Goedemiddag iedereen. Ben even druk, maar wil iig Flora heel veel sterkte wensen. Wat een vreselijk nieuws zeg! Ga weer snel verder. Sebas moet vandaag voor zijn eerste prikjes.
@deedee, och arme sebas! @flora, jeetje meid wat een rotnieuws weer, heel veel sterkte en een knuffel @esther, je huis wordt wel lekker schoon zo zonder bo haha Verder ben ik het even kwijt...slaapgebrek denk ik. Mevrouwtje kwam vandaag om 4.45 uur en wilde niet meer slapen. Nu ligt ze net sinds een half uur in bed. Ik vier vanavond nog mn verjaardag voor wat vriendinnen dus ik moet zo op pad om alles in te slaan. Pffff ik zou liever even slapen!
@Catharina, veel plezier vandaag wel vervelend dat s.ienna niet wou slapen vannacht. Hoop dat ze het inhaalt vandaag. @Leonie, ik snap je helemaal. Bo vond auto rijden ook niet leuk. Ik werd dan echt even grof gezegd verrot getrapt en nu slaapt ze heerlijk in de auto. @Deedee, succes vandaag. Knuffel hem maar lekker. @meid, jou kind heeft echt schone kleding en bedje. Ik zou naar het ziekenhuis 2 setjes meenemen maatje 50 en 56 heb je voor beide lengte wat. Ben wel benieuwd wat het nu is. @Angela, lijkt me ook niet lekker om met je buik tegen de wasbak aan te staan. Wel gezellig dat de kleine zo druk is. @Karin, ik heb echt heel erg veel respect voor jullie dat jullie dit willen doen. Is wel fijn voor de kindjes omdat ze jullie al kennen en het een bekende en vertrouwde omgeving. Ik hoop voor de kindjes en voor jou dat het lukt. Zal wel vreemd zijn om ineens 2 kindjes vast in huis te hebben en dan ook meteen van 5 jaar. Hou ons op d hoogte. @Lisa, fijn dat luuk koorts vrij is, alleen jammer dat jij zo ziekjes aan het worden bent. Bo is weer naar het kvd en had het naar haar zin. Meteen lachen naar de leidster, dus dat gaat wel goed komen. Ik heb echt een slaapkoppie. Ze lag gisterenavond de hele avond te slapen heb haar om 8.30 echt wakker moeten maken om om te kleden en de fles te geven, daarna even in de box gelegd zodat ik kon douchen en toen ik klaar was lag ze weer te slapen. Dus ben benieuwd hoelang ze wakker is. Morgen ga ik naar joyce en Nienke misschien. Ben zo benieuwd naar dat kleine meisje. Heb er erg veel zin in.. Ben net even naar de stad geweest moest even wat anders doen dan huishouden. Heb een hele leuke broek en vest met bijpassen truitje gekocht bij step. Was volledig verbaast. Voor mijn zwangerschap had ik broek maat 42 en nu heb ik een broek gekocht ja wel maat 36echt niet normaal. ben echt heel erg trots op mezelf. Ga nu maar aan de slag in huis. Tot later. Mag om 15 uur Bo weer halen dus moet nog opschieten ook
Sorry meiden heb het nog steeds erg druk en ben vooral erg moe van alles en heb behoorlijke last van me rug dus ik kom nog steeds niet fanatiek mee kletsen. Wel wil ik jullie melden dat we vorig weekend een newborn fotoshoot gehad hebben dus als de foto's er zijn kom ik die wel even showen hier! En ik wil bij deze Flora enorm veel sterkte wensen! Dikke knuffel voor jou!! Doegie lieve meisjes ik blijf jullie zowiezo volgen hoor!
sorry meiden, Yuna nog ziek, nu ik ook flink beroerd, gaat niet lekker hier. Yuna eet al 2 weken niet en is enorm afgevallen. Ze weegt nu nog maar 7.6 kilo, netaan. Dus wel zorgelijk vonden ze het... pfff ik ga weer naar bed sorry!
Esther: Wat leuk dat je morgen misschien naar Joyce en Nienke gaat Straks kunnen jullie meiden samen spelen en dan zie je denk ik niet eens meer dat Nienke zo'n klein poppetje was Pfff en maatje 36 lekker hoor Monique: Ach jeetje! Gaan ze er wat aan doen bij Yuna? Hopelijk knappen jullie snel op hoor!!! Dday: Het is ook best zwaar om dit topic bij te houden en mee te kletsen met een kleine...In het begin lukte mij dat ook niet! Ik ben benieuwd naar je foto's! Gaat het goed met je kleine man? Deedee: Neem maar zakdoekjes mee voor jezelf Ik kon het niet drooghouden toen Luuk zijn prikjes kreeg Sterkte voor de kleine Sebas! Ik voel me alweer wat beter gelukkig...Na wat gegeten te hebben trok het weer weg
DDB, succes met de prikjes! Ik hoop dat Sebas flink is Es, netjes meis, maatje 36 ! Ik heb aan 2 pakjes niet genoeg, wij moeten 5 daagjes in het ziekenhuis blijven he Maar denk dat ik maatje 56 niet eens nodig zal hebben, gyn schat de lengte bij geboorte op ong 47 cm, dus maatje 50 zal nog wel wat te groot zijn.. maar ik neem voor de zekerheidheid een pakje mee, je weet maar nooit natuurlijk! Ik begin ook wel heel erg nieuwsgierig te worden wat het is! Dday, ben benieuwd naar de foto's van Wes ! vervelend dat je zo'n last van je rug hebt! Hoop dat het snel beter wordt! Knuf Monique, ach gossie, arm meissie.. Ik hoop echt dat het snel over is! Heeft ze 't nog zo benauwd? Voor jullie beide beterschap! Knuf Lisa, fijn dat jij je al wat beter voelt!
