Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mijn collega had vorige week een hartaanval gehad, werd in coma gehouden en bleek hersendood. Dus na het stoppen vd behandeling is hij overleden...,

Meid; hopelijk zet die bloeddrukstijging niet door!

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames ik heb even niet mee gelezen maar ben dat wel van plan weer vanaf nu

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Flora, meid, wat erg van je collega! Sterkte!:( Zal echt wel een hele klap zijn!

Meid: hier lag mijn dame in week 34 ingedaald. Trek je het nog een beetje of ben je er wel klaar mee?

Hielkje: succes morgen...:) Zal wel goed komen, maar is echt even wennen ook voor jou:p

Meer heb ik niet onthouden, sorry!
    Hier gaat het redelijk. Ze is nog wel ziek, nu echt al anderhalve week!:( Donderdaag nar cb en dan wil ik dat ze nog een keer goed nar de longen luisteren, gelukkig moet ik naar de arts. Ze eet ook niet meer, dus ze is echt afgevallen denk ik.

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin fijn weer van je te lezen. en gezelig dat je weer mee komt kletsen.

monique. hoop dat ze yuna kunnen helpen. wel fijn dat je naar een arts moet. en ik zou het anders gewoon eizen dat ze naar haar longentjes luisteren. Gelukkig is donderdag al snel.

tis echt waar wat ze zeggen over zieke mannen dat ze zieliger zijn dan iedereen. hier heb ik er 1 thuis met jaa echt waar kriebelhoest. kan best vervelend zijn. maar ik heb met mijn rug slaap slecht en ben zo mobiel als een wandelende pinguin. maar oh oh oh hij is wel zo zielig.;)

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    whahahah twijfel hihihi zo herkenbaar:d maar goed dat wij kinderen krijgen he :p

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahah ja monique inderdaad. En traktatie is leuk. doe je er dan ook een lepeltje bij?

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hihi een lepeltje, mmm nee niet aan gedacht, mar misschien kan ik die erin verwerken ipv die ballon. Ga ik nog ff over ndenken.
    Maar in principe nemen die kinderen t mee en de kinderen die er die dag zijn eten t op neem ik aan:)

Hoe voel jij je twijfel?

9. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ooh op die manier. Ik zeg leuk en gezond.

met mij gaat het goed nu. heb vandaag een middeltje gekregen voor mijn verstandskies soort antibiotica. kaakchirurg wou nog niet trekken ivm verdoving enzo. zo dacht de tandarts er ook over. en van de ha nieuw middeltje voor de schimmel. nu maar hopen dat het snel zijn werk gaat doen.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    pfff heftig zeeg, hoop dat het aanslaat! En dan wanneer je bevallen bent en weer op de been bent mag het er wel uit? Met baby alles okay? Gaat hard nu zeg:)

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ja dan mag hij er uit. loop er al mee te klooien vanaf week 12 ofzo. maar met de beeb gaat het super. lekker actief en heb al het idee dat hij aan het indalen is. maar zou wel blij zijn als ik de kleine in de armen heb ipv mijn buik. ben ook echt benieuwd wat het gaat worden. en inderdaad zoals ze zeggen de laatste loodjes zijn het zwaarst. maar nog max 8 weken. dus dat is te overzien. maar het gaat inderdaad wel snel. denk ook als je maar afleiding hebt;)

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @monique, duurt al wel lang nu bij yuna, ik hoop echt dat ze snel opknapt, ze had al niet veel vetreserves.

@leonie, ik snap dat je ongeduldig wordt en nieuwsgierig bent. Maar max 8 weken is inderdaad te overzien!

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ff een raar vraagje. kan het zijn dat als je kindje indaalt je buik minder wordt? ik meet uet op voor mijn 9 maandenboekje. mijn buik was 2 maand geleden 110,5 vorige maand 112 en nu 108? en ben toch echt niet afgevallen;)

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja volgens mij kan dat wel ja:) het hoofdje ligt meer nar beneden dus ook het punt waar je het meet is veranderd:) lijkt mij

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Pff gelukkig was al aan het denken hoe het anders zou kunnen komen

16. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Wat een drama net cremepje gesmeerd omn 10 uur en de jeuk en branderigheid werd alleen erger en erger. dus net gedoucht en morgen de ha maar weer bellen. Nu dus klaar wakker grrr

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden.

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ik zou zeker de ha bellen, want mogelijk heb je een allergische reactie op de crème.

Heb niet heel erg veel zin om te reageren. Ben een klein beetje down. Het besef dat ik volgende week weer moet werken komt erg binnen en ik moet Bo zo voor het eerst naar kvd brengen en heb hier totaal geen zin in. Zat net te rekenen. We zijn 15 wkn samen geweest en dan nu komt het wel heel dichtbij dat ik weer in het normale leven ga komen. Ik wil niet. Ik wil thuis blijven

Komt goed schatje zeg ik dan maar tegen mezelf........

Spreek jullie later weer.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuf Esther; t komt wel goed schatje

Morgen Wendy!!

Zoooooooo ik ben trots!!!

Mijn lieve meisje heeft van 22.30 tot 5.30 geslapen...... Ik werd wakker met een doorweekte bh! Wat een fijn cadeautje want ik was best moe.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Leonie, ik hoop dat de ha iets anders heeft voor je! Hoe bevalt je verlof? Ik hoop dat je beebje al lekker is ingedaald! Ik hoop dat hump dat ook snel gaat doen!

Es', sterkte meis! Het lijkt mij ook heel moeilijk, maar straks je eigen dingetjes weer doen is vast ook wel weer fijn! En idd: het komt wel goed schatje ;) knuf!!

Flora, wat lekker dat ze zo lang heeft geslapen! Doorweekte bh, haha 

Deel Deze Pagina