Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @mamootje, op de cursus samen bevallen hebben we vorige week heerlijke massage geleerd dus net ruben aan het werk gezet en dat geeft al enorme verlichting.dus hij weet wat hij kan doen tot maandag;)

2. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Tweety: ik heb alleen losse kamille in huis, geen theezakjes. Bij de huisartsenpost zeiden ze maandag ook die kamille of lauwe compressen. Maar ik word echt gek als er iets op ligt, dan wil ik er meteen mee gaan 'wrijven' omdat het zo jeukt.
    Maandag bij de huisartsenpost zeiden ze eerst een ooginfectie, ik oogzalf meegekregen (wat een rotttttt gevoel die zalf in je ogen) en het werd alleen maar erger en erger. Ik dinsdagochtend nog een keer naar eigen HA, ik denk dit is echt niet goed..oog stond echt op springen. Zegt hij: stop maar met die zalf hoor, dat gaat niet helpen. Het is gewoon een allergische reactie. EN bedankt huisartsenpost, een dag jeuk en branderigheid voor niks;)

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Tweety: wauw dat klinkt lekker! Potjandorie, dat heb ik niet gehad op mijn cursus, anders had ik vriend ook misschien zo ver gekregen. Heerlijk vind ik dat massages! Maar ik hoop voor je dat je het zo een beetje uit kan zingen tot maandag!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @mamootje, dat is balen dat je niks op je ogen kan verdragen. Heb je niks anders van je ha meegekregen dan.bedoel vanaf zaterdag avond al last het is nu woensdag, met die pilletjes was ik er zo af.
    Hoop dat je vannacht kan slapen.
    Die massage is echt lekker ja.heb nu goede reden om ruben aan het werk te zetten.hij vond het namelijk niet fijn om te zien dat ik zo'n pijn had. Kon nauwelijks lopen maar voelt nu stuk beter.

Ik ga slapen morgen vroeg op moet suikertest doen dus ga maar zo vroeg mogelijk aangezien ik nuchter moet komen

Tot morgen

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mamootje vervelend van je ogen zeg!!
    Ik hoef om precies te zijn nog maar 2 dagen te werken :) (volgende week, heb nu lekker weekend!)
    En gedoe op t werk, weet niet of je t in t nieuws hebt meegekregen, mensen uit Somalië, tentenkamp, protesteren.. Die staan dus bij het aanmeldcentrum van de immigratie en naturalisatiedienst.. En laten wij nou net op dat zelfde terrein zitten met onze dienst.. :p

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik ben al wakker ga zo de suikertest doen.moet daar 2 uur zitten dus gaat wel f duren.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Succes Angela!!

Zoo even wakker aan het worden!

Mijn moeder was gisteren jarig, E.mma heeft haar verrast met een verjaardagsbezoek, dikke tranen bij oma hihi. Nu doodmoe in bed, ff bijna vijf uur in de auto gaaaaap

Jullie hebben lekker gekletst gisteren!! Heb het gezellig bijgelezen!!

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mamootje wat vervelend van je ogen. En dat niet slapen 's nachts daar word je al mama ook al niet vrolijker van. Ik vind het al moeilijk als Sebas overdag de hele tijd huilt, maar ik kan mezelf nog troosten met de gedachten dat het een keer avond en nacht wordt (dan slaapt hij wel) Heel veel sterkte..ooit komt het goed, alleen wanneer is ooit hè?

Wendy namens mij voor jou een dikke knuffel. Ik hoop echt dat je snel zwanger wordt.

Wat lief van Emma om oma te bezoeken.

Gisteren even naar de winkel gegaan en Cinababy gehaald. Ik heb het vermoeden dat Sebas misschien wat krampjes heeft. Wil de Cinababy toch eens gaan proberen.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Deedee, ik had ook de cinababy, maar die werkt niet zo goed als de infacol. Sinds ik de infacol gebruik en haar op andere voeding heb, is het eenrustige meid, maar ik denk ook dat de krampjes bij ons bijna over zijn.

@mamootje, heb je geen tabl gekregen voor je allergische reactie, want volgens mij is er wel iets at je mag gebruiken bij borstvoeding. Ik zal het even zo voor je nakijken.

@gezellig dat je met em bij oma bent geweest.

Vandaag gaan we naar de film missionaris imposible. Eerst eten op de foodstrip ( hebben we in Amsterdam, verschillende fastfoodsrestaurants bij elkaar) en dan naar de arena om naar de bios te gaan. Samen met een goede vriend van ons.

