Oh lieve Esther wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk gaat het gewoon KEIgoed op het KDV en voel je je vanavond wat beter. Probeer vandaag toch even te genieten van de tijd voor jezelf. Flora wat super!! Heerlijk hè? Ik kijk inmiddels al weer uit naar de volgende fase, als Sebas gaat slapen tot een uurtje of 8 haha.
Ester komt wel goed het is vaak voor de ouders lastiger dan voor het kind en het went vast snelook al verandert dat niks aan het feit dat je het nu niet wilt. Kinderen waren hier vanmorgen ruzie aan het maken over de pop dus heb mijn eigen pop van vroeger er bij gepakt hoop dat ze het overleeft. Had ook bedacht dat die ooit voor mijn eigen kinderen was maar weet niet of hij nog zo lang leeft al zijn ze er best lief voor.
Leonie: Hopelijk krijg je een andere creme. Catherina: lekker hoor om zo lang te slapen. Esther: Sterkte vandaag. Zoek afleiding, dan gaat de dag wat sneller. GFH: Goedemorgen. Karin: Hopelijk houden ze je pop heel. Ik ga vanmiddag voor het eerst sinds 2 maanden weer alleen op visite bij mijn broer (dit niet kunnen doen ivm de misselijkheid). Ik ben erg benieuwd hoe het gaat.
@esther, achossie, ik snap je helemaal hoor. Maar het gaat weer wennen! Ik hoop dat bo het leuk heeft op het KDV. @labrador, ik hoop dat het bezoekje leuk is @twijfel, jakkes dat klinkt niet goed, zeker de huisarts bellen! @flora, super van e.mma! @karin, haha wat grappig dat je nog poppen bewaard hebt, is het een speciale pop voor je? dan hoop ik dat ze lief voor haar zijn haha Hier een meisje dat erg moe is maar vast niet wil slapen... kleine draak!
Noubna een uur bij de ha alles onderzocht. zat niet aan de buitenkant maar binnenin. nu tabletten en 2 cremepjes gekregen. kan nu wel straks zeggen dat het goed gesmeerd is daar beneden. en vrijdag nog een keer urine brengen voor blaasontseking. labrador hoop dat het gezellig wordt bij je broer. zonder misselijkheid. meid ben ook benieuwd wanneer onze beebs indalen en komen. Volgende week donderdag mag ik weer na de vk. ga zeker ff vragen.
Leonie, ik mag dinsdag weer Hoop in ieder geval dat m'n onderdruk dan wat lager is!! Maar ben ook zeker benieuwd wanneer ze komen! Begin je al zenuwachtig te worden? Ik ben er eigenlijk nog heel rustig onder.. verbaas me zelf! hahaa.. Heb je van die vaginale tabletten gekregen van de ha? Die had ik in het begin van me zwangerschap gekregen,(en een zalfje) toen had ik ook een bacterie ofzo.. Nu was het uitstrijkje gelukkig goed
Wat een lieve foto meid Twijfel hopen dat dit wel werkt Catharina dit was mijn eerste pop waar ik altijd mee speelde voor mij wel speciaal hij ging ook altijd overal mee naar toe enzo en hij heeft vandaag overleeft
Esther: hoe is het vandaag gegaan op het KDV met Bo? en hoe heb jij het ervaren?? Flora: wat goed van e.mma! Wanneer is de uitvaart van je collega? sterkte! Karin: wat lief dat ze met die pop mochten spelen van jou! Meid: wat een prachtige en een hele lieve foto! Catharina: gaat het nog steeds goed met de nieuwe voeding van s.ienna?
Twijfel: hopelijk gaat het helpen, de cremepjes en tabletten. Fenne was bij mij al met 33 weken vibi, maar dat is vrij uitzonderlijk hoorde ik...
