Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jeetje Lisa, ik hoop dat luuk snel op knapt!
    Beterschap en dikke knuf!

Monique, ook beterschap voor yuna! Knuf!

Wendy, dat zegt Miss niks meis! Ik was er ook van overtuigd dat het niet raak was, maar had toch een posi test! ;) ik duim!!!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wendy, ik duim ook echt voor jou!!!!:)

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Misschien verrast je lichaam jou. het blijft wel elke keer spannend.

Lisa: Hoe was het bij de HAP?

Monique: Beterschap met Yuna!

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Luuk heeft een buikvirus...hij heeft net gelukkig iets gedronken en ligt nu lekker te slapen! Als hij morgen nog hoge koorts heeft moet ik terug komen. Pfff het is hartverscheurend als je kind ziek is :(

Monique: jij ook beterschapjes voor jou meisje!

Ghf: ik duim voor je meid! Hopelijk heeft je lichaam een leuke verassing in pettoz

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden

Ben ff wat minder aan het schrijven, mijn collega is overleden en ik ben er echt stuk van

Beterschap voor alle zieke kindjes

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede nacht;)

lisa arme luuk. hopelijk is het vandaag wat minder. zodat je niet terug hoeft te komen. Je staat dan toch een beetje machteloos als je kleine ziek is.

flora jeetje meid. die zag ik niet aankomen. jeetje gecondoleerd hoor.

hier gister partneravond was gezellig. kereltje heeft veel opgestoken. dus dat is nuttig. En verder slaap ik super slecht. mijn verstandkies doet weer opspelen. dus ben erg aan het twijfelen om de kaakchirurg te bellen. ze hadden gezegt dat ik het beste kon wachten tot na de bevalling. maar als ik erge last had gewoon maar moet bellen. hmm. denk er nog ff over na. Probeer zo nog maar ff tegaan slapen als het lukt:(

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, gecondoleerd met dit verlies. Sterkte de komende tijd.

@Lisa, wat ontzettend vervelend dat luuk zo ziek is. Maar wel goed dat je hebt gebeld. Hoop dat hij wat is opgeknapt.

@Monique, Yuna, alweer ziek. Heeft ze wel wat gedronken vandaag.

@Leonie, als de pijn erg vervelend word en dat je er niet van kan slapen moet je zeker bellen....je hebt je rust hard nodig.

@meid, leuk hè een zwangerschapsshoot. Ben ook blij dat ik het toen heb gedaan. De foto hangt trots op haar kamertje.

@joyce, wat gaat ze goed. Ik ben erg benieuwd vrijdag. Hoop wel dat ik kan komen, begin erg verkouden te worden. En ik wil jou echt niet aansteken. Dus laat het me maar weten en ik hou je op de hoogte of het doorzet. Xxxx love you

Ga zo weergeef ijk naar babymassage, heb er echt zin in. Gisterenavond had ik voor het eerst na gym van de zwangerschapscursus, jemig wat is dat zwaar om weer zo actief te zijn. Lig ook nog in mijn bed, durf er niet uit. Ben bang dat ik hele erge spierpijn heb. Heb natuurlijk 3 maanden echt niks aan sport gedaan en daarvoor ook niet. Ga wel sporten vanaf februari waarschijnlijk met mijn schoonzusje. Ga naar Zumba (heb altijd gedanst. Voornamelijk line dancing op wedstrijdniveau)

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther ja denk ook wel dat ga bellen vandaag. Wel lekker dat je straks weer op sport gaat. denk ook wel dat die na gym pittig is. en zumba lijkt me ook lekker om te doen. blijf nog maar ff lekker liggen in bed. bo ligt nog lekker in haar ledikantje?

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Flora, sterkte!

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Leonie: Toch nog ff kunnen slapen?

Lisa: Hoe is het met Luuk?

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Flora: Jeetje zeg! Gecondoleerd! Is je collega plotseling overleden?

