@ Joyce fijn meis dat je vanavond weer naar je mooie dochter toe kan! Lijkt me toch ook wel enorm fijn om via de webcam te kunnen kijken naar haar! Hoe is het nu met je wond?? Gaat het nog steeds zo goed??? @ leonie ik had de foto van het bedje gezien! Erg mooi, lekker strak model daar hou ik wel van Oh is het zo erg dat ik nergens geen zin in heb?? Pfff moet nog was opvouwen, stofzuigen, en schoonmaken en ik kan nergens de energie voor vinden... ik baal een beetje van mezelf eigenlijks op dit moment
Goedenmorgen meiden Zo ik heb een hoop gemist zie ik!!! Flora van harte gefeliciteerd met je dochter Emma Super goed gedaan, en dat op de uitgerekende datum haha Joyce: Hoe gaat het met jou kleine vechtertje? Mamootje: Succes vandaag meid! GFH: Jeetje wat moet dat teleurstellend zijn elke keer! Sterkte meid! esther: Veel plezier bij je vriendin! Vandaag met Luuk bij het consultatiebureau geweest, hij doet het voorbeeldig hij weegt alweer 8 kilo en is 69 cm..Ik ben zo trots op hem!
Lisa super joh dat Luuk het zo goed doet!! Wat een lekker bol koppie heeft hij echt geweldig Hahahah jullie moesten gewoon zeggen dat het wel erg is dan voel ik me schuldig en ga ik wel wat doen Nou ja ik heb al wel afgewassen en uhmmmm afgewassen hahaha meer niet. Oh ik moet echt even aan de gang nu.. Ik heb nu even geen last van nesteldrang dus ik denk dat ik voorlopig nog niet ga bevallen hihihi
ja cker, yuna is nu pas 7.4 kilo en al ruim 8 maanden. Ze zit best onder gemiddeld. qua lengte dan iets boven gemiddeld. Ze is lang en smal hihi. ch elk kind is anders. DDay, haha nee is echt niet erg, sorry ga lekker hangen met een filmpje, lekker ga ik nu ook doen
Dankje Dday, het is ook zo'n lekker kereltje ben zelf helemaal verliefd op hem hihi En ja sorry ik moet je ook teleurstellen, geef je er lekker aan toe De was en de stofzuiger lopen niet weg en morgen is er nog een dag Flauw he Monique: Ach ja ieder kind doet het op zn eigen manier Komt allemaal vast goed
ja misslisa zo denk ik ook over t huishouden hhaha Ja, ze lijkt op mij, ben ook altijd te dun geweest. Dus ach, ik vind het helemaal prima, ze doet het heel erg goed
He wat heb ik nou aan jullie? ik ga nu echt de was op vouwen Monique veel plezier met het filmpje Lisa de was ligt al 2 dagen in de wasmand te wachten tot dat het in de kast word opgeruimd dus ik moet het wel effies doen nu
Gisteren rond zeven uur begonnen de weeën, vriendje was om half acht thuis even met de hondjes gelopen, dat ging nog best goed. Daarna werd het zo heftig dat ik de pijn niet onder controle hield, dus vriendje de vlos gebeld. In bad en terugbellen als het om de drie kwam. In bad was het te doen alleen kronkelde ik van links naar rechts, was net een aal haha. Uit bad zette het heftig door, op handen en knieën kon ik het het beste opvangen, kreeg ondertussen kusjes van de honden! Vlos gebeld stagaire (topmeid) kwam alvast. Moest toen spugen, ow zei Ze dan heb je 4 of 7 cm....dat bleek al 7! te zijn. Daarna lopend de weeën opgevangen, erg vermoeiend na weinig slaap, helaas werd ik in de douche te duizelig. Vlos (de leukste!!) kwam om elf uur, om half twaalf had ik 8,5/9 cm, er moest nog een klein randje weg. Dit lukte niet en na 2 1/2 uur persweeen opvangen toch maar naar het ziekenhuis. De rit heb ik overleefd, daar zag ik tegenop! Daar aangekomen geen verandering, moest eerst een half uur aan het ctg om te kijken of Bella de evt ook stilling kon verdragen. Als ik op mijn rug lag had ze het bij het zachtjes meepersen te zwaar dus op mijn zij. Toen begon mijn buik zelf te persen en bleek om half vier dat er toch volledige ontsluiting was. Jippie! Wat is persen gaaaaaf! Echt heerlijk! Bella bleek ook nog eens een sterrekijker te zijn dus de gun erbij voor een vacuüm, maar ik kon zo hard persen dat met een knip en een duw op mijn buik Bella op de wereld kwam!! Ze heeft gelijk 1 1/2 uur gedronken en pakte zelf de tepel. Nu heerlijk slapen rijden we de oprit van ins huis op! Bella weegt 4060! Gram!!
Dday ff toe zetten meid. ben je zo klaar en dan voldaan op de bank. jeetje flora toch nog wel heftig. maar fijn nu lekker thuis en uitrusten. geniet van jullie emma. hier ligt mn nichtje in bed. hoop dat ze snel slaapt. kunnen we daarna ff na de winkel en miss nog na de kinderboerderij. ga nu ook ff slapen rusten. zodat ik de dag vol hou.
Flora bedankt voor je bevallingsverhaal heb het echt met verwondering gelezen! Het is toch nog allemaal behoorlijk snel gegaan.. en Wow wat een zwaargewicht zeg Echt super fijn dat ze nu eindelijk bij jullie is enne moet je haar wel Emma gaan noemen ipv Bella he hahahaha Knuffels en geniet ze lekker!!
Respect flora!! Dus toch net als rikkie al snel 7 cm haha maar Emma is wel " zwaar" zeg.. Ben wel erg benieuwd naar een foto van haar!!
Flora: Wauw wat een verhaal! Je hebt het goed gedaan zeg, 2,5 uur persweeën opvangen lijkt me verschrikkelijk pfff.. Ik kon ze echt niet ophouden! klasse meid. Geniet nu maar heerlijk van je meisje, en laat je lekker verwennen! Ik wacht geduldig op een foto van jullie meisje Dday: oke oke hier een denkbeeldige schop onder je kont Monique: Grappig dat Yuna hetzelfde is als jou van vroeger! Hier hetzelfde ik was ook een klein dikkertje vroeger hihi!
Flora: Jeetje wat lijkt me dat zwaar om 2.5 uur persweeen te hebben. Rust nu maar lekker uit en geniet van de kleine Emma.
zo idd, kan me iet voorstellen 2,5 uur persweeen te hebben. maar idd, klasse meid. Ze is er eindelijk, en nu geen bella meer he Misslisa: geef jij luuk behalve korsten ook al een boterham?
Haha als ze zeurt is ze Bella! Dat was idd een crime, maar je moet er wel doorheen, mocht op de top van de wee drie seconden persen om erdoor te komen. Ik was toen echt in een Trance en had moet door dat het zolang duurde gelukkig
Ik vind het een knappe prestatie flora!! Jaaaaaaaah de meubels zijn bezorgd!!!! nu wachten op telefoontje van babydump! Ben echt benieuwd wat ze voor vergoeding in gedachten hebben!