniet van je meisje en jij ook veel plezier.

Ik ga douchen en spreek jullie morgen weer.

6. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens Twijfel bij mij zeiden ze ook steeds dat ik een "klein kindje" in mijn buik had. Met 40 weken werd hij net aan 3 kilo geschat. Hij is dus met 40 weken + 6 dagen geboren en woog 3790 gram. Dus pin je er maar niet op vast wat de vk allemaal zegt! want het kan dus altijd anders uitvallen ;)

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik wil iedereen een fijne kerst toewensen!

8. namens ons ook nog hele fijne dagen ..

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww Joyce wat ziet jullie kerstbengel erg goed uit!! Krijg er tranen van!!

Meiden allemaal een ontzettend fijne kerst gewenst! Geniet van de tijd met elkaar.

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, wat een ontzettend mooie foto van Nienke. Is echt een kerst engel

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat een engeltje joyce

Fijne dagen allemaal

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden!

Joyce wat een schat!! En mooie foto! (ook op Hyves!! ) poppie groeit echt goed! :)

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een schatje die Nienke! Echt lief!

Fijne kerst allemaal.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lieve foto jyce!

Fijne kerst allemaal!

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wauw, joyce, wat een super foto!:D

Fijne kerst allemaal!:D

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben toch zooo blij voor jullie joyce dat jullie mooiemeissie het zo goed doet! echt een hele mooie foto hoor!

gisteren kregen we een grote envelop thuis gestuurdvan happy bee kinderkleding. daarin zaten 2 longsleeves en een zacht broekje van noppies.
    Behoorlijk aan de prijs en we hebben geen idee wie dit naar ons verstuurd heeft. Echt heel gek maar ben er uiteraard wel heel blij mee ;)

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dday, gaaf zeg!:) ben je niet nieuwsgierig?:p

Hier alles in orde. Zo nog even naar schoonouders en dan naar mijn familie voor het eten. Erg veel zin in.

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dday wat een kanjer en ik deel je mening trouwens ook over de fles. Ben ook al blij vanaf dag 1 dat ik bij die keuze gebleven ben.
    trouwen wat leuk die cadeautjes. Dat er geen afzender bij stond joh.

Esther dat klinkt gezellig!

Nienke ziet er echt lief uit in dat kerstpakje.

Gisteravond om half tien hebben wij Sebas de fles gegeven. Daarna hebben manlief en ik nog even All you need gekeken en zijn het bed in gedoken. Vanmorgen om 6.45 uur lagen we beide hartstikke wakker in bed. Het was muisstil in ons huis. Op hetzelfde moment zeiden we tegen elkaar: "ben jij er vannacht uit geweest?" Allebei niet dus. Lag Sebas nog lekker te snurken in zijn bed...overigens was dat een kwartier later al afgelopen daar niet van. :p Dus de fles gegeven om 7.00 uur, daarna weer om 10.00 uur en vervolgens viel hij weer als een blok in slaap (en hij wil eigenlijk nooit slapen overdag) en om 13.15 uur besloot hij dus dat hij wel weer honger had. Woensdag had hij om 9.15 uur al drie flessen op, vandaag om 13.30 uur pas, wat een verschil!!
    Nou ligt hij lekker bij papa op de buik om zich heen te kijken. Hij heeft vandaag trouwens dezelfde sokken aan als Nienke op de foto.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    DDB: heerlijk toch!! Af en toe heb je zo'n nacht en dan merk je dat hij dan gewend raakt aan doorslapen en dat het steeds vaker gebeurd:D

Hier een foto van ons prinsesje van vandaag, we hadden een hele fotoshoot:p

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh zo schattig. Heerlijk dat rood met witte stippen. Meisjeskleren zijn sowieso allemaal zo schattig (heb een roze tik) Maarja ik heb een jongen hè? Wel beter voor mijn knip :D

Deel Deze Pagina