Hielkje: Ik vind het echt leuk dat jij babymassage doet!! Zal Bo je wel heel dankbaar voor zijn!

Hier heeft Luuk tussen ons in geslapen vannacht, vanmorgen was zijn temp. 39.8 en heb ik hem dus weer een zetpil gegeven, daarna heeft hij wel zijn fles gedronken en net fruit gegeten. Hij ligt nu even lekker te slapen. Hopelijk in hij snel weer beter :(

Hoe is het met Yuna, Monique?

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ah arme Luuk. Ik hoop dat hij snel beter is.
    Flora ik las het op FB. Ik wens je veel sterkte.
    En voor Wendy ga ik gewoon duimen dat het raak is!

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Arme luuk! Gelukkig eet hij wel! Hoop dat hij snel op knapt!

Monique, hoe gaat t nu met yuna?

Flora, jeetje heftig! Was hij ziek? Sterkte meis en dikke knuf!

Wij zijn net terug van de gyn! Alles was goed met hump! Alleen mijn bloeddruk niet helemaal in orde.. Onderdruk was 90, moet t ff in de gaten houden, als ik hoofdpijn krijg of me nie goed voel moet ik terug komen..

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    90 is volgens mij net de grens idd. Even goed in de gaten houden dus.

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lisa, arme luuk, hoe gaat het vandaag? Nog steeds niet helemaal lekker lees ik, gelukkig heeft hij wel wat gegeten.

@gfh, ik hoop dat je gevoel niet juist is

@monique, voelt yuna zich beter vandaag?

@flora, och meis gecondoleerd, is hij toch overleden, wat zielig!

@twijfel, mooi dat de partneravond geslaagd was.

@hielkje, haha ik had vorige week ook die na-gym. Gelukkig geen spierpijn gekregen. Veel plezier op baby massage

@meid, fijn dat alles goed was, bloeddruk wel wat hoog inderdaad, even niet zoveel zout eten ;)

Nog maar 2 weekjes vrij vanaf vandaag, jeetje wat is dat snel gegaan zeg....
    Ik zit lekker in mn pyjama, heb geen zin om mn kleren aan te trekken haha. Net wel alle bedden verschoond dus al wel druk bezig geweest. S.ienna ligt lekker te slapen.

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ddb, ja 90/95 is de grens.. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren..

Cath, zoveel zout eet ik eigenlijk niet..

Hump is ook nog niet ingedaald..
    Wanneer was jullie baby ingedaald?

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bij mij geloof ik rond de 35 weken. Met 37 weken een liggingsecho gehad en toen lag meneer goed. Maar intussen is hij gedraaid en toen ik moest bevallen met 40+6 lag meneer met zijn neus omhoog (sterrenkijker)

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, hoop dat luuk zich snel beter voelt. De babymassage is gewoon een korte cursus en als ze in bad is geweest doe ik het sindsdien ook elke keer als ik er tijd voor heb. Maak er ook eigenlijk altijd tijd voor. Maar het is echt heel erg leuk.

@meid, bij mij is Bo nooit ingedaald dus kan je niet vertellen wanneer dat gebeurt.

Morgen gaat Bo voor het eerst wennen op het kvd. Vind het wel spannend. Catharina het gaat echt snel. Ik mag volgende week woensdag al weer beginnen met werken. Ik was aangekleed om naar babymassage te gaan en daarna nog even snel wezen winkelen en toen naar huis en housepak aan en wel even aan de schoonmaak. Moet alleen nog stofzuigen, maar dat doe ik zo wel. Nu even relaxen op de bank. Dochterlief ligt te slapen

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik moet over een maandje ook alweer beginnen. (nou ja ik hoop het tenminste er is nog steeds niet bekend wie mogen blijven en wie moeten gaan) Gaat echt snel.

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, hier was ze al vrij vroeg ingedaald, ik weet alleen niet precies meer bij hoeveel weken

Deel Deze Pagina