Ik heb een vraag aan jullie wat jullie zouden doen.
    Sinds die vriendin van ons is bevallen heb ik nog meer het idee dat wij naar de achtergrond verdwijn en. Nu zijn we bij vrienden waar de kleine van die vriendin ook komt uitgenodigd om daar oud en nieuw te vierenik heb er alleen totaal geen zin in. Hoe kan ik dit goed op lossen door op een kuisten manier kenbaar te maken dat ik geen zin heb zinder iemand tegen het zere been te stoten. JJ wil namelijk wel heel erg graag hierheen. En ik ben normaal om 22.30 gesloopt en wil naar beden hij kan slapen in de middag en ik ben steeds met Bo bezig (vindt ik echt niet erg ) help me hiermee aub.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es' is zal gewoon eerlijk zijn, zeggen wat je denkt! Dan komt er echt wel een oplossing, en anders weet je genoeg toch?!

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Daar was ik ook weer even zoals afgesproken ;). Ik heb sinds kort een draagzak, ideaal! Ik heb net lekker gerommeld in huis en nu slaapt Sam lekker tegen mij aan heb ik mijn handen vrij om te laptoppen J.

GFH:pittig zeg! Maar wel fijn dat er actie wordt ondernomen...

Meid: vandaag lekker weekend! Gedoe op je werk beetje los kunnen laten? Wat gaat het ook alweer snel bij jou zeg! Alles rond? Kaartjes, kamertje, naam?!

Hielkje: Bo vandaag wat beter gemutst?! Moet wel lachen om je opmerking over de andere baby, een kippenkopje hihi. Maar wel leuk straks als zij en Bo ongeveer evenoud zijn! Vind de ingreep toch wel spannend klinken, maar als jullie er 100% achter staan moet je het doen!

Tweet: balen van je bekken, je moet nog even dus hopen dat het meevalt!

Monique: was de film leuk?! Hij lijkt me wel geinig J. Leuk om te horen dat je snel weer naar je meisje wil, hier ook hoor. Blijft vriend thuis en ga ik even wat drinken met vriendinnen, vind ik heel lekker om een momentje niet te zorgen, maar zodra ik naar huis ga heb ik zoveel zin om hem te zien!

Catharina: heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Is Sienna vandaag beter te spreken?!

Mamootje: ook al slaaphuiltjes, hier ook. Erg om er naar te luisteren he?! Vind dat letterlijk vemoeiend. Hoe is het vandaag met je oog?

Flora: wat leuk dat je met Em naar oma bent gegaan, hield ze zich goed in de auto?!

DDB: ik lees dat je Cinababy wil gaan gebruiken. Wij hebben het ook gebruikt toen hij ongeveer drie weken was. Het lijkt erg goed te helpen, maar ik merkte dat het nadien alleen maar erger werd! Sam werd er heel rustig van als het op zijn speen zat en viel dan vaak in slaap, alleen na een uurtje ofzo begon het weer opnieuw. We hebben het al met al een week gebruikt voordat begon te dagen dat het wel eens juist door de druppels zou kunnen komen. Gestopt en met een week had hij amper krampjes meer. Dat was tijdens de BV. Nu geven we friso comfort tegen spugen en krampjes en heeft hij zei eigenlijk amper meer, af en toe een paar minuten waar het in de eerste week zeker een uur per dag was ....

Hielkje: ik snap niet zo goed wat je bedoelt over je vriendin. Geven zij jullie minder aandacht of juist de vriendengroep? Als je niet wil kan je het toch op Bo gooien?! Ik ga ook niet lopen slepen met Sam met oud en nieuw, lijkt me indrukwekkend genoeg in zijn eigen bedje...

Hier gaat het goed. Ben nog wel steeds bezig met de flessen, hij krijgt er nog 6 van een hoeveelheid waar hij er 5 van mag, maargoed het is nu eenmaal een hongerlapje! Hoop dat het vanzelf goed komt... Verder is het een lief jochie! J. We zijn nu bezig met hem smiddags in zijn bedje te laten slapen, deed ik al toen de wieg nog bij mij op de kamer stond maar toen lag ik ernaast en vond hij het gezelliger. Nu staat hij in zijn eigen kamer en heeft hij sinds deze week bedacht dat dat toch wel saai is ;). Gister3 uur volgehouden voordat hij sliep. Iedere 10 minuten troosten en weer weg. Pittig hoor, tis niet wat je wil maar ik geloof wel dat dit een kwestie is van doorzetten. Hij raakt ook niet overstuur ofzo, maar blijft gewoon huilen/jengelen. Hij slaapt snachts prima en overdag zit hij graag in de draagzak, maar hij slaapt dan amper. Als hij eenmaal slaapt tussen de middag slaapt hij zo 2 a 2,5 uur dus ik ben er van overtuigd dat hij het nodig heeft. Ook vind ik het wel fijn om op een dag iig een momentje voor mezelf te hebben. Ik hoop dat het vandaag beter gaat, maar nu ligt hij alweer bijna 1,5 uur te slapen in de draagzak. Zo maar even naar de appie wandelen voor zijn eten, dan ziet hij nog wat en haalt even een frisse neus...

