@meid, balen van je meubels. @Leonie, erg leuk kamertje zo @ikke, dank je wel. Ze slaapt pas door sinds ze aan de fles is... @flora zet hem op. En het doet zeer maar probeer een buikademhaling te houden vang je het net iets beter op. Zegt een mama die d'r al heeft. Maar het bij mij veel baat gehad. Maar je kan het...... Hier heb je zolang op gewacht.
Oh eindelijk flora! Zet hem op je kan het! Brr zie nu toch wel erg op tegen de bevalling als ik jou berichtje zo lees.. maar sterkte en succes!
flora, eindelijk is bella in aantocht! Zet 'm op meis! Ik blijf je volgen Dames, bedankt voor al jullie lieve berichtjes en knuffels! En ik blijf zeker goede moed houden, ben altijd positief ingesteld, nou ja, bijna altijd Mooi kamertje twijfel, vooral die knuffelkat is super!
Twijfel: mooi bedje, mooie kinderwagen. Ziet er al helemaal gezellig uit! Flora: jaaaaaaaa eindelijk!!!! Go Flora en bella!! succes meid!
Joyce, de bon van de boc van babydump kan je zo van de website halen! En die van de prenatal moet je ff bellen met wij jonge ouders ofzo..
meid thanx! ga ik ff doen! eennuh mooie foto! Ikke fijn te horen dat het goed gaat kaatje lekker gegeten? FLORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou mocht tijd worden hahah zet hem op Rij een intermediar eitje bevalling dus ook whaha go gogogogogogo
Kwam ook nog ff spieken voor flora. Maar 7 cm al. You go girl. Wordt inderdaad spannend of vandaag of morgen. Dames tnx voor de complimenten. Ben er ook super blij mee. En ook met mijn knuffel buurpoes. Zag hem laast bij een winkel en dacht hebbuuu Toppertje is behoorlijk actief. Heb ons toppertje gister wel op de donder gegeven maar tis net mij luistert maar half.... Zat gister in mn privestreek te schoppen en behoorlijk lang ook. Nix straks gekneusde ribben. Ik heb straks een gekneusde uitgang... hahaha Slaap lekker meiden. Nogmaals flora zet hem op. En bella laat jou gezichtje zien aan je paps en mams
Om 4.48 is in het ziekenhuis na een knip baby Bella omgetoverd tot Emma!!! Later meer nieuws even uitpuffen haha
Flora, super gefeliciteerd meisje! We zijn natuurlijk erg nieuwsgierig naar een mooie foto van Emma! Hoe gaat het met je, is alles goed verlopen?