Meid: Echt heel mooi zeg!! Leuk ook met die blauwe en roze bloem! Waarom moet je 5 daagjes in het ziekenhuis blijven? Dat heb ik denk ik gemist?
thnx lisa Nou ik woon toch in Dld, en daar is het standaard 5 dagen blijven na een bevalling. En met keizersnee is het 10 dagen.. daar gaan we maar niet van uit
meid: Je kleine heeft in ieder geval schone kleren. Esther: Dat heb je goed gedaan van 42 naar 36. Heb je een dieet gevolgd? DDB: Succes met de prikjes Karin: Al nieuws? Lisa: gelukkig voel je je al weer wat beter. Monique: Beterscap voor jullie 2!
Meid mooie foto de tekst kan ik alleen niet zo goed lezen. Monique beterschap Lisa fijn dat luuk zich al wel beter voelt Ester zo netjes hoor maat 36 Ddb hoop dat sebas er niet zo veel last van heeft Hier is nog steeds niet helemaal duidelijk er zitten allemaal instanties op de instantie waar ze nu wonen de instantie pleegzorg waar het is aangevraagt en wie het moet gaan doen heel veel geregel allemaal en voor mij blijft het nog onduidelijk
Karin: Jeetje wat lastig..Nog een heel geregel dus. Meid: Oh ik wist helemaal niet dat je in Dld 5 dagen moest blijven. Vandaar Pff zat net een programma terug te kijken op Ned 2. het heet NCRV dokument..Over prematuren. Heftig zeg! Ik moest meteen aan Nienke denken en hoe goed dat meisje het doet! Echt een wonder hoor Joyce!
goedmiddag @catherina fijn dat sienna het zo goed doet! @flora jezus meid wat heftig maar gelukkig is je pa er positief onder dat is dan wel weer gunstig voor het behandelplan, probeer sterk te zijn (momenteel weet ik hoe verdomde moeilijk dat is) \ @esther jee gezellig morgen kan wel wat gezelschap gebruiken pff. @meid word spannend bij jou al ! @leonie en angela lekker trappelende kindjes geniet ervan ik heb het moeten missen.. @karin jeetje wat spannend maar wat goed dat jullie dit willen doen. ! ben benieuwd naar de uitslag Zit nu beneden in de centrale hal te internetten, martijn heeft de laptop thuis bedoeling was dat hij hier ook twee weken verbleef maar deze week mag die al elke dag naar de huisarts met een abces in zijn vinger dus ben ik hier alsnog alleen.\ Vanmorgen met nienke mee naar de MRI geweest ze hadden haar daarom dus niet aan de snor gelegd vanmorgen tot we die kant opmochten nou toen er heen had ze dus nog geen eten gehad en wel slaapmedicatie, maar goed, eenmaal terug kreeg ik te horen dat ze haar dus nuvandaag de hele dag aan de cipap willen houden kan ze energie uitsparen ik zei nah soprry hoor maar als ze de cipap zat is dan word ze kwaad en die hartslag boven de 220 is dus ook niet echt bespaerend voor de energie , ja na als dat gebeurde dat zouden ze wel kijken hoe ze het gingen op lossen aan de cipap kunnen wij dus ook niets doen, dus vandaag een baaldag, vanavond uitslag MRI maar ze hadden nog niet iets bijzonders gezien dus zal wel meevallen .. Lisa oe heb ik gemist mja sta en loop de hele dag tussen de prematuren ..bgin het nu echt zat te worden, het hier zitten heen en weer lopen wachten ect . word tijd adt ze dichterbij komt te liggen kan ik ook weer naar huis en me dieren ophalen..\ merk aan mezelf dat ik het meer dan zat begin te raken en dat is niet goed voor mij . pff sluit nu weer af loopt hier een of ander kind te bleren en gillen en het si hier al zo hol . \en kan ff niet veel hebben kijk uit naar de komst van es morgen kan ze lekker nienke even zien knuffel voor iedereen die het nodig heeft en als martijn mrogen de laptop weer meeneemt zal ik weer ff foto spammen
joyce: ik kan heel goed begrijpen dat je ht zat begint te worden. Hopelijk komt ze snel dichterbij te liggen. Lisa: Ik heb het net ook met tranen in mijn ogen gekeken. Volgende week deel 2.
@joyce, kom heel snel als ik Bo heb weggebracht. @labrador, ik heb geen dieet gevolg. Ik was maar heel erg weinig aangekomen met de zwangerschap max 6 kilo en die was ik al kwijt na de bevalling en daarna heel erg op mijn eten letten en de borstvoeding heeft ook heel erg goed gedaan. Was ook heel erg verbaasd toen ik hem paste. Maar misschien ligt het ook aan het model broek. @Karin het blijft spannend.
Ik haat instantie!! Het is nog niet geregeld en alleen maar omdat het geld gaat kosten en niemand wil betalen niet dat ik geld krijg maar er moet een begeleider op gezet worden om bezoekregelingen te regelen enzo ik vind het zo sneu voor die kinderen ze moeten al bij hun moeder weg omdat ze niet samen ergens heen kunnen en dan is niemand bereid om ze zo`n vertrouwd mogelijk alternatief te bi de den bah Sorry moest het even kwijt
Spannend Karin! Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Mn gevoel zat dus goed. Wel weer een korte cyclus zeg. Is nog steeds geen peil op te trekken dus.