Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, ik vind de Miami ook mooier :)

Leonie, yeahhh join the club :) geniet ervan meid!

Wendy, fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe t met sal gaat!

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ga heerlijk genieten fan je verlof, je hebt het verdient. Vindt het knap hoelang je het heb volgehouden met jij klachten.

@labrador, leuke kamertjes. Ik zelf zou voor Denver gaan maar ieder zijn keus. Hoe is het met je misselijkheid zakt dat al wat meer.

@meid, hoe is het met je harde buiken.

Wij hebben gisterenavond echt een heerlijke avond gehad, het wad vreemd om haar naar oma te brengen en dan weg te gaan. En helemaal om laat thuis te komen en op haar kamertje gejij en en merken dat er niks in het bedje ligt. Je slaapt niet echt heel erg ontspannen. Dus zo lekker douchen en haar dan snel ophalen. Heb haar wel erg gemist. JJ was iets beschonken en vroeg of ik haar vannacht om half 3 al wou gaan halen. Dus die mist haar wel heel erg. Ik ook maar vindt het ook wel even lekker.

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es', wat fijn dat jullie een mooie avond hebben gehad! :) ben benieuwd hoe t logeren is gegaan! :)

Mijn harde buiken blijven komen..

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen.

esther lijkt me inderdaad raar om een avond zonder haar te zitten. maar wel lief dat jj haar ook misde. nu haar lekker ophalen en veel knuffelen.

hier slecht geslapen. vanacht was toppertje super druk. en mijn buik deed er zeer van. maar gelukkig hield het op en heb ik nog ff kunnen slapen.

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

We hebben haar opgehaald en ze heeft heerlijk geslapen en is echt super zoet geweest. Dus volgende keer kan het gewoon weer. Allen zal het dan wennen voor haar zijn om in een ander bed te liggen. Want nu lag ze in haar eigen wiegje. Straks gaat ze voor het eerst in haar ledikantje slapen. Ben benieuwd hoe dat gaat straks.

@Leonie, wat vervelend dat toppertje zo druk is geweest zodat je weinig hebt geslapen. Dan vanmiddag nog maar wat rust pakken.

@meid hoop dat je harden buiken niet zo heel erg lang aanblijven houden als bij Sallie. Want dan heb je echt nog heel even.

Even over Sallie, ik heb haar een PB gestuurd over de meeting en daar heeft ze ook niet op gereageerd. Dus ik denk dat ze het heel erg druk heeft.

Tot later

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    #1406 misslisa, 15 jan 2012
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
    Heey meiden!!

Lab: Ik heb even gespiekt en ik vind Miami het leukst :D:D

Leonie: Geniet van je verlof :D

Wendy: Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Altijd lekker nieuwe kleding ;)

Hielkje: Super dat Bo zo lief is geweest!! Een hele opluchting is dat he..Nu kan je haar gerust nog een keer bij oma laten logeren :)

Meid: Vervelend die harde buiken..Ik had er ook zo last van! Heb je verder nergens last van?

Ik heb even de datums ingevuld dat ik kan...In Mei hebben wij veel verjaardagen, dus wordt het krap voor mij..maar goed we kijken wel even welke datum het wordt en dan kan ik altijd nog kijken hoe ik het kan plannen ;)

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esher: Wat fijn da Bo goed geslapen heeft bij opa en oma. het zal idd wel vreemd geweest zijn dat je in het wiegje kijkt en er ligt niets in.

Afgelopen week had ik 2 betere dagen. Dus ik heb met 1 pil minder gedaan de volgede dag. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ik was weer erg misselijk. Dus ik hou het maar even op 4 per dag.
    Morgen ochtend moet ik naar de arbo arts, ben benieuwd wat hij zegt.

Leonie: Hopelijk kun je vanmiddag nog een dutje doen.

Meid: oei, nog steeds harde buiken.

Wij zijn eruit, we gaan voor het kamertje Miami.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww meid arme jij! Ik heb echt 8 wkn harde buiken gehad, niet leuk hè!!

Fijn Esther dat het goed is gegaan!!

Lab; hmmm dan toch maar op je oude hoeveelheid pillen blijven!

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Moet dit echt heel even kwijt.

