Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lab, fijn dat alles goed is.

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, super om t te zien hè!! :) wel jammer dat je volgende x geen echo krijgt..

Welterusten meiden

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat leuk Lab!

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

iedereen de kerst goed doorgekomen las ik. das altijd mooi.

wendy super piep zeg. weet verder niet goed wat te zeggen. alleen een hele dikke knuff.

esther hier gaat het werk redelijk. tis nu wat drukker met de feestdagen dus wat harder aanpoten merk het wel. maar niet erg tis maar eventjes.

jocye wat doet nienke het super zeg. en een leuke kerstfoto ook nog eens.

labrador meid gaaf he als je alles kunt zien bewegen. alleen die misselijkheid das minder. al rennies geprobeerd?

hier dus best druk met al die feestdagen en werken. lees jullie wel allemaal maar geen tijd om wat te reageren. hier is net voor de kerst de ketel afgekeurd. dus druk aan het zoeken naar een nieuwe ketel. slapen gaat slecht niet door mijn rug maar steeds verkrampen mijn kuiten.... iemand een idee?

5. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik ben even niet geweest erg druk gehad met kerst ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad ik hoorde al wat leuke verhalen voorbij komen

Gfh balen dat het toch niet is gelukt en hoe nu verder? Of hoor je dat nog

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin: hoe gaat t met jou?

GFH: ooj meis, wat zal jij balen! Sterkte!

Twijfel: ik weet dat je bij krampen magnesium moet gebruiken. Maar ik weet niet of je dat mag als ze zwanger bent. Dat zal je ff op moeten zoeken.

Labrador: nee helaas, niets tegen de misselijkheid. Ik probeerde ook weleens gewoon rennies. Maar ik spuugde die ook uit. Het blijft vervelend, maar ik wist ook niet wat ik er nog meer mee kon verder dan afwachten en uitzitten...

Hielkje: gelukt bij de ikea? Wij gaan straks als Yuna weer wakker is. Traphekjes, tafelhoekjes, van die keukenkast dingetjes waardoor zij ze niet open krijgt, ben benieuwd...

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vandaag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis.
    Ik moet sowieso weer bloed laten prikken.
    En verder weet ik het niet. Moest voor een van deze dagen een afspraak maken dus dat heb ik dan maar braaf gedaan. Dus ik zal het straks wel horen.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    En goedemorgen allemaal trouwens.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goedemorgen:) ben je al over je dip heen gfh? benieuwd wat het ziekenhuis zegt. Lijkt me echt vervelend elke keer dat afwachten.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Succes in het ziekenhuis.

Leonie: Ben je weer voledig aan het werk?
    Ik kan al slecht medicijnen slikken en nu komt het er ook nog eens uit, dus voor mij geen rennies.

Hier nog 2 echo foto's van onze kleine spruit.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja hoor. Dipje duurt altijd maar een dag. Heeft geen zin om er verder over te blijven treuren; daar wordt het niet beter van.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen ...
    Ben benieuwd wat ze zo in het ziekenhuis vertellen.

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@GFH, succes in het ziekenhuis.

@Monique, wij zijn geslaagd. Jij ook succes bij de ikea.

Ik ga vanmiddag naar de huisarts verwijzing voor de gyn vragen. We hebben na lang overwegen toch besloten dat ik de gene ben die geholpen gaat worden, doormiddel van de esure techniek. Dus ben benieuwd of ik hem ga krijgen.

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Labrador nee volledig werken zit er voor mij niet meer. helaas. maar werk nu half smorgen half smiddags. dus echt kalm aan doen zit er ff niet in. zit te bedenken wat nog meer zou kunnen helpen iets van een drankje ofzo? en wat een lieve spruit heb je bij je zeg. :)

en die magnesium spul ga ik straks wel ff googlen tnx voor de tip. tis vermoeiend elke nacht beide kuiten. maar nog 3 weken werken dus komt goed

meid jij ook bijna verlof?

14. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther jou vergeten. tjonge wat dapper. maar wat houdt die ingreep precies in? heb er nog nooit van gehoord.

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Uitslag van mijn bloed was goed.
    Uitslag zaadonderzoek was suboptimaal. 10 miljoen ipv 15 miljoen. Kwaliteit verder was goed. Maar onderzoek moet nog een keer gedaan worden. Dat is pas over 10 weken. Dus 10 weken gewoon proberen zwanger te worden dus.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goh hielkje, dat is best een heftige beslissing!

Wij zijn geslaagd bij de ikea, maar lang niet voor alles. Het belangrijkste hebben we, 3 traphekjes! En tafelhoekjes bij de hema, die blijven wel okay zitten tot nu toe.

Labrador: ooh wat een kleine spruit is het nog he:D mega mooi he dat het zo gaat groeien, t blijft een wonder:D

Twijfelgeval: is t nog gelukt met namen uitzoeken?

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, magnesium helpt inderdaad en je benen wat omhoog leggen (bed omhoog of op een kussen)

@esther, jeetje heftig, waarom toch jij? bij een man is de ingreep veel simpeler toch?

@gfh, nou die uitslagen klinken gelukkig zeker niet slecht! maar ja, dan ga je je natuurlijk wel afvragen waarom het dan niet lukt...

@labrador, mooie plaatjes. Op vakantie kreeg ik trouwens vitamine B12 (geloof ik) tegen de misselijkheid, dat hielp ook wel.

Meisje is een beetje jengelig vandaag, voelt zich niet zo heel lekker denk ik.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Twijfel bij onze zwangerschapscursus zeiden ze dat je het beste aan het einde van de dag (bv als je je tanden aan het poetsen bent voor het slapen gaan) even wat rekoefeningen doen moet. Dezelfde als hardlopers ook wel doen. Schijnt te helpen.

Aaaah Lab wat lief. Lijkt hier alweer zo lang geleden. Vond dat trouwens de mooiste echo, die zo rond de 10 weken. Kun je alles zo mooi zien.

Hielkje dappere keuze zeg. Ik hoop voor jou dat je de verwijzing krijgt.

GFH dus eigenlijk hebben ze niks bijzonders kunnen vinden? Nou ik hoop voor je dat de afspraak voor over tien weken niet nodig is.

Zo net Sebas in bed gedaan. Was het eventjes helemaal zat. Hij wil gewoon niet gaan slapen na zijn voeding. Ja van die hazenslaapjes bij mams op de arm ja, die wil hij wel. Ik was even een boterham voor mezelf aan het smeren en meneer lag in de box en zette weer een keel op. Dus ik heb hem resoluut opgepakt (spontaan stil natuurlijk de draak), ben naar boven gelopen, slaapzak aangeritst, in bed gelegd, kus op de wang, welterusten gezegd en de deur achter me dicht getrokken. Huiskamerdeur ook dicht gedaan, babyfoon uit...ZO!
    Na vijf minuten even op de babyfoon gespiekt, meneer was druk aan het zwaaien en brabbelen, weer vijf minuten later kon ik hem met babyfoon uit en alle deuren dicht horen huilen. Met mezelf afgesproken dat ik het een kwartier van mezelf vol moest houden (valt niet mee) en dan mocht gaan troosten, maar het kwartier is nu om en ik zie iemand in diepe rust op de babyfoon.

Pfeeeeeew valt niet mee mama zijn.

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    en de rust is weer over...

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    aaah ddb: ja wen er maar aan, zo blijft het eerste jaar gaan. Het valt niet altijd mee. Soms helpt t om heel even 10 minuutjes de babyfoon eruit te trekken. Dat klinkt echt heel zielig, maar af en toe is dat voor jezelf even nodig.

Yuna gaat zo ff naar oma (schoonmoeder) en wij gaan saampjes naar de film en uit eten. Tot morgen!

Deel Deze Pagina