Gefeliciteerd lieve flora! wow en dat op de uitgrekende datum super cool :d geniet ze lekker van jullie emma! ook alweer zon prachtige naam.. goed gedaan meis :d
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas ZWANGER: Florabella - 29 jaar -ronde 4 - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - ronde 3 - rond 11 december 2011 Mamootje - 21 jaar - ronde ?? - 11 december 2011 Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar karinikke87 - NOD ??/ - 8e ronde-24 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde
Oooh flora goedzo meid!!! Gefeliciteerd met jullie meisje Emma!!! Super mooie naam! Balen van je ongi Wendy! Knuf Goedemorgen trouwens!
Goedemorgen allemaal, @GFH, balen van je ongi, @flora, gefeliciteerd met de geboorte van Emma en wat een mooie naam. Ga lekker genieten en bijkomen. We verwachten wel snel enen foto en we horen de verhalen wel. Heel veel liefs Esther.
Gefeliciteerd flora met emma, mooie naam Gfh, balen van je ongi maar je verwachte hem al hopen dat je snel naar de gyn kan
Goedemorgen! Flora: van harte gefeliciteerd met Emma! Mooie naam! Als je zover bent ben ik heel benieuwd naar je verhaal Gfh: balen, ook al was het verwacht Dday: ik vind het wel een beetje eng hoor, wij nu bovenaan Ik zei gister tegen vriend: deze maand komt onze baby dus sowieso klinkt spannend Nou dames, ik ga me klaarmaken voor weer een ctg in het zkh!
Gefeliciteerd meis! Fijn dat alles goed is! Wat een leuke naam! Hooo dat je je snel beter voelt! Hier een rotnacht gehad, meneeertje heeft flink lopen spoken, dus verdere reacties komen nog wel....
Goede morgen dames. flora meid van harte gefeliciteerd met emma. super gedaan. gfh balen meid. dikke knuff. Hier weer eens raar gedroomd droomde dat ik zwanger was. en alleen maar bloed verloor. maar voelde de beeb nog wel zo gek. gelijk op de wc ff gekeken maar niets te vinden. pfff ff bijkomen van de schrik.
@loenie, wen er maar aan, je kan en gaat mogelijk nog meer van dit soort rare dingen dromen. En ze lijken erg realistisch Ik ga me klaar maken om zo naar Almere te gaan naar mijn beste vriendin, weet niet hoe laat ik weer kan bij lezen. Zal wel een foto vandaag van Bo maken ze heeft haar nieuwe kleertjes aan. Ze is nu echt een meisje meisje zo lief. @mamootje succes bij je ctg ****knuffel**** Veel liefs iedereen
Zo, ontbijt van meneertje zit erin, hoop echt dat ik hem zo nog even terug kan leggen, hij is de hele tijd aan t zeuren, half kreunen en half huilen.. Mamootje: veel succes meid!
@ mamo ja brr ik vind het best eng idd hahaha Maar zal wel goed komen denk ik (hoop ik) Succes met je ctg! knuffelssss @ Esther heel veel plezier bij je vriendin! Ben benieuwd naar de nieuwe foto!! @ Twijfel pfff gelukkig was het maar een droom
@ Sal doe lekker rustig aan meis!! Die opbrekende nachten lijkt me echt wel heel slopend.. Hopelijk denkt sam ook even aan mama zodat jij een beetje kan uitrusten Knuf voor jou en voor de kleine man!
wauw flora, gefeliciteerd! Gefeliciteerd met Emma. Ik had ook die naam wel een beetje verwacht, waarom weet ik niet. Echt gaaf zeg dat je haar eindelijk vast kan houden. mmootje, succes in t ziekenhuis.
joehoee gefeliciteerd flora met emma!! na een knip hmmpff is emma groot? ben benieuwd maar super gedaan tuttie! Sallie balen van sam hier ook onrustig geslapen wrom weet ik niet verpleging vond nienke gisteravond ook erg onrustig pff , maar net op de webcam (is er 1 in haar couvouse) was ze ook nog wat onrustig mist gewoon haar papa en mama en ik haar ook maar vanavond weer...strkas eeerst een vriendinnetje op visite heb jij sam nog terug kunnen legggen? Esther veel plezier in almere! en ben benieuwd naar de nieuwe kleren Bo Leonie lekker dat dromen he bij mij duurde het maar kort mja duurde de zwangerschap ook dus... Dday en mamootje indd wie van jullie gaat eerst spannend!!! Mamootje succes in het ziekenhuis hoop dat alles goed is vandaag met de kleine.. hihi pff hehe die flora....
Flora: Gefeliciteerd met Emma, mooie naam! Leonie: Leuk ledikantje. mamamootje: Succes met de CTG Esther: Ik ben benieuwd naar de foto van Bo.