Sallie; hier nog bv em doet het super en was vorige week 4720 gram. Gisteren gemeten en mevrouw is al 59 cm!! Enorm kind haha Met Sam alles geod?! Thans esther! Have fun bij de Ikea!! Labrador: veel plezier met de echo! Lekker weer naar jullie beeb kijken!
zo, heel wat gemist hier toen ik nog ff in bed dook ik ga vanmiddag ff bijlezen, maar lees wel wat over doorslapen en dat is natuurlijk altijd lekker
Oh nee Wendy dat is gewoon #@%$# (laat ik het maar niet hardop schrijven) Labrador super leuk jullie kleintje weer zien. Flora dan is Emma bijna net zo groot als Sebas. Sebas is vorige week woensdag gemeten op 58,5 cm. Hij is wel lichter, toen 4550 gram.
@GFH, wat ontzettend balen. +*#£~$|>{^.!.!|>{^\$' durf het ook niet op te schrijven. @flora en Deedee, dan zijn jullie kleintjes groter dan Bo en die is echt wat ouder. Op 12-1 weet ik weer hoe zwaar madam weegt. We hebben een nieuwe eettafel gekocht. En JJ heeft voor de kerst een dolce gusto van ons gekregen. Echt genieten van mijn koffie nu. En even naar de prenatal geweest. De cassettes van de luieremmer waren in de aanbieding en ze waren op. En even een klein cadeautje gekocht voor de kleine van onze vrienden, ze heeft cadeau al gehad op de babyshower en we gaan er morgen heen dus wil niet met lege handen aankomen. We gaan er heerlijk heen wandelen. Heerlijk.
Aah gfh, zo klote!!!! Vind t zo naar voor jullie!!! Sal alles verder goed met jullie? Lab, spannend!!! veel plezier!
gfh: Jeetje wat ontzettend k#t voor je. Sterkte meid. Esther: Lekker geshopt lees ik. Ik weet niet of ik vanavond hier nog ben, anders horen jullie morgen meer hoe het bij de VK was. Weet iemand of er ook medicatie is voor de misselijkheid te remmen?
@gfh, wat enorm balen wendy! Kan me voorstellen dat je er aardig klaar mee bent @sallie, het spugen is hier helemaal over, lang leve de pepti voeding. Wat bedoel je met kloten met de flessen, krijgt sam anders teveel per dag? bedoel je dat? @flora, wat goed dat ze al mee kon naar het restaurant! @esther, wat grappig dat je haar verhaal herkende, goed dat je het zegt van die cassettes, die zijn hier ook bijna op. Net toevallig de mail voor de doos bij de prenatal gehad. @labrador, ik dacht dat je daar al iets voor had? bij mij hielp emesafene goed tegen de misselijkheid (gewoon tabletten) Echt fijn dat alle kleintjes het zo goed doen. Hier gisteren en vandaag met sienna in de draagzak gelopen, vindt ze heerlijk, ze valt zo in slaap. Volgens mij heeft ze een beetje een groei spurtje want opeens zijn van een aantal pakjes de broekjes te kort.
Hihi dat waren ze bij Sebas al vanaf de eerste dag. Geweldige nacht gehad en ook vanmorgen lag hij lekker te slapen, maar ik denk dat hij nu krampjes heeft, want hij is onrustig en ligt te spartelen in zijn bedje. Ook al eventjes laten huilen, toen toch even getroost en daarna was het toch weer huilen. Arme jongen. Hij had vanmiddag ook een beetje diarree. Ik ga zo weer eens bij hem kijken. Hij is wel stil, maar spartelt nog flink rond.
wendy balen meis! iedereen waarvan de kids het goed doen supe!! en dan mag nienke zich daarbij voegen die weegt 2035 jeeheee!! ga nu ff eten 1e avondje thuis pff weird
deedee: Zielig dat hij last heeft van krampjes. Joyce: Wat fijn dat Nienke zo goed groeit. Catherina: Ik heb idd emasefene, de zetpil. Maar dat verhelpt het overgeven, helaas niet de misselijkheid. Ik heb het nagevraagd bij de VK, maar hij vertelde dat er verder niets tegen de misselijkheid is. Wij hebben vanavond de echo gehad. We zagen de armpjes en beentjes bewegen, zo leuk om te zien. Het is nu 3.68 cm. 26 januari de volgende afspraak, helaas dan geen echo meer. Hopelijk wel naar het hartje luisteren.