@flora, heerlijk toch dat em je zo lang heeft laten slapen. Alleen jammer van je zwembadje. @Catharina, hier ook meestal erg moe zijn maar vechten tegen het naar bed gaan. @meid, mooie foto. @Karin, bijzonder, ik heb mijn eerste pop ook nog, alleen zal ik Bo daar niet mee laten spelen. Ik duimde ermee. @Deedee, ben benieuwd wanneer Sebas jou dat kadeautje geeft. Met Bo is het goed gegaan op het kvd. Ze heeft even lief gespeelt en geknuffeld met de leidsters. Ze wou alleen niet slapen terwijl ze erg moe was. Dus vanmiddag even in de box geslapen wat ik had verlate kraamvisite. Een goede vriendin met haar zoontje. En nu ligt ze uitgeteld in haar bedje. Zo nog even Tummy tubben en daarna weer lekker verder slapen. Hoop dat het morgen weer beter gaat, want ze wou vandaag niet drinken op het kvd, dus had erge honger toen we thuis kwamen. Spreek jullie later.
Ik heb het best goed ervaren. Moest er alleen heel erg aan wennen dat ze uit mijn armen werd weggepakt. Maar verder ging het heel erg goed. Ben daarna even naar mijn werk gegaan. Maar kon ook meteen aan het werk. Er zijn zoveel problemen dat ik nu echt geen zin meer heb om aan het werk te gaan. Maar een ding wat echt k*t is is dat mijn collega echt heel erg serieus overweegt om weg te gaan. Artsen vroegen namelijk meteen weer dingen aan mij en niet aan haar.
@esther, dat is wel rot als ze weg zou gaan, dan komt er wel weer veel op jou neer, het zou lekkerder zijn als je even rustig zou kunnen beginnen. Wel fijn dat bo het goed gedaan heeft @meid, hele lieve foto @mamootje, gelukkig gaat het nog steeds goed met de voeding hier @leonie, heerlijk al dat gepruts daaronder haha Zometeen weer een na-zwangerschapsgym bijeenkomst. Met een pedagoog ofzo, geen idee wat het inhoudt maar we gaan het zien!
Catharina ja ach denk maar zo dat het erbij hoort. alleen zo alles tegelijk is niet zo gezellie. esther super dat het goed ging op het kdv. tis voor jullie beide heel erg wennen . alleen wel jammer dat het op werk zo tegenvalt. maar zeker niet leuk als je collega weg zou gaan. dan wordt de echte terugkomst erg zwaar. en komt er zoveel op je af. hoop dat jou dokters daar ook rekening mee gaan houden.
Mooie foto meid; Meiden ik zal de komende tijd minder reageren, ben ff in een dip. Bij pap zit er toch kanker in zijn long. Volgende week horen we het strijdplan. De artsen en hij zijn erg positief, maar het hakt er wel weer in.....dus ik zeg alvast ff sorry dat ik niet zo goed op iedereen reageer de komende tijd.
oooh flora wt erg! Jeetje meid wt een heftig nieuws! Groot gelijk, denk maar goed aan jullie gezinnetje. Succes! En een dikke knuffel... Meid; prachtige foto! Ik had je alleen heel anders voorgesteld leuk haar heb je mooi Hielkje: wel fijn dat het meeviel. Het is ook niet niets he. Maar het is ook wennen voor jullie allebei!
Flora, jeetje meis! Wat een rot nieuws bah!! Ik vind het erg knap van je vader dat hij zelf positief is! Heel veel sterkte meis! En heel begrijpelijk dat je wat minder komt! Knuffel!! Es', wat fijn dat het goed is gegaan!! wel klote dat t weer gedoe is op je werk! Niet te druk maken hoor! Cath, veel plezier ! Mamootje, fijn dat t goed gaat! Thnx voor de reacties meisjes
Monique, oh echt? Grappig hè dat je een bepaald beeld van iemand hebt meesten weten natuurlijk al hoe ik eruit zie (Hyves en Facebook) wel grappig! Hoe had je mij in gedachten dan?