Normaal als ik Bo in haar wiegje legde sliep ze max 1,5 uur soms een uitschieter van 2 uur. Nu heb ik haar om 12 uur in haar ledikantje gelegd. Was even heel erg hard brullen dus bij haar gezetten en haar handje vast gehouden en uit het zicht op de grond gaan zitten en ze is uiteindelijk na 10 min in slaap gevallen en ik ben naar beneden gegaan, met het idee, die wordt zo weer wakker. Maar ze slaapt nog steeds. We weten niet wat ons overkomt.

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Misschien is het opener/ruimer en voelt ze zich daardoor prettiger?!
    Wel fijn in ieder geval!!

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab vervelend van je misselijkheid! Gelukkig zijn er medicijnen voor! :)

Es', jeetje wat een slaapkoppie :)

Leonie, krijg je ook steeds van die harde trappen? Humpie kan er wat van, ribben, heupen en mijn zij is niet meer veilig!

Harde buiken, tsja wel vervelend, maar ik kan er toch niks aan veranderen.. Hou mezelf maar voor dat het nog hooguit 6 weken duurd.. Haha.. Hetzelfde geld voor de pijnlijke trappen! Haha..
    Verder af en toe wel drukkend gevoel en steken van onder.. We zullen wel zien wanneer hump komt :) kan haast niet meer wachten! :)

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ze is zeker een slaapkoppie aan het worden. Was ze in het begin totaal niet. Dus we zijn hier echt heel erg blij mee.

Ga haar maar weer in bed leggen kijken wat ze gaat doen

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    fijn esther dat ze zo door slaapt

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ze werd na een uur helemaal over haar toeren wakker. Maar ja troosten, eten en even knuffelen en zo weer heerlijk slapen. Wat een leven.

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik denk dat het in de lucht zit vandaag Esther want ook Sebas besloot vandaag dat hij wel wilde slapen overdag. Heb hem er om 11.45 ingelegd en iets na 14.00 uur wilde hij eruit. Ook ik wist niet wat me overkwam! Dat is de tweede keer deze week. Ik hoop dat deze lijn aan blijft houden.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik was iets te enthousiast ze wou vanavond echt niet slapen, heel erg veel huilen en over haar toeren. Dus morgen maar weer opnieuw proberen. Maar het is natuurlijk ook erg vreemd in een nieuw bed

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, haha ik had de eerste paar dagen ook echt geen idee wat ik moest doen, kon echt mn rust niet vinden, maar dat komt vanzelf goed hoor

@monique, zo rottig dat yuna nog steeds zo ziek is.

@leonie, lekker dat je verlof in is!

@labrador, mooi kamertje!

@esther, ik snap helemaal dat je haar mist, maar inderdaad ook wel even lekker.
    Gewoon even wennen haar ledikantje denk ik, gaat vast snel beter!
    Hier ging de overstap van wiegje naar ledikant trouwens helemaal probleemloos. Volgende week gaan we haar ledikantje op haar eigen kamer terug zetten, ik ben benieuwd of dat ook zo soepel gaat.

S.ienna was gisteren bij mn schoonouders want wij hadden een feestje. We hebben haar wel om 00.15 weer opgehaald. Was toch wel jammer want het feestje was erg gezellig, maar ik wil haar ook wel graag bij me hebben, dilemma.....
    volgende keer toch het logeren maar eens proberen.

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catharina, kan ik me heel erg graag voorstellen dat je haargraag bij je hebt. Had ik ook. Ze ligt nu zonder problemen in haar ledikantje te slapen. Eerst hele verhalen die ze aan het vertellen is en toen heel even huilen om haar speen en nu is ze stil. Kijken hoelang ze nu blijft slapen. Is natuurlijk ook wel even vreemd. Zal voor s.ienna ook wel wennen zijn op haar eigen kamertje en voor jullie je went toch aan de geluiden. Volgende keer gewoon proberen of het logeren goed gaat. Is voorjullie de kik nog spannender.
    Hoe gat het nu met haar, want volgens mij moest je toch afgelopen vrijdag terug naar de ha voor controle. En hoe doet ze het op 4 flessen ipv 5.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik hoop heel eg voor je dat deze trend doorzet. En goed van je dat je blijft volhouden. Ben echt trots op je. En je mag ook echt trots op jezelf zijn.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Helemaal mee eens!:)

Deel Deze Pagina