Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, wat heerlijk z'n nacht. Hier is het ook echt soms nog wennen.

@Dday, altijd leuk kleertjes ontvangen toch. Maar dan ook nog eens zonder afzender. Dan is het nog spannender.

@Monique wat een ontzettend liee foto.

Hier had Bo vandaag echt een off dag, moeders in de ochtend dus het was echt gezellig (niet) we zijn bij mijn moeder geweest en hebben gefondued met zijn alle, was erg gezellig alleen ze zat echt niet lekker in haar vel, dus heel erg veel huilen. Maar ja kan gebeuren. Morgen hebben we helemaal geen afspraken heerlijk een dag met ons gezin. Een heerlijke housepakkendag.

2. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

monique wat een mooi kerstvrouwtje heb je :)

Deedee heerlijk joh dat sebas zo goed heeft doorgeslapen.
    hier slaapt wes steeds van 01.00 tot 05·15 dan hou ik hem even bij me en zodra hij weer slaapt leg ik em weer terug en krijgt hij om 7 uur weer zijn fles.

es jammer dat bo even een off day had maar fijn dat de fondue leuk was.hier had wes ook een onrustig dagje. schoonouders en oma van manlief kwamen langs. ze wilde natuurlijk alle 3 wes vasthouden maar hierdoor was hij de hele middag onrustig en niet willen slapen enzo. Dus met kraamvisite hou ik hem gewoon zelf vast. ;) ik heb echt nog steeds een gevoel van ik wil hem nog even met niemand anders delen... maarja ik zal toch een keer moeten haha

vandaag gaan we met wes even langs mijn ouders spannend... zie er best tegen op ;) maar zal wel goed komen! hij heeft bij mijn ouders een eigen kamer met ledikantje enzo dus hij kan daar ook lekker slapen. Hopelijk gaat ie dat ook doen haha nu denkt ie er anders over terwijl hij nu moet slapen ;)

Nee er stond helemaal geen afzender bij de kleertjes bij elkaar een waarde van rond de 60 euro ;) ben echt mega benieuwd wie het verstuurd heeft

fijne dag allemaal

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sallie hoe gaat het eigenlijk met jou??

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het ? Hebben jullie tot nu toe een mooie en gezellige kerst?
    Hier onwijs gezellig, maar wel erg druk!!!

Ik reageer van de week weer op jullie hoor!

Xx

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Hier alles gezellig meid.
    Vandaag lekker uitgeslapen nu kan het nog volgend jaar kerst t meer denk ik. Tenminste niet tot bij tien uur.

Vanmiddag naar rubens ouders en dan morgen weer werken:( voor mij geen extra dagen vrij maar alleen maar extra werken.

Waar onze kleine eerst spelletjes met ruben speelde door te stuipen met shoppen als ruben ging voelen reageerd het nu op zijn hand. Heel bijzonder

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    esther: Hopelijk is Bo vandaag gezelliger. Lekker hoor zo'n dag dat je niets hoeft.

Monique: Wat een super lieve foto.

Dday: Veel plezier bij je ouders! En leuk dat je kleertjes hebt gekregen van een anonieme afzender. Ik zal toch wel erg nieuwsgierig zijn. Heb je helemaal geen idee?

Deedee: lekker dat hij zolang doorgeslapen heeft.

Meid: Fijne kerst!

1e kerstdag heb ik overleefd. We zijn naar mijn ouders geweest. Om 17:60 knapte ik op en heb ik ook wa kunnen eten.
    Vandaag komen mijn schoonouders en schoonzus en haar man met kids. Schoonmoeder heeft het meeste gemaakt (ik zie het namelijk niet zitten om boven het eten te hangen nu).

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lieve meiden, alles gaat goed hoor! Ik lees met jullie ook! Ben nog zo druk.. heb laatste blz gelezen, jaloers op al die goedslapende kindjes, hier nog steeds 23.00 - 03.00 en 07.15. Maargoed, dit vreetzakje zal niet zomaar een voeding laten vallen denk ik ;). Deze week is vriendje vrij, zal proberen jullie van deze blz af weer.goed te volgen! Xx

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sallie hier ook 23.00-3.00-6.30

Vind het een prima ritme!
    Zo em heeft haar eerste logeerpartij met glans volbracht! Ze heeft heerlijk geslapen in mijn oude ledikant, zo lief een klein meisje in een groot bedje!

Nu vanuit groningen op naar huis en dan uit eten met de schop familie!

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, fijn dat alles goed gaat en je mannetje nu een weekje vrij is. Is het allemaal een beetje te doen als je alleen bent. Ik ben zelf erg blij dat JJ elke avond thuis is.

@flora, fijn dat het logeren goed is gegaan. Maar hebben jullie daar ook geslapen.

Bo heeft vandaag een betere dag. Maar dat komt ook denk ik doordat we vandaag geen verplichtingen hebben. Dus er geen stress en haast is. Wel erg lekker. Morgen misschien naar de ikea voor een nieuwe eettafel in de keuken. JJ heeft die vorige week gesloopt.

Fijne dag iedereen.

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ja wij hebben met zijn drietjes en de honden bij mijn ouders geslapen.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames, wat leuk om te lezen hoe jullie kerst hebben doorgebracht.

Hielkje, ik snap het wel hoor, het is ook een gestress en een ander ritme als je weer op vitiste moet enzo.

