Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja ik heb geen hyves, twitter, facebook enz. Dus jah dan is t een verrassing:D IK vind je erg mooi slank:) en ik dacht aan stijler kort haar:) maarja, dat is echt een beeld weet je wel:) Daar kan ik niets aan doen, maar echt een mooie foto:D

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Flora meid jeetje wat heftig. neem je tijd dikke knuff.

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique, haha dat is ook zo! Ik had bij sommige meiden hier ook een heel ander beeld! Gek is dat hè!! :)
    maar dankjewel :)

4. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Goede morgen dames

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden.

@Meid: Mooie foto!
    @Flora: Shit zeg ... sterkte!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Goede morgen,

Esther, gelukkig dat het goed is gegaan met bo.zal idd wennen zijn dat ze door vreemden uit je armen word gepakt.
    Balen van je werk zo heb je niet zo veel zin om te gaan beginnen

Meid, mooie foto

Twijfel, hopen dat deze antibiotica wel gaat helpen.

Flora, wat een rot week heb jij zeg. Eerst je collega/maatje en nu het slechte nieuws over je vader, hele dikke knuffel voor jou

Hier gaat alles goed, kleine beweegt echt super veel. Kamertje word helemaal leuk, als die klaar is plaats ik foto

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, ben benieuwd naar het kamertje. Wel lekker dat de kleine zo druk is.

@flora, nogmaals een hele dikke knuffel.

Vandaag dag 2 van het wennen. Zou naar mijn BFF gaan maar die heeft plots een crematie, dus ga zo maar heel even naar de stad en daarna het huis schoonmaken. En dan om 15uur mag ik mijn moppie weer helen. Ze was gisteren zo moe, dat ze in de avond alleen maar heeft liggencslapen. En normaal is ze best druk. Ben benieuwd hoe ze vandaag de hele dag is.

Tot later en veel liefs Esther

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @soms om moe van te worden, nee hoor geniet er echt van zolang het kan.maar soms krijg ik van die karatetrappen niet leuk meer.
    Vandaag dus rondom huis, ben benieuwd hoe het gaat met bo en natuurlijk met jou.

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi flora wat heftig allemaal denk goed aan jezelf en sterkte

Es fijn dat het goed ging op het kdv wel fijn dat bo de rest van de dag goed heeft geslapen je hoort namelijk ook wel eens dat ze helemaal over prikkelt zijn en dat is weer wat minder

Tweety probeer er nog maar even van te genieten straks ga je het nog missen ;) en ik ben heel benieuwd naar de kinder kamer

Ik hoorde gister dat het niet goed gaat met mijn logeerkindjes ( tweeling 5 jaar oud) tegen over stiefvader nu moeten ze waarschijnlijk tijdelijk uit huis geplaatst worden en zijn we aan het kijken of wij ze kunnen gaan opvangen dat zou dus zeggen dat ik straks 2 kinderen fulltime inhuis krijg hoor ik vandaag waarschijnlijk vind het allemaal best spannend

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Spannend karin, hopelijk mogen jullie ze een rustige, stabiele situatie geven

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Spannend, zou fijn zijn als de kindjes bij jullie mogen komen.

esther: Fijn dat het gisteren goed is gegaan met Bo op het KDV! Hopelijk drinkt ze vandaag wel daar.

Angela: Wanneer mag jij met verlof?

Flora: knuffel meid en sterkte!

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador,11februari is mijn laatste werkdag, duurd dus nog ff maar ben al wel aan het aftellen

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela lekker he zon actief beebje;)

karin wat spannend. hoelaat krijgen jullie bericht hierover dan? inderdaad wel fijn als jullie hun die stabieliteit kunnen geven.

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik geniet er wel van hoor maar soms is het op een onmogelijk moment, maar ja dat moeten we maar voor lief nemen

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahah ik ken het. auto rijden is hier geen pretje. als toppertje dan actief wordt kun je niet even gaan verzitten ofzo.

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Moet je eens proberen het haar van een klant te wassen en dan met je buik tegen de wasbak staan.....

Achteruit kijken in de auto met achteruit inparkeren soms zit er iets in de weg pfff niet fijn

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Flora: Jeetje wat heftig! Natuurlijk ben je er dan wat minder dat maakt niks uit joh!!! Sterkte voor jullie!

Meid: Wat een mooie foto zeg!!!

Karin: Wat knap van jullie dat jullie de kinderen tijdelijk willen opvangen, echt super!! Ik ben benieuwd wat er gebeuren gaat.

Esther: Wat goed dat Bo lief is geweest op het KDV! Ik zou het ook moeilijk vinden om Luuk daar achter te moeten laten..Maar volgens mij vinden de kinderen het zelf heel leuk op het KDV.

Luuk heeft vandaag gelukkig geen koorts meer! Nu ben ik zelf wat misselijk en heb buikpijn :(

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, gelukkig dat luuk geen koorts meer heeft, hopelijk voel je jezelf ook snel weer beter

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meiden,
    Ik zeg maar geen goedemorgen meer, want voordat ik op reageren heb gedruk is het vast al middag! haha..

Lisa, wat fijn dat Luuk geen koorts meer heeft! :) Wel vervelend dat jij je nu niet helemaal lekker voelt! Jullie wisselen elkaar mooi af! haha

Es, ik hoop dat bo vandaag wel wat wil drinken op het kdv!

Karin, jeetje wat heftig! Ik vind het erg knap dat jullie de kindjes willen opvangen! Het is toch niet niks !! Sterk hoor! Ik hoop dat de kindjes bij jullie mogen komen!

drukke baby: Hump is ook enorm druk! Soms ben ik wel blij dat ik hooguit nog 6 weken of nou ja, bijna 5 weken, zo moet lopen.. Probeer zoveel mogelijk te genieten, maar soms zijn de trappen en stoten zo pijnlijk, dat genieten er niet bij is ! haha..

Ik heb gisteren alle kleertjes voor de 10e keer gewassen ofzo! hahaa.. ik ga nu maar wat kleertjes uitzoeken wat mee kan naar het ziekenhuis :) Wil nog even 1 x het bedje uitwassen, en dan kan hump komen!

Vind het wel spannend worden hoor, wordt de laatste nachten snachts wakker met het idee dat m'n vliezen zijn gebroken, maar nee.. na even voelen is alles nog droog! hahaa..

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid goedemorgen heel herkenbaar. droom ook steeds dat ik aan het bevallen ga.

lisa fijn dat luuk zich beter voelt. nu mama nog;)

Deel Deze Pagina