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En nog een lief fotootje, hij staat al op FB, maar voor wie ik niet heb..

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, ik bedoel mijn vriendengroep. Wij gaan wel met haar slepen, maar nemen de reiswieg mee en daar slaapt ze goed in, dus dat is het probleem niet. Maar ik kijk nog wel even wat we doen. Heb het er nog niet met JJ over gehad.
    Wanneer komt hij dan extra voor de fles, die hij eigenlijk niet zou mogen hebben?

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Sallie: aaah wat een lieve foto zeg! Echt een droppie. Ja, dat huilen/jengelen blijft nog wel ff, maar is wel zielig he.

Cinababy: hier ook gehad, infacol werkte echt veel beter. Maar misschien is dat ook voor iedere baby anders... Gewoon proberen.

Hielkje: ik denk ook gewoon dat je eerlijk moet zijn. Wat moet je anders, dan blijft het zo voortkabbelen...

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal, fijn dat alles goed gaat meis! :) en om dat extra flesje zal ik me niet druk maken! Elk kindje is anders..

Hier gaat de tijd idd hard!! Kamertje is helemaal af! (op lampje na) haha, namen hadden we al vrij vroeg :) en we hebben kaartjes ontworpen, proefdruk onlangs ontvangen.. Super leuk :) bestelling moet nog wel geplaatst worden, maar wil vandaag of morgen even met dat bedrijf bellen hoe het allemaal in zijn werk gaat.. En of zij t ook rechtstreeks kunnen sturen etc (aangezien we in dld wonen)

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @esther, ik zou het in ieder geval vooral niet doen als je er geen zin in hebt. Je kunt natuurlijk altijd doen alsof je je niet helemaal lekker voelt....;)

@sallie, hoeveel doe je in de fles dan? Het is toch eigenlijk alleen belangrijk dat ze niet meer dan 1 liter per dag krijgen? zit hij daar overheen dan?

Wat een enorm schattig ventje haha, sienna zit ook heel graag in de draagzak trouwens, ze is vandaag in een beter humeur haha

@meid, haha lekker die somaliers! wel heerlijk dat je bijna verlof hebt!

@mamootje, klinkt heel pijnlijk van dat oog! maar waar kan het een reactie op zijn dan? heb je iets anders dan anders gebruikt? make-up ofzo?

@flora, zo dat is een lange rit, hoe heb je dat met emma gedaan? want ze mogen toch maar maximaal 2 uur in de maxi cosi had ik begrepen?

Hier zijn de krampjes ook een stuk minder gelukkig, weer een goede nacht gehad. Het lijkt wel alsof ze 's nachts in haar bedje veel beter slaapt dan overdag in haar wieg.
    Zou het kunnen dat ze liever in het donker ligt?

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Zooo ik heb een hoop gemist haha! Wij hebben een drukke maar heel gezellige kerst gehad:D

Labrador: Wat goed dat de echo goed was :D En wat een leuke foto's! Mooi om te zien he..!

Esther: Moedige beslissing hebben jullie genomen. En inderdaad als jullie gezinnetje compleet is, waarom dan nog moeilijk doen met condooms of de pil.. Over jullie vriendengroep, moeilijke situatie hoor. Ik zou toch eerlijk zijn, daar heb je het meeste aan. Of je zegt dat je graag samen met je gezinnetje wilt zijn. Sterkte ermee!

GFH: Jeetje 10 weken duren lang als je zit te wachten! Wel fijn dat jullie er over kunnen praten, en natuurlijk gaat dat niet altijd goed. Jullie worden ook wel erg op de proef gesteld zo.

Meid: Jaaa jij hebt bijna verlof :D Heerlijk!

Sallie: Wat een lekkerding is het toch!!

Joyce: Ik zag echt super schattige foto's van jullie kerst-princesje! En wat groeit ze goed zeg..super :D

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey misslisa, hoe is t met jou? En met luuk?

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Het gaat goed met mij! Met Luuk ook het is nog altijd een heerlijk vrolijk mannetje:D En hoe gaat het jou? en je kleine meid?

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    E.mma heeft gewoon in de maxicosi gezeten. De mevr van het cb zei dat het wel kon als het maar niet dagelijks ofxo was.

Esther ik zou het ook bespreken en aangeven dat je snelmmoe bent nog en misschien wel nar huis gaat.

Hier tevreden over cinababy, we geven het na de voeding en alleen als ze kramp krijgt.

Straks nog een keer kolven en dan heeft E genoeg voorraad voor vanavond. Schoonouders komen oppassen en wij hebben het feest van een bruiloft. Heb er best zin in!

Deel Deze Pagina