Florabella en Sallie: ja het komt vanzelf goed! Ze gaan vanzelf langer slapen, alleen de een sneller dan de ander.

Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst met haar. Wat was dat leuk zeg!:D ze zat maar te kletsen en overal te kijken:)
    Kerst was wat minder met haar, want ze weigert ergens anders te slapen dan haar eigen bed. Dus dat was snel afgelopen voor ons:) Gelukkig vnvnd naar mijn moeder, daar slaapt ze wel.

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Merry christmas allemaal! :D
    Beetje laat, maar was een beetje druk afgelopen dagen.

@hielkje, leuk dat jij ook baby meeting had. Wij zijn met zn twaalven, meerdere spannende verhalen helaas (waarvan 1 kindje overleden) Bij ons juist een stuk meer jongetjes dan meisjes

Ik had me toevallig ook opgegeven voor babymassage, voor in januari, maar nu kreeg ik een mail dat de december cursus uitliep en de januari cursus nu februari wordt en dan ben ik helaas weer aan het werk.

Hier is Sienna al flink aan het grijpen, ze heeft constant mn haar/ketting en touwtjes van kleding te pakken haha

@mamootje, hier ging het afbouwen vrij makkelijk, weinig last van stuwing gehad ook. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat!

@joyce, wat een hele lieve foto van nienke, echt een lief kerstkindje!

@dday, dat is wel een leuk kadootje, maar er zat geen kaarjte ozo bij, dat is wel gek, misschien zijn ze het vergeten ofzo

@deedee, wat super dat sebas het zo goed doet, kunnen jullie ook lekker wat uurtjes slaap pakken!

@monique, wat een super foto!

@sallie, leuk dat je weer mee komt lezen. Het is trouwens helemaal niet gek hoor dat sam nog de nachtvoeding wil. Ik was vrijdag op onze baby meeting en daar hadden de meesten nog een nachtvoeding!

Gisteravond heerlijk uit eten geweest en vandaag ook een lekker huispakken dagje. We zijn net lekker wezen wandelen in het bos met de hondjes en het meisje in de draagzak, vindt ze echt heerlijk!

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik had net echt een heel bijzonder moment. Ik zit bevallings verhalen te lezen en lees een verhaal van 1 van de meiden van de pufclub waar ik zit. Zo apart, want we wisten het van elkaar niet. Dus haar net maar even een PB gestuurd.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    zo zie je maar:) de wereld is klein:)

Goedemorgen dames! Alles okay hier?

Wij gaan vandaag lekker met Yuna zwemmen. Erg veel zin in. X

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lekker Monique!!!

Wat apart Esther! Netzo als dat desini en ik elkaar bleken te kennen!!

Gisteravond heerlijk in het restaurant gegeten, em gedroeg zich fantastisch. Ze geloofden niet dat ze nog geen maand oud was haha die kleine zat genietend in haar stokke stoel echt heel mooi!

Vandaag een lekkere hangdag!

Fijne dag dames!

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goeiesmorreges!

Lekker geslapen?!

Monique: logisch dat yuna wat minder slaapt ergens anders, is natuurlijk helemaal niet vertrouwd behalve bij oma...

Catharina: weet ik hoor dat de meeste niet doorslapen! We zitten alleen met die flessen te klieren... Dus als hij door zou slapen is dat over ;). Hoe is het met het spugen van sienna?

dday: hoe is het? Heb je ergens een foto van Wesley?! :)

Ddb: hoe gaat het bij jullie? En het slapen?

Heb ik verder nog nieuwtjes gemist?!

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Goedemorgen iedereen. Lekker de kerstdagen overleefd?

Flora wat knap dat je haar meegenomen hebt naar het restaurant. Dat zie ik mezelf nog niet doen.

Monique wat leuk die kleine kletsmajoor op de fiets. Ik kan niet wachten om straks ook te gaan fietsen met Sebas.

En om maar antwoord te geven op de vraag van Sallie. Met Sebas gaat het super met slapen 's nachts. Kan officieel zeggen dat hij drie nachten heeft doorgeslapen. Kan het nog niet geloven. Van zaterdag op zondag van 22.00 uur tot 6.45 uur. Van zondag op maandag van 21.30 uur tot 6.30 uur en vannacht van 23.15 uur tot 7.00 uur. Zo dat doet een mens goed!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vergeet flora helemaal :). Hoe gaat het met emma?! Wat lief dat het zo goed ginf in het restaurant! Geef je nog bv?! En groeit ze goed?

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee. wat fijn dat sebas jullie al 3 dgn laat slapen. heerlijk. ik werd vanochtend wakker gemaakt door Bo met haar handjes. JJ had haar uit bed gehaald en naast me neer gelegd. zo lief

@Flora, fijn dat het zo goed ging met em in het restaurant. ook een leuke foto op FB.

@Sallie, geeft jij nog BV of ook al FV.

Vandaag maar even naar de ikea omdat jj de keukentafel heeft gesloopt en daarna even lekker niks. zo heerlijk. Mogelijk nog even naar de prenatal.....

Tot later. Liefs

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik lees dat iedereen de kerst goed door gekomen is.

Monique: Veel plezier vandaag met zwemmen.

Vanavond onze 2e echo, heb er echt zin in.

Deel Deze Pagina